Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Dirty Cop
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Loka 12, 2018 6:04 pm

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja Dirty Cop »

ASierra kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 9:19 pm
Dirty Cop kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 9:10 pm Murhainfon jokaisesta ketjusta löytyy ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Vääränväriset tapetaan ja loppuja lyödään porukalla turpiin.

Erityislapsen vanhempana olo on vittumaisen vaikeaa ja raskasta ja hävetä pitäisi koko ajan.

Ei näissä mikään ’ yhteiskunta ‘ auta, jos niin luulette. Ulkopuolisten lisäksi koko elämä on yhtä helvettiä koko ajan.
Ns. Erityislapsen vanhemmien kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi tämä epäkelpo yksilö laitetaan terrorisoimaan muita lapsia kun kuuluisi psykiatriseen hoitoon.

Yllättäen useiMMAN ns erityislapsen koti on elämäm kolu, teiniäitys ja kouluttamattomuus ja elävät yhteiskunnan tuilla
Joka kohta väärin. Helppo huudella mistään tietämättä.

En ala vääntämään enempää tässä ketjussa enkä lautamiehissäkään.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1841
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Dirty Cop kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 9:10 pm Murhainfon jokaisesta ketjusta löytyy ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Vääränväriset tapetaan ja loppuja lyödään porukalla turpiin.

Erityislapsen vanhempana olo on vittumaisen vaikeaa ja raskasta ja hävetä pitäisi koko ajan.

Ei näissä mikään ’ yhteiskunta ‘ auta, jos niin luulette. Ulkopuolisten lisäksi koko elämä on yhtä helvettiä koko ajan.
Niinpä. Tiedän hyvin mitä tarkoitat, vaikka oman erityislapseni kanssa ei suuria murheita olekaan. Enemmän oli kun lapsi oli alle kouluikäinen, mutta kovasti tehtiin töitä ja apua saatiin, ja nyt alkaa jo kaikki olla kunnossa. Pienluokkakin on vaihtunut yleisopetukseen ja kaikki näyttää hyvältä.

Oman lapseni pienluokassa oli ensimmäisenä vuotena kai 7 oppilasta ja toisena vuonna yksi enemmän. Eikä väkivaltaiseksi laskettavaa ollut yhtään. Itse asiassa parin rääväsuisen pojan lisäksi muut olivat erittäin kilttejä ja hyvin käyttäytyviä. Haasteita sen sijaan oli esimerkiksi lukemisessa, oppimisessa, autismin muodossa jne. Ja sama on tilanne pienluokissa yleensäkin. Mutta yritäpä tällaisia täällä Minfossa selittää...

Voimia sulle.
#FreePlato
JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1415
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

digitikka kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 8:42 pm
ristikko kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 6:52 pm – Tilanne on se, että lapsi vaihtaa koulua. Tästä on syntynyt yhteisymmärrys molempien huoltajien kesken. Toivon, että tämä ei tule liian myöhään.

Koulun vaihtoon kasautuu nyt paljon toiveita.

– Jos tämä ei toimi, en tiedä enää, mitä voin äitinä tehdä.


Yle

:roll:
Veikkaanpa että vanhemmat eronneet, yhteishuoltajuus, äiti olisi halunnut jo pitkään vaihtaa lapsen erityisen tuen kouluun, mutta isäoletettu on hannannut vastaan asenteella: ”Minun pojassa ei ole mitään vikaa!!”.

Nyt äiti sai apua muilta vanhemmilta ja toinen vanhemmista taipui lopultakin ottamaan apua vastaan.

Varmasti paras ratkaisu kaikille osapuolille 👍
Sama mielikuva tuli itsellekin rivien välistä luettuna tosta uutisesta.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5295
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Koulun vaihtoon kasautuu nyt paljon toiveita.

– Jos tämä ei toimi, en tiedä enää, mitä voin äitinä tehdä.
https://yle.fi/a/74-20049725

Jos koulun vaihto ei toimi, niin ehkä se mitä olisi pitänyt tehdä jo aiemmin, eli vaihdetaan kotia.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3296
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

meitzi kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 1:51 am
Koulun vaihtoon kasautuu nyt paljon toiveita.

– Jos tämä ei toimi, en tiedä enää, mitä voin äitinä tehdä.
https://yle.fi/a/74-20049725

Jos koulun vaihto ei toimi, niin ehkä se mitä olisi pitänyt tehdä jo aiemmin, eli vaihdetaan kotia.
Näinhän se on, että jos lasta ei osata korjata niin annetaan sitten paikkaan, jossa osataan.

Sama hommahan se on auton kanssa, mutta rikkinäinen auto ei aiheuta ongelmia muille kuin omistajalleen ellei se ole tieliikenteessä.
jasso
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja jasso »

Donjohnsson kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 4:32 pm
Observer69 kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 12:53 pm 5 sivua jauhetaan, eikä edes koulu taida olla selvillä saati tietoa tekijästä...ryhtiä keskusteluun...
Just meinasin sanoa samaa. 5 sivua puhetta Li Anderssonista, Persuista, Omista lapsuuden kokemuksista ja maahanmuuttajista mutta yhtään aihetta sivuavaa lisätietoa ei kukaan ole osannut sanoa.
Mitä jos opettelisit lukemaan, tai sitten ymmärtämään luetun. Viestissä #15 kerrotaan koulu.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2544
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Dirty Cop kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 10:19 pm
ASierra kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 9:19 pm
Dirty Cop kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 9:10 pm Murhainfon jokaisesta ketjusta löytyy ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Vääränväriset tapetaan ja loppuja lyödään porukalla turpiin.

Erityislapsen vanhempana olo on vittumaisen vaikeaa ja raskasta ja hävetä pitäisi koko ajan.

Ei näissä mikään ’ yhteiskunta ‘ auta, jos niin luulette. Ulkopuolisten lisäksi koko elämä on yhtä helvettiä koko ajan.
Ns. Erityislapsen vanhemmien kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi tämä epäkelpo yksilö laitetaan terrorisoimaan muita lapsia kun kuuluisi psykiatriseen hoitoon.

Yllättäen useiMMAN ns erityislapsen koti on elämäm kolu, teiniäitys ja kouluttamattomuus ja elävät yhteiskunnan tuilla
Joka kohta väärin. Helppo huudella mistään tietämättä.

En ala vääntämään enempää tässä ketjussa enkä lautamiehissäkään.
Tämähän on kielletty puheenaihe ns. nepsylasten vanhempien keskuudessa.

Itse kun katsellut nepsylapsia esim omien lasten koulussa niin suurin osa ( EI KAIKKI) lasten vanhemmista on teiniäiteijä/isiä, koulutustausta peruskoulu, kesken jätetty amis, ei vakituista työtä, lapsilla useita eri isiä, eronneita, elämän koluja, kelan rahoilla eläviä. Ja isovanhemmat samanlaisia.

Samoin kuin tämän tapauksen keskusteluja FB:ssä lukee niin tätä hirviötä puolustavien FB profiilia katsoo niin 5/6 luonnehdintaa osuu. Ei voi olla ihan tuulesta temmattu ajatus, vaikka se nepsylasten vanhempien mielestä ei todellakkaan pidä paikkansa.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
kantavapalju
Agentti Scully
Viestit: 669
Liittynyt: Ke Syys 07, 2022 9:09 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja kantavapalju »

Auttaisko sama kuin minulle ? koulussa häiritsin ja isi sai tietää niin sain kunnolla nahkavyöstä..

Kipua kesti muutaman päivän , jotenkin katsoin että minussa oli syy, ei isässäni.

Koulu käytiin loppuun ilman ongelmia...
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4670
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja dazu »

Eli noiden tuoreimpien uutisten perusteella kyse ei ole ollutkaan koulukiusaamisesta, tai kiusaamisen tyyppisestä kouluväkivallasta, vaan jonkinlaisesta väkivaltaisesta erityislapsesta, jota ei ole saatu asianmukaiseen erityisopetukseen.
Kiusaamistapauksissa ei tällaista massaälämölöä nousekaan, koska kiusaajat eivät ole erityislapsia siinä mielessä, kuin erityislapsi -termiä käytetään, vaan kiusaajat ovat päällepäin erittäin normaaleja he ovat poikkeuksellisen taitavia sosiaalisesti, opettajan lellikkejä, jotka antavat sille luokan hiljaiselle vähän puukkoa kulman takana.

Anom kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 11:23 am
dazu kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 9:54 am
koulutuspäällikkö kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 9:52 amSuurin syy näiden väkivaltaiseen käytökseen, katujengeihin ym. on heidän vanhempansa jotka eivät ole kotoutuneet vaan päin vastoin halveksuvat kaikkea länsimaista sekä suomalaista. Lopputulos nähdään nyt. En usko että tilanteelle on mitään juurikaan tehtävissä koska vanhempiensa asenteen vuoksi lapset/nuoret eivät koe tekevänsä mitään väärää.
Miten tuo kommenttisi liittyy aiheeseen, mikä koskee kantasuomalaisia lapsia. Kommenttisi perusteella suurin syy ongelmaan olet sinä.
Miten aihe koskettaa vain kantasuomalaisia lapsia? Oletko sitä mieltä, että koulukiusaajissa ei ole yhtään tummaihoisia lapsia?
Kommenttisi perusteella, sinä olet yksi tämän mahdollistajista, kun et tunnusta tosiasioita.
Itsehän te mamuvihaajat olette täällä väittäneet usealla suulla, että koulukiusaaminen johtuu ainoastaan mamuista ja Li Anderssonista. Tässä vähän näytettä viesteistänne:
ASierra kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 7:51 amTekijä on ulkomaalainen ? Palstalle kirjoittajia, jotka muuta väittää ei lasketa. Anonyymit voi olla aina äärvasemmistoa, joka peittelee .

Lehdistöllä ei muka tietoa tekijästä, vaikka tuolla koululla satoja oppilaita

No jopas äärivasemmistolaiselle sattuu ja tapahtuu
Gurney kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 7:36 pmYllättikö ketään, että tilanne on jatkunut VUODEN ja vasta kun tuli lehteen niin ratkaisu löytyi PÄIVÄSSÄ. Akkarehtorille taisi tulla ripuli housuihin, kun enää ei selvinnytkään selittelemällä ja silmiä pyöritellen. Potkut tuollaiselle lehmälle.

Näin vasemmisto on muutamassa vuodessa pilannut meidän koululaitoksen vaatimalla mielenvikaisille samoja oikeuksia kuin normaaleille. Mielenvikaiset integroidaan normaalien lapsen luokkiin, ettei vajakille tule paha mieli.

Yksi terrorisoi ja 20 muuta kärsii kun naispuolinen lumihiutale paapoo ja ymmärtää. Huoh
Minun mielestäni nämä maahanmuuttajavihamielisten puheet tässä ketjussa ovat koulukiusaamisen vähättelyä ja peittelyä. Kyse ei ole mistään uudesta, mamuihin, tai Li Anderssoniin liittyvästä ongelmasta, vaan koulukiusaamista on ollut jo kymmeniä vuosia sitten ja mielestäni 90-luvulla kiusaaminen oli ainakin täysin HC meininkiä. Silloin ihan kantasuomalaisten toimesta. Jos haluatte peitellä kiusaamiseen liittyvät ongelmat mamutuksen alle, niin olette osa ongelmaa.
Sitä en kiistä, etteikö voisi olla mahdollista, että viime vuosina olisi kehittynyt maahanmuuttajien pyörittämää koulukiusaamista. Omana kouluaikanani mamut ja mannet eivät kiusanneet ketään. About ainoat, jotka menivät kiusaamiseen väliin, olivat mamuja.
Yhden tapauksen tiedän 90-luvun ikäluokista, että yhdellä luokalla oli psykopaattinen venäläinen tyttö, joka harrasti erittäin väkivaltaista ja raakaa koulukiusaamista, mutta hänellä oli kohteena vain pari tarkoin valittua kohdetta. Pojat se omi itselleen varsin tehokkaasti. Nykyään tällä tytöllä on yliopistotukinto.

Anom kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 2:45 pmEn missään vaiheessa kieltänyt, etteikö kiusaamista olisi ollut ennen ulkomaalaisten massainvaasiota, vaan kyseenalaistin miksi tämä aihe koskettaisi vain kantasuomalaisia lapsia.
En myöskään sanonut että ulkomaalaiset olisivat tämän tuoneet Suomeen. :? En edes vihjannut sinne päinkään.
Ei, vaan sinä syytit minua siitä, mitä te itse teette. Sama taktiikka siis, kuin itänaapurin hallitsijalla.

Gurney kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 8:48 amTämähän on kielletty puheenaihe ns. nepsylasten vanhempien keskuudessa.

Itse kun katsellut nepsylapsia esim omien lasten koulussa niin suurin osa ( EI KAIKKI) lasten vanhemmista on teiniäiteijä/isiä, koulutustausta peruskoulu, kesken jätetty amis, ei vakituista työtä, lapsilla useita eri isiä, eronneita, elämän koluja, kelan rahoilla eläviä. Ja isovanhemmat samanlaisia.

Samoin kuin tämän tapauksen keskusteluja FB:ssä lukee niin tätä hirviötä puolustavien FB profiilia katsoo niin 5/6 luonnehdintaa osuu. Ei voi olla ihan tuulesta temmattu ajatus, vaikka se nepsylasten vanhempien mielestä ei todellakkaan pidä paikkansa.
Omana aikanani nepsyjä oli kyllä ihan hyvienkin perheiden lapsissa ja ne pärjäsivät koulussa ihan hyvin, eivätkä häiriköineet. Kaveerasin lukiossa pojan kanssa, jolla oli asperger ja tourette. Oikein ihana ihminen, eikä todellakaan ollut ongelma.
Arvelisin, että ne ongelmalliset, häiriökäyttäytyvät nepsyt olivat 90-luvulla ja 2000-luvulla jossain erityiskouluissa, tai sairaalakouluissa. Suurin ongelma normaaliluokilla olivat mielestäni psykopaattiset lapset ja sellaiset, joilla oli kehittymässä oleva narsistinen, sadistinen, tai sosiopaattinen persoonallisuus. Ongelma olivat myös ne opettajat, joilla oli tällaisia piirteitä.

Toisaalta suomalaisen miehen perustyyppi on sellainen subkliininen asperger. Minulla on harrastuskavereita, joista osa on suuryritysten johtoa ja kaikki ne on täysin aspergerin kaltaisia persoonallisuuksia.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Anom
Jane Marple
Viestit: 1081
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja Anom »

dazu kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 8:58 am Itsehän te mamuvihaajat olette täällä väittäneet usealla suulla, että koulukiusaaminen johtuu ainoastaan mamuista ja Li Anderssonista. Tässä vähän näytettä viesteistänne:
Missä olen niin väittänyt?
Juuri kun luulin, että Jätkäsaaren keissin kommentoijia yksinkertaisempia saa etsiä, niin oksensit sitten tämmöistä paskaa ulos. :lol:
Hienosti lainasit muita nimimerkkejä ja vedit mutkat suoriksi, että minä(kin) kuulun "mamuvihaajiin".
dazu kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 8:58 amEi, vaan sinä syytit minua siitä, mitä te itse teette. Sama taktiikka siis, kuin itänaapurin hallitsijalla.
Sinä todellakin vähättelet asiaa, jos todella uskot, ettei kiusaajien joukossa ole kuin kantasuomalaisia lapsia. Melko vastuuton tapa ajatella.

Ps. jos kerrot tänne omia kiusaamistarinoita, niin keksi niistä edes uskottavia. :lol:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4670
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja dazu »

Anom kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 9:20 am
dazu kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 8:58 am Itsehän te mamuvihaajat olette täällä väittäneet usealla suulla, että koulukiusaaminen johtuu ainoastaan mamuista ja Li Anderssonista. Tässä vähän näytettä viesteistänne:
Missä olen niin väittänyt?
Juuri kun luulin, että Jätkäsaaren keissin kommentoijia yksinkertaisempia saa etsiä, niin oksensit sitten tämmöistä paskaa ulos. :lol:
Hienosti lainasit muita nimimerkkejä ja vedit mutkat suoriksi, että minä(kin) kuulun "mamuvihaajiin".
dazu kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 8:58 amEi, vaan sinä syytit minua siitä, mitä te itse teette. Sama taktiikka siis, kuin itänaapurin hallitsijalla.
Sinä todellakin vähättelet asiaa, jos todella uskot, ettei kiusaajien joukossa ole kuin kantasuomalaisia lapsia. Melko vastuuton tapa ajatella.

Ps. jos kerrot tänne omia kiusaamistarinoita, niin keksi niistä edes uskottavia. :lol:
Olisit voinut kirjoittaa tämän sadistisen ja manipuloivan oksennuksesi tuonne lautamiesten puolelle. Edelleenkin lähtökohdat keskusteluun olivat ne, että täällä osa porukasta esitti kiusaamisen johtuvan vain maahanmuuttajista. Minä kommentoin tähän ja sinä tiedät sen erittäin hyvin. Sinä väitit sitten minun väittäneen, että maahanmuuttajat eivät voisi kiusata, vaikka en ole tällaista missään väittänyt, vaan ainoastaan syytät minua samanlaisesta toiminnasta, mitä nämä, joille minä kommentoin, tekivät(projektio) ja edelleenkin näytät jatkavan tätä, vakka juuri sinulle väänsin rautalangasta muutama minuutti sitten, että en kiellä, etteikö nykyään voisi olla maahanmuuttajien pyörittämää koulukiusaamista.

Minun täällä kertomani asiat koulukiusaamisesta 90-luvulta ovat totta ja, jos muuta väität, niin olet silloin raukkamainen sadisti, joka yrittää saada vallantunnetta, liittoutumalla näiden kiusaajien kanssa. Mutta kukin masturboi tyylillään... Projisoiminen ja vallanhalu kulkevat käsikädessä ja liittyvät seksuaalisiin asioihin.

Täysin tosi on, että luokallani oli ylä-asteella poika, joka oli erittäin väkivaltainen ja kävi myös opettajien kimppuun. Kyseessä ei ollut mikään nepsy -tapaus, vaan sadisti, joka nautti siitä väkivallan uhan toisille aiheuttamasta pelosta... Puhuisin sadistisesta persoonalllisuushäiriöstä ja psykopaattisista piirteistä. Samantyyppinen tapaus, kuin joku sadistinen sarjaraiskaaja.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Dirty Cop
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Loka 12, 2018 6:04 pm

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja Dirty Cop »

kantavapalju kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 8:56 am Auttaisko sama kuin minulle ? koulussa häiritsin ja isi sai tietää niin sain kunnolla nahkavyöstä..

Kipua kesti muutaman päivän , jotenkin katsoin että minussa oli syy, ei isässäni.

Koulu käytiin loppuun ilman ongelmia...

Lupasin olla vääntämättä eikä pitäisi enää lukea tätä ketjua.

Vakavasti käytöshäiriöinen ongelmatapaus ei opi vaikka koko murhainfo löisi vuorotta nahkavyöllä. Ymmärrys ei riitä. Eikä mihinkään muuhunkaan.

Laitoksiin ei näitä saa, vaikka karkaisi sukkasillaan lastenpsykiatrin ikkunasta pahantekoon. Koulukuljetukseen pitää sitoa penkkiin kiinni ja luokassa on avustaja vieressä vahtimassa.

Otsikon ohi, mutta kun lynkkaajat eivät tajua.
Anom
Jane Marple
Viestit: 1081
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja Anom »

dazu kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 9:41 am Edelleenkin lähtökohdat keskusteluun olivat ne, että täällä osa porukasta esitti kiusaamisen johtuvan vain maahanmuuttajista. Minä kommentoin tähän ja sinä tiedät sen erittäin hyvin. Sinä väitit sitten minun väittäneen, että maahanmuuttajat eivät voisi kiusata, vaikka en ole tällaista missään väittänyt, vaan ainoastaan syytät minua samanlaisesta toiminnasta, mitä nämä, joille minä kommentoin, tekivät(projektio) ja edelleenkin näytät jatkavan tätä, vakka juuri sinulle väänsin rautalangasta muutama minuutti sitten, että en kiellä, etteikö nykyään voisi olla maahanmuuttajien pyörittämää koulukiusaamista.
En ymmärrä miksi sinä vänkäät minun kanssa siitä, oliko tämän tapauksen kiusaajat mamuja vai ei, kun en ole ottanut siihen suuntaan enkä toiseen kantaa.
Minä oletan, että kiusaaja, joka tässä Turun tapauksessa joutui vaihtamaan koulua ansaitusti, oli kantasuomalainen valkoihoinen lapsi.
Jospa tuolla saisin sinut lopettamaan paskapuheesi ja yleistyksesi minusta ja minun kuulumiseni johonkin tiettyyn ryhmään.
dazu kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 9:41 amjuuri sinulle väänsin rautalangasta muutama minuutti sitten, että en kiellä, etteikö nykyään voisi olla maahanmuuttajien pyörittämää koulukiusaamista
Mistään rautalangasta et ole mitään vääntänyt ja tuonkin myönsit kun pari kertaa piti sinulta sitä tivata. :lol:
dazu kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 9:41 amMinun täällä kertomani asiat koulukiusaamisesta 90-luvulta ovat totta ja, jos muuta väität, niin olet silloin raukkamainen sadisti, joka yrittää saada vallantunnetta, liittoutumalla näiden kiusaajien kanssa. Mutta kukin masturboi tyylillään... Projisoiminen ja vallanhalu kulkevat käsikädessä ja liittyvät seksuaalisiin asioihin.
Koska internetissä kaikki mitä sanotaan on oltava totta ja jos kehtaa epäillä, on sadisti kiusaaja joka masturboi vallantunne mielessä. :lol:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
kantavapalju
Agentti Scully
Viestit: 669
Liittynyt: Ke Syys 07, 2022 9:09 am

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja kantavapalju »

Dirty Cop kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 10:53 am Vakavasti käytöshäiriöinen ongelmatapaus ei opi vaikka koko murhainfo löisi vuorotta nahkavyöllä. Ymmärrys ei riitä. Eikä mihinkään muuhunkaan.

Laitoksiin ei näitä saa, vaikka karkaisi sukkasillaan lastenpsykiatrin ikkunasta pahantekoon. Koulukuljetukseen pitää sitoa penkkiin kiinni ja luokassa on avustaja vieressä vahtimassa.
Mutta jos ihminen on vakavasti sairas, niin silloin normaali koulu ei ole se paikka. Se nyt tässä on päivän selvää, josta ei tarvitse vääntää
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1841
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Useat lapset jättivät tänään koulun väliin Turussa – syynä luokkatoverin vaarallinen käytös

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

JanitaSlim kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 4:32 am
Näinhän se on, että jos lasta ei osata korjata niin annetaan sitten paikkaan, jossa osataan.

Sama hommahan se on auton kanssa, mutta rikkinäinen auto ei aiheuta ongelmia muille kuin omistajalleen ellei se ole tieliikenteessä.
Joo. Ihan kiva vertaus, ainut vaan että lapseen ei voi ostaa uusia osia Motonetista, eikä lapsesta voi lukea vikakoodeja kytkemällä OBD-lukija perseeseen.

Tämä viesti omalla tavalla kiteyttää hienosti sen, että miten pihalla kuin lintulauta monet foorumille kirjoittavat tämän aiheen tiimoilta ovat.

Niin ja Raunistulan tapaus on ihan kantasuomalainen lapsi. Uskoo ken tahtoo, kunhan ei kukaan ala haukkumaan virhervasemmistolaiseksi, sillä olen ihan kaikkea muuta. Tykkään vaan siitä, että asioista puhutaan oikeilla nimillä. Ei niin, että väitetään Piispanlähteen koulua mamu-kouluksi, tai Raunistulan tapausta mamuksi.

Mamujen perseilyjä kyllä Suomessa riittää. Niistähän on suoranainen runsaudenpula, ja niin tulee olemaan jatkossakin. Ruoskitaan siis Suomen surkeasti epäonnistunutta maahanmuuttopolitiikkaa niiden perseilyjen johdosta avatuissa viestiketjuissa.
#FreePlato
Vastaa Viestiin