Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ElBuitre
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja ElBuitre »

markja kirjoitti:Kiva huomata, ettei jengi voinut taaskaan sanoa YHTÄÄN MITÄÄN ITSE ASIAAN, vaan piti alkaa selittelemään ummet ja lammet jostain muusta, esim. minun psyykkisestä voinnistani. HAHAHAHAHAAHAA! Ette edes Penn & Tellerin toteamista esimerkeistä ja rautalangan vääntämisestäkään pystyneet mitään sanomaan? Vituttaako? Hahahahahaha!
Sieluni silmin näen markjan nauramassa tätä hullun nauruaan... ja ikävä kyllä siinä ei ole mitään teennäistä. Oikeasti pelottavaa :/

Mutta toisaalta tässä saa paljon hyödyllistä tietoa vakavasti otettavista lähteistä. Täytyypä siis muistaa gradujen lukemisen lomassa vilkuilla välillä Penn & Telleriä!
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

En viitsi kahlata tätä ketjua läpi, mutta mitä 'absoluuttista' vapautta nyt tässä vaaditaan.

Onko Markus demagogi vai yksinkertaisesti tyhmä?
Markja, sinun vapaus olla loukkamatta muita on täysin loukkaamaton, sivistymätön raukka.

Pohdinnan paikka. Raid :?:

edit:typo
Viimeksi muokannut Harriet Makepeace, Ke Elo 27, 2008 6:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: Ette edes Penn & Tellerin toteamista esimerkeistä ja rautalangan vääntämisestäkään pystyneet mitään sanomaan? Vituttaako? Hahahahahaha!
No jopas nyt jotain. Janssonilta loppui kaikki sanottava!

Kamoon Jansson, yritä nyt vielä?
Vai tuleeko murha.infoon pian sinun "erokirjeesi" kuten.... no tiedät kyllä minne.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Porin kirjoitti:
markja kirjoitti: Ette edes Penn & Tellerin toteamista esimerkeistä ja rautalangan vääntämisestäkään pystyneet mitään sanomaan? Vituttaako? Hahahahahaha!
No jopas nyt jotain. Janssonilta loppui kaikki sanottava!
Lukutaidottomana idioottina et tajua, että nimenomaan TEILTÄ loppui kaikki sanottava, kun ette voi mihinkään esittämääni asiaan kommentoida mitään. Puhutte vaan asian vierestä paskaa ja hyökkäätte minua vastaan henkilönä asiasta puhumisen sijaan.

:oops: Vai eikö siellä apukoulussa opetettu sulle englantia :oops:, jotta voisit ymmärtää mitä Penn & Teller esimerkiksi sanovat, vai miksi et sitä kommentoi mitenkään?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: Lukutaidottomana idioottina et tajua, että nimenomaan TEILTÄ loppui kaikki sanottava, kun ette voi mihinkään esittämääni asiaan kommentoida mitään. Puhutte vaan asian vierestä paskaa ja hyökkäätte minua vastaan henkilönä asiasta puhumisen sijaan.

:oops: Vai eikö siellä apukoulussa opetettu sulle englantia :oops:, jotta voisit ymmärtää mitä Penn & Teller esimerkiksi sanovat, vai miksi et sitä kommentoi mitenkään?
Jes!
Janssonin lääkitys ei olekaan kunnossa vieläkään!
Pelästyin jo että olet normalisoitumassa.

Bullshit-ohjelman clipissä, minkä postasit, puhutaan New Hampshiren ja Kalifornian valtion kouluista (se "college" mistä he puhuvat ei tarkoita paitaa) ja niissä olevista rajoituksista mitkä ovat sananvapauden vastaisia.

Miten se sopii Suomeen? Aivan! Ei mitenkään.
Vedäs nyt mulle kunnon itkunsekainen raivari ja muista mainita joku keksitty ei-kiinalainen mutta siltä kuulostava nimi sekä ehdottomasti se Seppo!
ElBuitre
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja ElBuitre »

markja kirjoitti:Vai eikö siellä apukoulussa opetettu sulle englantia :oops:, jotta voisit ymmärtää mitä Penn & Teller esimerkiksi sanovat, vai miksi et sitä kommentoi mitenkään?
Taitaa olla ihan sama, mitä kouluja me muut olemme käyneet... sellaiseen kaikenkattavaan nerouteen, minkä sinä hoitsukoulussa olet saanut, tuskin kuitenkaan yllämme. Kumarran mestarini edessä.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Olen seurannut nyt hetken tätä palstaa ja päätin, etten puuttuisi. Nyt on vaan aivan pakko. Pahoittelen.

Markja. Olet mielestäni epäkypsä ja täysin kykenemätön itsekritiikkiin, saatikka hyväksymään sitä tosiasiaa etteivät kaikki ole aina kanssasi samaa mieltä asioista. Et näytä ymmärtävän myöskään sitä, etteivät vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi ole niitä oikeita. Suutut, vauhkoat, kiroat ja loukkaat aina jos joku on kanssasi erimieltä. Et ilmeisestikään kykene kypsään ja tasapuoliseen keskusteluun ellei sinua ylistetä mielipiteistäsi ja muista sanomisistasi.

Mietin vain miten sinusta onkin kasvanut noin vihamielinen nuori mies. Eikö äiti halannut tarpeeksi pienenä vai oletko saanut aina kaiken mitä olet halunnut, koska et pysty hyväksymään vastaväitteitä?

ps. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, olet jollakin sairaanhoitoalalla, eikö? Toivon, etten koskaan joudu sinun hoidettavaksesi. Ties mitä sanomista siitäkin tulisi.

Ja jotkut täällä puhuvat jostakin ehdolle asettumisesta? Minun ääntäni et saa koskaan missään nimessä.

Kiitos ja näkemiin. :)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

markja kirjoitti:Ette edes Penn & Tellerin toteamista esimerkeistä ja rautalangan vääntämisestäkään pystyneet mitään sanomaan?
Penn Jillette ja Teller sentään perustelevat kantansa vaikka rautalangasta, toisin kuin sinä.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:
:oops: Vai eikö siellä apukoulussa opetettu sulle englantia
Tässä oivallinen esimerkki Markus-sedän englannin "osaamisesta."

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=4461
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

'''

Porukka ootte kyl leppymättömia ku solle päällä satutte :D :D
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Toi saman jauhaminen kummasti tarttuu. :wink: Esim. minulla on päähänpinttymänä se, onko m. ainoa lapsi.
Nothing is quite what it seems
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Maybrick kirjoitti:^ Toi saman jauhaminen kummasti tarttuu. :wink: Esim. minulla on päähänpinttymänä se, onko m. ainoa lapsi.
Tai kenties evoluution harhalaaki kun aina ei voi onnistua mutta hei pitäkäämme huoliettä seura tee kaltaisekseen ettei palsta oo kohta feikki matkuksia täynnä. Pidetään me muut joku taso ja tyyli jooko :?:
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Porin kirjoitti:Bullshit-ohjelman clipissä, minkä postasit, puhutaan New Hampshiren ja Kalifornian valtion kouluista (se "college" mistä he puhuvat ei tarkoita paitaa) ja niissä olevista rajoituksista mitkä ovat sananvapauden vastaisia. Miten se sopii Suomeen? Aivan! Ei mitenkään.
Siinä puhutaan sananvapaudesta ylipäätään. Siitä, että ihmisillä ei ole oikeutta olla pahoittamatta mieltään siitä mitä joku toinen sanoo, koska sananvapauteen kuuluu oikeus sanoa mitä lystää. Noita yliopistoja käytetään vain esimerkkitapauksina, koska jenkeissä muutoin ON sananvapaus (toisin kuin Suomessa). Suomen tilanne on sama kuin noissa yliopistoissa, eli ei saa sanoa mitään mistä joku voi loukkaantua tai saat syytteet niskaasi.

Sinä et siis idioottina osaa kuunnella koko juttua, vaan napsit vain pätkän sieltä ja täältä ja kun pienet aivosi eivät osaa yhdistää pisteitä niin tulet tänne ruikuttamaan ettei siellä muka puhuta itse asiasta. Voivoi.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:[koska jenkeissä muutoin ON sananvapaus (toisin kuin Suomessa).
Onko siellä absoluuttinen sananvapaus?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Markja: Oletko ainoa lapsi?
Lukittu