Tämä kuulostaa erinomaisen loogiselta pohdinnalta ja allekirjoitan ajatuksen myös itse.
Putin: Länsi asetti Zelenskyin virkaan peittääkseen natsismin ihailun
Venäjän presidentti Vladimir Putin on tv-haastattelussa syyttänyt länsimaita Ukrainan presidentin Volodymyr Zelenskyin asettamisesta virkaan vuonna 2019.
Putin uskoo, että länsimaat asettivat Zelenskyin virkaan peitelläkseen natsismin ihailua Ukrainassa. Juutalaisena Zelenskyi oli tähän sopiva mies.
– Länsimaiset kuraattorit asettivat nyky-Ukrainan johtoon henkilön, etnisen juutalaisen, jolla on juutalaiset juuret ja juutalainen alkuperä, hän sanoi venäläiselle tv-kanavan haastattelussa.
– Näin ollen, minun mielestäni, he vaikuttavat peittelevän nyky-Ukrainan ihmisvastaista perusolemusta. Tämä tekee koko tilanteesta äärimmäisen kuvottavan, että etninen juutalainen peittelee natsismin ihailua.
Putin ei tarjonnut mitään todisteita möläytykselleen, koska väite ei pidä paikkansa. Ukraina valitsi Zelenskyin presidentiksi demokraattisissa ja legitiimiksi todetussa vaalissa.
Putin on aiemminkin väittänyt natsismin rehottavan Ukrainassa. Myös tämän väitteen ovat useat tahot tyrmänneet valheellisena.
Ukrainaan kohdistetun hyökkäyssodan alussa Putin perusteli sotaa väittämällä, että Ukrainaa johtavat todellisuudessa uusnatsit, jotka pyrkivät venäjänkielisten kansanmurhaan.
Zelenskyi on kertonut osan isoisänsä veljistä kuolleen holokaustissa. Hän on toistuvasti kiistänyt Putinin syytökset, että hän tukisi uusnatseja Ukrainassa.
Zelenskyin neuvonantaja Mihailo Podoljak on kommentoinut uutistoimisto Reutersille Putinin tämänkertaisia lausuntoja. Hänen mukaansa Putin itse on kuvottava ”yrittäessään oikeutta toisen maan kansalaisiin kohdistuneita joukkorikoksia hirviömäisellä valheella”.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b4d ... d4512dd47f
Toisin kuin toimittaja tuossa yrittää esittää niin todistusaineistoa on tukuttain ja täytyy olla aika imbesilli mikäli näitä ei huomaa.
Zelenskyi oli täysin länsimaiden luomus joka jollain konstilla saatiin valtaan kammettua ja se konsti oli lupaus rauhasta Ukrainaan mitä sitten tosiasiassa kääntyi totaalisesti päinvastaiseksi kun vaalit oli käyty.
Legendaarisen normi tarina joka on nähty aika monta kertaa USA:n projekteissa
Hämmästyttää vain kuinka tyhminä ihmisiä pidetään kun ylipäätään kehdataan julkaista tällaista paskaa jossa Putinin kertoma kiistetään