Sinä olet saanut lainvoimaisen tuomion jonka olet jo sovittanutkin. Tässä keskustelussa olet ns. "ilmiantanut itsesi", joten mainettasi ei ole loannut kukaan muu kuin sinä itse. Tämä koko juttusi olisi painunut unholaan ellet itse olisi lietsonut keskustelua.JohannaK kirjoitti: Ma Elo 21, 2023 2:20 pm
On miustakin kirjoitettu täällä vaik mitä ja tein rikosilmoituksen mut poliisi ei suostu kuulemma ees tutkii näitä nii miks tutkis sit uhrin osalta, vai onks tässä maassa tosiaan eri lait eri ihmisille, toisia saa haukkuu ja toisii eien saa apua vain oon yrittänyt hakee, neuvotaan vaa käymää suihkus ja syömään, ei kukaan suostu keskustelee
Suosittelen nyt ihan suosiolla jättämään uhrisi rauhaan ja sulkemaan sen osan elämääsi sinne minne kuuluukin, eli menneisyyteen. Tulevaa ajatellen ei sekään tekisi huonoa, jos pyörtäisit puheesi ja pyytäisit anteeksi koska lain kirjaimen mukaan olet syyllistynyt täällä ja ilmeisesti muuallakin rikokseen.
Raiskauksen uhrien kuuluu mennä päivystykseen ja poliisille, eikä tarttua veitseen, palavaan nesteeseen ja tulitikkuihin sen jälkeen on parisuhde on päättynyt eroon. Tästäkään syystä väitteesi eivät ole uskottavia etkä varmaan usko itsekään siihen, että pystyisit osoittamaan riittävän näytön raiskauksesta tuomareille. Koska raiskaussyyte on todella raskas kohteelle erityisesti silloin kun se ei ole totta, niin ei väitteiden esittäjälle heilu hyvä, ollenkaan.