sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
-
Vili S Pertti
- Javier Pena
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Tää viikko ei kyllä oo ollu sikiksen viikko
Oon tullut siihen lopputulokseen, että oot sekä saatanan tyhymä että postailet täälä rahasta, tai no, kaalenpäistä. Luvut on ainakin tuottanut ylitsepääsemättömiä vaikeuksia
Ja virheitä ei myönnetä, tyhmyyksissään postaa paskaa ja kärähtää, niin postataan vaan lisää paskaa, että moka jäisi taakse unholaan. Idiootti ryssätrolli ei taida ymmärtää, että netti ei unohda 
"Ei ole löytynyt todisteita" kiteyttää koko vuoden 2020 yhteen lauseeseen.
Heh kukakohan se palkkatöissä täällä nyt onkaanVili S Pertti kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 7:14 am Tää viikko ei kyllä oo ollu sikiksen viikkoOon tullut siihen lopputulokseen, että oot sekä saatanan tyhymä että postailet täälä rahasta, tai no, kaalenpäistä. Luvut on ainakin tuottanut ylitsepääsemättömiä vaikeuksia
Ja virheitä ei myönnetä, tyhmyyksissään postaa paskaa ja kärähtää, niin postataan vaan lisää paskaa, että moka jäisi taakse unholaan. Idiootti ryssätrolli ei taida ymmärtää, että netti ei unohda
![]()
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Vili S Pertti
- Javier Pena
^
Kyllä mä saan palkkani ihan vain oikeista töistä.
Sun touhus alkaa olla niin naurettavaa, että suosittelen eläkkeelle jääntiä. Itse postaat valetta ja paskaa tuutin täydeltä. Kovasti kaikki on tuhottu, mutta et kumminkaan laita mitään todisteita. Ja kun sun valeet oiotaan todisteilla tai postataan venäjän tuhoja todisteiden kera, niin se on vaan fake news. Naurettava pelle
Sun touhus alkaa olla niin naurettavaa, että suosittelen eläkkeelle jääntiä. Itse postaat valetta ja paskaa tuutin täydeltä. Kovasti kaikki on tuhottu, mutta et kumminkaan laita mitään todisteita. Ja kun sun valeet oiotaan todisteilla tai postataan venäjän tuhoja todisteiden kera, niin se on vaan fake news. Naurettava pelle
Jos vielä kerrot mikä se sinun ammattisi on kun tällä palstalla vietät sen 24/7 ainakin niin kauan kuin minä muistanVili S Pertti kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 5:39 pm ^
Sun touhus alkaa olla niin naurettavaa, että suosittelen eläkkeelle jääntiä. Itse postaat valetta ja paskaa tuutin täydeltä. Kovasti kaikki on tuhottu, mutta et kumminkaan laita mitään todisteita. Ja kun sun valeet oiotaan todisteilla tai postataan venäjän tuhoja todisteiden kera, niin se on vaan fake news. Naurettava pelle![]()
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Vili S Pertti
- Javier Pena
Sun muisti tuntuu olevan maksimissaan 247 sekuntia, et muka muista, että mitä paskaa olet postannut, kun kärähdät valheesta tai tyhmyydestä.sikakoira kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 5:45 pmJos vielä kerrot mikä se sinun ammattisi on kun tällä palstalla vietät sen 24/7 ainakin niin kauan kuin minä muistanVili S Pertti kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 5:39 pm ^
Sun touhus alkaa olla niin naurettavaa, että suosittelen eläkkeelle jääntiä. Itse postaat valetta ja paskaa tuutin täydeltä. Kovasti kaikki on tuhottu, mutta et kumminkaan laita mitään todisteita. Ja kun sun valeet oiotaan todisteilla tai postataan venäjän tuhoja todisteiden kera, niin se on vaan fake news. Naurettava pelle![]()
![]()
Muistutuksena:
satoja kilometrejä tai ainaski 150km
400000=70000
-
Vili S Pertti
- Javier Pena
Sikke tais lähtiä palaveeraamaan, että mitä satuja Prigozhinin kuolemasta kerrotaan. Kerkes jo mokata ensimmäisen viiden minuutin aikana, kun meni kommentoimaan ilman Tehtaankadun ohjeistusta. 
-
Hank Voight
Saattaa myös olla, että väsähti. Raskasta hommaa tuollainen progagandatykkinä toimiminen. Liki ympärivuorokautista hommaa, eikä edes ehdi nukkua tarpeeksi. Käyhän sellainen voimille.Vili S Pertti kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 10:41 pm Sikke tais lähtiä palaveeraamaan, että mitä satuja Prigozhinin kuolemasta kerrotaan. Kerkes jo mokata ensimmäisen viiden minuutin aikana, kun meni kommentoimaan ilman Tehtaankadun ohjeistusta.![]()
Kovaa hommaahan tämä on mutta totuus velvoittaa ei sa jäädä tuleen makaamaan 
Voi hitsin hitsi sen Odessan valloituksen kanssa kun tais nyt jäädä kyllä Wagnerin johtohahmot ja rahahanat tuleen makaamaan.sikakoira kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 11:57 pm Kovaa hommaahan tämä on mutta totuus velvoittaa ei sa jäädä tuleen makaamaan![]()
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Voi nyyhky jokos sitä otettiin oikein kierroksia median uutisoinnin tahdissa 
Eikun ajattelin vaan tällä kertaa olla sammoo mieltä kuin mitä sinähhii:sikakoira kirjoitti: To Elo 24, 2023 1:37 am Voi nyyhky jokos sitä otettiin oikein kierroksia median uutisoinnin tahdissa![]()
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Saatanan tyhmä ja vielä päälle saatanan säälittävä luuseri joka on muka JOTAIN, kun yötä-päivää postaa täyttä paskaa vailla mitään järkeä. Paskaa paskan perään, eikä taida oikeasti edes saada tuosta mitään….äitinsä kämpillä tutti suussa postaa ja äiti pitää jättipossun läskisoosissa, ettei pääse posket kapenemaan. Kun äidin mielestä ”meidän sika” on niin saatanan viisas, kun osaa näppäillä tuota ATK:ta yötä-päivää. Äidin mielestä taitaa olla vähintään merkonoomi, kun suoritti yläasteenkin ilman kavereita, ala-asteesta puhumattakaan. Aina oli kotona ja huoneessaan, mutta sai sille voileivän viedäVili S Pertti kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 7:14 am Tää viikko ei kyllä oo ollu sikiksen viikkoOon tullut siihen lopputulokseen, että oot sekä saatanan tyhymä että postailet täälä rahasta, tai no, kaalenpäistä. Luvut on ainakin tuottanut ylitsepääsemättömiä vaikeuksia
![]()
Kukahan siellä taas niitä kierroksia otti ja hakkasi vasikka-nappia pää punaisena uusia ohjeita odotellessaansikakoira kirjoitti: To Elo 24, 2023 1:37 am Voi nyyhky jokos sitä otettiin oikein kierroksia median uutisoinnin tahdissa![]()
Laitellaas tämä talteen. Näin siinä käy kun lähdetään sooloilemaan ilman esimiesten ohjeistusta. Ei tiedä itsekkään onko muna vai kana.
Tietenkään ei uskaltanut vastata, jos jollekin tuli yllätyksenä. Lisää uusia valheita tuuttiin jotta vanhat mokat unohtuisi, jos tuli jollekin yllätyksenä.
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Elo 23, 2023 9:30 pmVähän sekaannusta ollut aluksi miten ryssätrollien pitää suhtautua asiaan. Eiköhän se yhteinen linja tästä selkene, pois lukien Prigozhinin tukijat.
Tietenkään ei uskaltanut vastata, jos jollekin tuli yllätyksenä. Lisää uusia valheita tuuttiin jotta vanhat mokat unohtuisi, jos tuli jollekin yllätyksenä.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
-
Don MC
Mites ryssätrollien nyt käy, kun trollitehtaan "luoja" on kuollut?