Niin paljon vaikuttaa valo ja kuvakulmakin. Luulisi jutun pitävän paikkansa.
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009820639.html

Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Samaa on pohtinut muutkin. Tässä taltutuskuvassa joka on kaapattu videoklipistä on hieman vastavalo minkä ei pitäisi korostaa noin paljon. Toisaalta lähi-idässä karva tunnetusti rohisee kovaa tahtia.VastarannanKiiski kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 9:40 pm Ei tuo karvankasvu mahdottomalta vaikuta, vaikka ilmeisesti ne on otettu ti ja ke, peräkkäisinä päivinä.
Niin paljon vaikuttaa valo ja kuvakulmakin.
Mikä täällä ihmisiä vaivaa?canis lupus kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 9:39 pmTai sanottiinko että poliisit olivat paikalla neljässä minuutissa? Eli jotkut ovat soittaneet virkavalla viipymättä paikalle.Säde-Sisko kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 9:34 pmMistään ei selviä ettei kukaan ole soittanut poliisille. Melko rasistista fantasiaa dissata valkonaamoja.Knobster kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 9:19 pm Hirveä yllätys että rasistipaskat yrittävät kääntää valkoista mustaksi. Kuka edes sanoi että pitäisi mennä väliin? Ehkä joku sanoikin. Kyse oli siitä että kävellään vain ohi eikä viitsitä edes poliisia soittaa.
Ja tässä minä knobsterin ymmärryksen mukaan käännän mustaa valkoiseksi. Hehe.
Niin, miksi hän ei itse soittanut poliiseja? Vai oliko kiire soittaa toimittajille että saatiin täsä ihana tarina Hesariin.Knobster kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 10:00 pmMikä täällä ihmisiä vaivaa?canis lupus kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 9:39 pmTai sanottiinko että poliisit olivat paikalla neljässä minuutissa? Eli jotkut ovat soittaneet virkavalla viipymättä paikalle.Säde-Sisko kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 9:34 pm
Mistään ei selviä ettei kukaan ole soittanut poliisille. Melko rasistista fantasiaa dissata valkonaamoja.
Ja tässä minä knobsterin ymmärryksen mukaan käännän mustaa valkoiseksi. Hehe.
"Videolla hän tivaa naureskelevalta ja horjuvalta epäillyltä, miksi hän löi viatonta miestä. Hän pyysi tilannetta seuraavia soittamaan poliisit, mutta häntä kehotettiin soittamaan poliisit itse."
Siinähän se sanotaan. Ja eiköhän sieltä baarista soitettu ne poliisit? Mistä Zahid sen olisi voinut tietää. Voi vittu nyt taas.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Onhan tämäkin hieman absurdi tilanne jossa tapahtuman kännykkäkuvaaja pyytää sivullisia soittamaan poliisin joka on ehkä asianomistaja tai ainakin avaintodistaja. Oletettavasti Zahidin kaveri.Hän pyysi tilannetta seuraavia soittamaan poliisit, mutta häntä kehotettiin soittamaan poliisit itse.
Tuo voi näyttää ja kuulostaa sivullisen silmään siltä että kaksi mamua hyökkää takaapäin tuon taklatun henkilön kimppuun ja kuvaaja sanoo ohikulkijoille englanniksi 'call the police', joka saattaa kuulostaa siltä että henkilö uhkailee ohikulkijoita ehkä väkivallalla jos soittavat poliisin. Onhan näitä joukolla yhden nöyryytysvideoita ym. ollut otsikoissa paljon viime aikoina. Näillä ohikulkijoillahan ei luultavasti ole tässä vaiheessa mitään tietoa mistään epäillystä puukotuksesta. Miksi eivät puhu suomea ja selvitä tilannetta paremmin. Sairaanhoitajan pitäisi ainakin osata suomea muuten ei ole työllistymismahdollisuuksia.Olinko eka kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 10:04 pm Siitä linkki itse painimatsiin: https://i.ylilauta.org/14/5c/145c0d4f75833f76.mp4
Joo, hyvin tehty heebolta.