Aijaa? Ite katoin, että näyttää lapsen kädeltä (pieneltä).
Mutta samanlaisiahan kädet on sukupuolesta riippumatta
Aijaa? Ite katoin, että näyttää lapsen kädeltä (pieneltä).
Samat fibat. Antoi veitsen takaisin hyökkääjälle! Sormenjäljet hävisivät sopivasti... Mikä tämän "nukkumassa olleen" yleiskunto oli; päihtymys; jos, niin miten hankittu? mielenterveys; onko joskus aiemmin viillellyt itseään? kaverit; oliko se puukkohenkilö sittenkin joku harhoissa ollut ystävä ja nyt kaadetaan jonkun invisiblen niskaan koko juttu? siilitukkainen musta mies = natsitukkainen neekeri; harvinainen tapausSuorasuu kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 5:36 am Hurja ja kurja juttu, mutta mun mielestä joku tässä tarinassa haiskahtaa, sanokaa mun sanoneen.
Vaikka sinänsä olen samaa mieltä, tuon voi tulkita uhrin syyllistämiseksi, ainakin paremmissa piireissä.Joosua kirjoitti: Su Syys 10, 2023 11:58 pm Kannattaa ehkä lukita ovet ja sulkea ikkunat nukkumaan mennessä. Kutsumattomien vieraiden tulo vaikeutuu.
Ehkä henkilöllä ei vaan siinä vaiheessa tullut tuollainen "krimiturkkitukka"-kuvaus heti mieleen. Ekaa kertaa itsekin tuollaisen kuvauksen kuulen.Sipi kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 1:46 am Itseäni jäi ihmetyttämään tuntomerkkien "tummaihoinen" ja "siilitukka". Ne eivät sovi yhteen, koska mustilla miehillä ei käsittääkseni kasva siiliä, vaan kikkuraa ja afroa, hiuksen pituudesta riippuen. Jos tukka on aivan lyhyt, se näyttää sellaiselta krimiturkilta, ei siililtä.
Mainittakoon että vaikka en sitä vielä pidä todennäköisenä, pidän kuitenkin edelleen mahdollisena että kyseessä olisi esim. väärä ilmianto. Tehdään niitä (muistakin) raiskauksista. Tosin aika kylmäpäinen nainen jos on itseään käteen viiltänyt lisätodisteita varten, vähempikin olisi varmaan riittänyt (mikä mielestäni vähentää todennäköisyyttä valehtelulle).Suorasuu kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 5:36 am Hurja ja kurja juttu, mutta mun mielestä joku tässä tarinassa haiskahtaa, sanokaa mun sanoneen.
Kaikki on tietysti mahdollista.
Tapahtumien kerrontaa lukiessa tuli mullakin mieleen, että on jotenkin kummallinen. Tiedä sitten.Suorasuu kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 5:36 am Hurja ja kurja juttu, mutta mun mielestä joku tässä tarinassa haiskahtaa, sanokaa mun sanoneen.
Jotain valoa kämppään on päässyt, kun noin kommentoi.rassenasse kirjoitti:– Näin, kun se terä kimmelsi asunnon sisällä.
Nyt on taas vähän kaukaa haettua viimeinen virke. Ootko nyt tosissasi, että siilitukka on sun mukamas jotenkin uniikki hiusmalli ulkomaaalaistaustaisilla? Ei se ole mikään yleinen "natsikampaus" vaan ihan rodusta riippumatta tavanomainen simppeli valinta, etenkin jos ei hiusten laittaminen ole lähellä sydäntä.Doctor Lecter kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 10:55 amSamat fibat. Antoi veitsen takaisin hyökkääjälle! Sormenjäljet hävisivät sopivasti... Mikä tämän "nukkumassa olleen" yleiskunto oli; päihtymys; jos, niin miten hankittu? mielenterveys; onko joskus aiemmin viillellyt itseään? kaverit; oliko se puukkohenkilö sittenkin joku harhoissa ollut ystävä ja nyt kaadetaan jonkun invisiblen niskaan koko juttu? siilitukkainen musta mies = natsitukkainen neekeri; harvinainen tapausSuorasuu kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 5:36 am Hurja ja kurja juttu, mutta mun mielestä joku tässä tarinassa haiskahtaa, sanokaa mun sanoneen.