Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
harry
Alokas

Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja harry »

Joku kyseli täällä voisitko asua asunnossa jossa on tehty henkirikos, minä jatkan vähän toiseen suuntaan, eli kelpaako kaara jossa on joku tapettu, käytetty rikoksessa, tai kuljetettu ruumista tms.?

Ajokit mitkä itsellä muistuu mieleen:

Heinojen murhien vihreä Peugeot 206 rek. en muista, jossa ruumiskasseja kuljeteltiin ja muuta (nykyisin naisomistajalla Savossa päin, tuskin tietoinen)

VW Golf rekisterin joku muistanee?, josta löydettiin ammuttuna kaksi liikemiestä Telakkakadulta Hgistä v. oisko -90 (nykyisin Savonlinnassa)

Jammun Ford Granada rek.?, jossa likkoja ajelutettiin ja josta jäännökset löydettiin. 2000-luvun alkupuolella ei löytyny tietoja rekkarilla enää, auto siis jo romutettu!?

Itselläni ei muuta kokemusta, mutta itsariautoa kaupiteltiin halvalla kerran. Ei huvittanut ostaa! Pakokaasun aromi oli vieläkin vahvana aistittavissa! :)
Ja muutenkin vähän outo tunne...

Btw, osaako joku sanoa noin mitä tuollasille muuten tosi pahassa onnettomuudessa tms. olleille autoille missä ihmiset suunnilleen olleet jauhelihana, tapahtuu myöhemmin? Mun käsittääkseni ihan näitä ei laitettais myyntiin Avk:lle (Autovahinkokeskus) ?
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

En ostaisi niitä kuolonautoja... :shock:
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ei ole mitään syytä miksi pitäisi ostaa sellainen auto. Mieluummin siis olen ostamatta kuin ostan :D Mielenkiintoista olisi nähdä henkirikoksessa käytetty auto, ehkä käydä ajamassakin, mutta ei enää omistaa sitä. Se olisi minulle jo liikaa. Mitähän tuollaisille autoille muuten tehdään? Jos on vaikka uhrin autolla uhri viety jonnekin, autohan voi jäädä perintönä jollekin niin mitähän autolle tekee perinnön saaja? Tuskin sitä itselleen haluaa, mutta voiko tuollaista autoa muillekaan myydä ainakaan, jos kertoo mikä auton tarina on :shock:
Sten
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Sten »

Jos auto on muuten hyvä ja mieleinen, ja hinta ok, niin mikä ettei.
Ja jos siitä vielä alennusta saisi noista syistä niin sitten varmastikin olisi ok :)

eli en usko että se mua niin haittaisi, tietenkään ei voi tietää miten siinä reagoi jos oikeasti niin tekisi.
Luckyone
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Luckyone »

Ostaisin toki, jos hinta on tapahtuneenkin takia alhaalla.
Solmu
Adrian Monk

Re: Voisitko ostaa henkirikoksessa käytetyn auton?

Viesti Kirjoittaja Solmu »

harry kirjoitti:Btw, osaako joku sanoa noin mitä tuollasille muuten tosi pahassa onnettomuudessa tms. olleille autoille missä ihmiset suunnilleen olleet jauhelihana, tapahtuu myöhemmin? Mun käsittääkseni ihan näitä ei laitettais myyntiin Avk:lle (Autovahinkokeskus) ?
Riippuu ihan auton kunnosta. Viitisen vuotta sitten ostin AVK:lta Opel Calibran "raadon" josta sain sitten osia varsinaiseen projekti Calibraani.
Tuolla ostamallani Calibralla oli kuolonkolari ajettu.

Mutta varsinaiseen kysymykseen, kyllä itse voisin henkirikoksessa käytetyn autonkin ostaa.
Mistäs sitä tietää vaikka joskus olisin sellasen ostanutkin :shock: Senverran noita autoja tullut kuitenkin jobbailtua ja laiteltua.. vaihtuvuus ollut siis aika suuri.
"Yöperho on koteloitunut"
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Jos nyt jossakin henkirikoksessa jostain täysin käsittämättömästä syystä käytettäisiin autoa, josta olisin mallina muutoin kiinnostunut, toki voisin ostaa. Mutta kuitenkaan en missään nimessä asuisi asunnossa, jossa on tehty henkirikos.
Lydia07
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

En ostaisi autoa, enkä taloa.

On liian vilkas mielikuvitus...
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
tri Dee
Alibin satunnaislukija

Murha auto

Viesti Kirjoittaja tri Dee »

Auto jolla olis tarpeeksi kolkko menneisyys. Olis toisaalta aika mielenkiintoinen keräily kohde, vaikkapa Jammu sedän Ford Näille ei taida olla vielä omaa keräilijä kerhoa vaikka tavallisille ruumis autoille on sellainen.
Salainen agentti
Susikoski
Viesti:

Re: Murha auto

Viesti Kirjoittaja Salainen agentti »

tri Dee kirjoitti: Näille ei taida olla vielä omaa keräilijä kerhoa vaikka tavallisille ruumis autoille on sellainen.
Jeps. http://www.ruumisauto.fi/

Eikös muuten Myytinmurtajat -sarjassa kerran testattu vähän tähän liittyvää asiaa? Eli jätkät mädättivät sianraatoa auton sisällä viikkokaupalla, siivosivat auton (hajua eivät muistaakseni saaneet kokonaan häivytettyä) ja kokeilivat saavatko auton myytyä. Ostihan sen sitten joku kun halvalla sai.

En keksi miksi en itse ostaisi autoa joka liittyy henkirikokseen, paitsi jos sattuisin tietämään taustoja sen verran että joku mulkku yrittää tienata vähän tupakkarahaa kiven sisälle niin eipä tulisi kauppoja. Enkä välttämättä ostaisi autoa mulkulta vaikkei tätä olisi koskaan tuomittukaan.
Priora
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Priora »

Voisin ostaa, jos hinta ja kunto olisi muuten kohdallaan. Pahasta hajusta roima alennus :lol:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Ai joo, se pitää kyllä vielä lisätä että pahanhajuista autoa en missään nimessä ostaisi, johtuisi haju sitten raadosta tahi ei :D
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Paikallisessa autoliikkeessä oli kerran myytävänä bemari, johon joku jäpikkä oli kaasuttanut itsensä ja pötketellyt siellä sitten kesän yli jossain metsäautotien varressa.
Hajua ei vaan sitten oltu saatu millään pois...
Wunderbaumeja vaikka roikuskeli puolenkymmentä, niin silti eltaantunut haju paistoi läpi ja ehkäpä nuo hajut vielä sekoittuessaan tekivät tosi kammottavan tuoksumixin.
Aika halpaan hintaan tuo olisi lähtenyt, mutta en minä ainakaan viitsisi ikkuna auki kovin kauan lasketella ja tiedä vaikka tuo bemari olisi ollut niin murheryyni, että ex-omistaja oli sitten päätynyt moiseen ratkaisuun.
Mistä näitä tietää... :o
Priora
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Priora »

Dieselin jäänesto on niin pahanhajuista, että kun sitä kaataa penkille, ei haista enää muuta ;)
ABC
Michael Knight

Re: Murha auto

Viesti Kirjoittaja ABC »

Salainen agentti kirjoitti: Eikös muuten Myytinmurtajat -sarjassa kerran testattu vähän tähän liittyvää asiaa? Eli jätkät mädättivät sianraatoa auton sisällä viikkokaupalla, siivosivat auton (hajua eivät muistaakseni saaneet kokonaan häivytettyä) ja kokeilivat saavatko auton myytyä. Ostihan sen sitten joku kun halvalla sai.
Joo, mutta varaosiksi se meni jollekin jolla oli vastaava parempi kosla.
Every ship must sail a world.
Vastaa Viestiin