MOT:n dokkari kiusaamisesta
Re: MOT:n dokkari kiusaamisesta
Siis jotain pitäis pystyä tekemään. Onhan tämä toiminta aivan naurettavaa. Se pään silittely ei toimi, luulis että se on tullut jo kaikille selväksi.
Piiitkä lainaus poistettu. Oli kuitattu vain yhdellä virkkeellä. Lainaa vain se kohta mihin haluat kommentoida
-NILS-
Piiitkä lainaus poistettu. Oli kuitattu vain yhdellä virkkeellä. Lainaa vain se kohta mihin haluat kommentoida
-NILS-
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
Oli suhteellisen varakkaasta perheestä kyllä, mutta ei kovin paljon varakkaammasta, kuin itsekään olen.JasseHames kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 12:43 pmMistä tämä tieto on peräisin, että on n. 12-vuotiaana raiskannut (?) ikäisiään poikia? Uskallan väittää, että vaikka olisi kuinka varakkaasta perheestä, niin tuollainen toiminta olisi johtanut perseraiskaajalapsen huostaanottoon. Muutenkin sinulta on ilmestynyt tähän viestiketjuun melko lennokasta tekstiä.
Käsittääkseni kyse ei ollut raiskaamisesta, vaan oli saanut näitä poikia suostumaan tähän seksihommaan. Pojat tuolloin siis 12-vuotiaita. Asia tuli tietooni, koska eräs suhteellisen lupaava jääkiekkojuniori, joka oli kaverini ja yksi toinen kaverini, jotka siis myös kavereita keskenään, möläyttivät minulle, että psyko oli pannut tätä jääkiekkoilijaa. Asia tuli esiin niin, että siitä ei ollut pitänyt puhua ja jääkiekkoilija ei oikein tykännyt, kun aihe nousi esiin. Oli melko nolona.
Jostain harjoittelusta oli kuulemma ollut kyse. Psykolla oli tuolloin jo tyttöjä kierroksessa.
Kyseinen kaveri toimi eräänlaisena nuorten aikuisten vapaa-ajan elämän keskuksena. Tällä äijällä oli aivan älyttömästi naisia. Vei kahta naista kerralla treffeille, koska ruuhkaa oli niin paljon... Hänen rantakämppä toimi eräänlaisena yöelämän keskuksena... Hänen ympärillä pyöri sellainen kaksikerroksinen hovi, missä oli sisärengas, jotain kymmenkunta henkilöä ja sitten ulkorengas, useita kymmeniä henkilöitä. Tähän hoviin oli päästävä, jos halusi itselleen naisen. Jos et kuulunut hoviin, niin tällä paikkakunnalla et tullut naista saamaan. Nuoren miehen asema parisuhdemarkkinoilla määräytyi sen mukaan, mikä oli hänen asema tuossa hovissa.weisses fleisch kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 1:45 pm^No kyllähän viimeistään tuosta kohdasta, että heppu on pannut kaikkia Tampereen naisia ja lisäksi toimii jonain itseoikeutettuna panolupien jakelijana, voi päätellä, että kyse on ihan höpöhöpöjutusta.
Asia oli ihan yleisesti tiedossa, että näin tapahtui. Vanhempani vieläpä katsoivat tuota menoa noin vuoden päivät tumput suorana. Kaverini ihmettelivät, että mistä vitusta on kyse, mutta niin vain olin ala-asteen kolmannella luokalla jokainen päivä kahden tunnin jälki-istunnossa ja kerran syy oli se, kun psyko potki minua englannin luokassa ennen englannin opettajan saapumista munille ihan tosissaan ja huusin. Tämä johtajaopettaja(eri, kuin englannin opettaja) huutaa minulle sitten, kuinka huutaminen on häiriintynyttä ja, että koko maailma häpeää minua. Ja kuulemma vaikka potkittaisiinkin munille, niin ei silloin huudeta hyvänen aika, vaan pidetään turpa kiinni. Täysin mielisairas ämmä oli tämä Pirkko.Kanssalainen kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 2:27 pmDazu, olipahan aikamoista tarinaa kerrakseen
Olet varmaan maailman ainoa oppilas, joka on joutunut istumaan joka päivä kaksi tuntia jälki-istunnossa olemalla kiusattu.
Olen niin monta kertaa tapellut psykopaatin kanssa, että tiedän sanoo kokemuksesta, että vain tappamalla saa olla rauhassa. Psykopaatilla se homma menee niin, että mitä kovempaa laitat vastaan, niin sitä kovempaa sä saat turpaan ja sitä kovempi on kosto. Psykopaattia ei pysäytetä muulla keinolla, kuin tappamalla. Jos et ole valmis siihen, että susta tehdään loppuelämäksi syyllinen kaikkeen maailman pahaan ja jos et ole valmis viettämään vuosia jossain laitoksessa, niin ei kannata tappaa. Itse en tappanut. Psykopaatti kyllä voi tappaa. Syyksi riittää se, että jätit sormenjäljen hänen Volvon maalipintaan.Haxxter kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 3:47 pmKaksi sanontaa, joilla pärjää elämässä hyvin ja saa olla rauhassa ja vastassa on ollut vaikka mitä vuosien varrella. Välillä selvittiin puhumalla, välillä kättä pitempää mukana, mutta aina on selvitty kahden lauseen opeilla:
Väkivalta lopettaa vittuilun
Kaikki liha tottelee kuria
Itsepuolustuksen vastuuta on turha sysätä koululle tms. Hoitaa itse mitä pystyy ja hankkii apuja loppujen kanssa.
Kerran näin, kun tämä äijä nalkuttaa naiselle, kun nainen oli jättänyt sormenjäljen hänen auton maalipintaan. Kohtaus oli kuin suoraan American pscyhosta, missä muija koski Batemanin kelloon.
Oma psykopaattikiusaajani omaa nykyään läheiset välit kokoomuksen huipputasolle ja moottoripyöräkerho MC Bandidokseen. Lisäksi on mukana vapaamuurari -tyyppisessä toiminnassa ja liike-elämässä varsin menestynyt.Lumileopardi kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 6:11 pmNäin se on. Ja kannattaa myös tajuta että nämä kiusaajajengit ovat alustoja myöhemmille katuväkivaltajengeille.
Koulussa opitaan ensin perusasenteet, toisinaan myös fyysinen väkivalta.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
-
JasseHames
- Perry Mason
Okei, eihän tuossa sitten oikein mitään ihmeellistä ole paitsi se, että homoseksuaalisuuskokeilu on tapahtunut keskimääräistä nuorempana. Voisiko tämä kiusaajasi olla kaapissa oleva homoseksuaali, joka ei hyväksy seksuaalisuuttaan, mikä on purkautunut lapsuudesta lähtien psykopaattisena toimintana?dazu kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 11:31 pmOli suhteellisen varakkaasta perheestä kyllä, mutta ei kovin paljon varakkaammasta, kuin itsekään olen.JasseHames kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 12:43 pmMistä tämä tieto on peräisin, että on n. 12-vuotiaana raiskannut (?) ikäisiään poikia? Uskallan väittää, että vaikka olisi kuinka varakkaasta perheestä, niin tuollainen toiminta olisi johtanut perseraiskaajalapsen huostaanottoon. Muutenkin sinulta on ilmestynyt tähän viestiketjuun melko lennokasta tekstiä.
Käsittääkseni kyse ei ollut raiskaamisesta, vaan oli saanut näitä poikia suostumaan tähän seksihommaan. Pojat tuolloin siis 12-vuotiaita. Asia tuli tietooni, koska eräs suhteellisen lupaava jääkiekkojuniori, joka oli kaverini ja yksi toinen kaverini, jotka siis myös kavereita keskenään, möläyttivät minulle, että psyko oli pannut tätä jääkiekkoilijaa. Asia tuli esiin niin, että siitä ei ollut pitänyt puhua ja jääkiekkoilija ei oikein tykännyt, kun aihe nousi esiin. Oli melko nolona.
Jostain harjoittelusta oli kuulemma ollut kyse. Psykolla oli tuolloin jo tyttöjä kierroksessa.
Ymmärsin kyllä sen, ettei tietenkään ole pannut kaikkia Tampereen naisia vaan "vain" kaikkia hyvännäköisiä. Mutta mihin ihmeeseen se valta perustuu, että kyseinen tyyppi saa päättää, kuka saa naista ja kuka ei ja kenen naisen kukakin mies saa. Onko Tampereen kaupungin vallannut jokin suuri gorillapopulaatio?
Ja jos oikeasti on menestynyt liikemies, niin kaivele sen liiketoimia ja polta esim. jostain kirjanpitorikoksesta, veropetoksesta tms. Tuomiot ovat vähäisiä, mutta liiketoimintakiellot, joita talousrikosten yhteydessä usein määrätään, harmittavat narsistista psykopaattia erityisen paljon. Hyvin harvassa ovat menestyneet liikemiehet, jotka eivät ole huijanneet bisneksissään.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
LeijonaEmo654
- Alokas
Vaikka kuinka jeesustellaan, että ei saa vastata väkivallalla väkivaltaan jne, mutta kun on oma lapsi kyseessä ja hänen tulevaisuus, niin jos mikään muu ei auta...
Iso mies porukka, maskit, pesäpallomailat mukaan pimeällä ja napataan aina muutama kiinni. Pelottele ja uhkaile, jonka jälkeen seurataan vetäytyykö porukasta.
Iso mies porukka, maskit, pesäpallomailat mukaan pimeällä ja napataan aina muutama kiinni. Pelottele ja uhkaile, jonka jälkeen seurataan vetäytyykö porukasta.
Ei voi muuta todeta, että on siinä ollut kova äijä hei, ihan kuin minä.dazu kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 10:23 pm Kaveri on dominoinut naismarkkinoita siihen tyyliin, että on käytännössä voinut päättää, kuka saa naista ja kuka ei ja, että kenen naisen kukakin mies saa. Itse hän on pannut about kaikki Tampereen naiset läpi ja seurustellut ehkä kolmensadan naisen kanssa.
Mistä sää näitä juttujasi oikein vedät, vai paremminkin, että vedätkö itse jotain?
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Aika monesti nämä kiusatuksi joutuvat aiheuttavat tilanteen ihan omalla käytöksellään. Muistan omilta kouluajoiltani noita ärsyttäjämestereita ja kantelupukkeja 
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Nuo Dazun jutut on ihan täyttä fantasiaa. Tuo bandidos yhteys kertoo jo kaiken siitä, että tämä hänen mainostamansa "naissankari" on täydellinen luuseri. Voihan sieltä mopokerhon majalta hakea niitä pulverinokkaisia neitejä seuraksi ja saada siitä naistenmiehenmaineen. Niitä neitejä ei vaan yksikään täyspäinen huoli.jasso kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 8:59 amEi voi muuta todeta, että on siinä ollut kova äijä hei, ihan kuin minä.dazu kirjoitti: Ma Syys 11, 2023 10:23 pm Kaveri on dominoinut naismarkkinoita siihen tyyliin, että on käytännössä voinut päättää, kuka saa naista ja kuka ei ja, että kenen naisen kukakin mies saa. Itse hän on pannut about kaikki Tampereen naiset läpi ja seurustellut ehkä kolmensadan naisen kanssa.
Mistä sää näitä juttujasi oikein vedät, vai paremminkin, että vedätkö itse jotain?
Uskopahetta mutta paskon. Harmi, jos olet/olet ollut kiusattu, mutta ihan jokaista juttuasi en usko. Sen verran lennokasta vaikuttaa olevan.
Useita pitkiä lainauksia ja kuittaus yhden rivin virkkeellä. Lainatut tekstit löytyvät ylempää mainittujen kirjoittajien viesteistä.
-NILS-
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Ja aika monesti eivät aiheuta. Vai oikeuttaako mielestäsi kiusaamisen tämä:Puhelinkortti kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 9:04 am Aika monesti nämä kiusatuksi joutuvat aiheuttavat tilanteen ihan omalla käytöksellään. Muistan omilta kouluajoiltani noita ärsyttäjämestereita ja kantelupukkeja![]()
- vetäydyt omiin oloihisi välitunneilla, koska ainoa ystäväsi on murrosikään tultuaan dumpannut sinut (ei siis häiritse millään tavalla ketään eikä puutu toisten olemisiin ja tekemisiin)
- käyttää silmälaseja (erikoista että melkein puolet luokkani oppilaista käytti rillejä, mutta ainoastaan minua kiusattiin)
- on köyhä, joten ei ole niitä uusimpia muotirättejä päällä
Kiusaajat ovat pelkkiä laumasieluja joita ärsyttää se että joku ei ole "kuten kaikki muut". Nykypäivänä kun kaikki huutavat jotain hoosiannaa suvaitsevaisuudesta ja yksilöllisyydestä, on erityisen tympeää ja naurettavaa miten kiusaajanpaskat entiseen tyyliinsä edelleenkin keksivät vaikka hatusta jonkin poikkeavuuden jossain ihmisessä, että saavat alkaa kiusaamaan. Nykyään sen poikkeavuuden ei näemmä tarvitse olla edes todellinen. Sen kuin laittaa somessa huhun kiertämään että toi teki sitä tai oli tekemättä tätä, ja alkaa jonkinlainen laumapsykoosi jonka vimmassa sitten pyritään kiusaamaan ihminen itsemurhaan asti. Onneksi minun nuoruudessani ei tuollaista ollut, olisin varmaan tappanut itseni yläasteella. Kävi se muutenkin mielessä, pienemmälläkin kiusaamisella.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
↑
Varmasti olet oikeassa tuossakin. Koulukiusaaminen vakava asia. Tarkotinkin että jossain tapauksissa on itse aiheutettua.
Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella. Ketjusta poistettu omia juttuja. Kyse on MOT-dokumentin aiheesta kiusaaminen. Ei oman tyttöystävän kohtalo. Koulukiusaamiselle on oma ketjunsa: viewtopic.php?f=10&t=1274 sinne kirjoitukset omista kokemuksista, kuten on näemmä osa tehnytkin. Kiitos siitä.
-NILS-
Varmasti olet oikeassa tuossakin. Koulukiusaaminen vakava asia. Tarkotinkin että jossain tapauksissa on itse aiheutettua.
Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella. Ketjusta poistettu omia juttuja. Kyse on MOT-dokumentin aiheesta kiusaaminen. Ei oman tyttöystävän kohtalo. Koulukiusaamiselle on oma ketjunsa: viewtopic.php?f=10&t=1274 sinne kirjoitukset omista kokemuksista, kuten on näemmä osa tehnytkin. Kiitos siitä.
-NILS-
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
▪︎
Pakko todeta, kuten totesin jo pariin muuhunkin ketjuun, että tähän on tultu, mutta onnekseni voin edes hieman huojentuneena sanoa, että tähän ei todennäköisimmin ole johtanut ainakaan oma äänestyskäyttäytymiseni.
Pakko todeta, kuten totesin jo pariin muuhunkin ketjuun, että tähän on tultu, mutta onnekseni voin edes hieman huojentuneena sanoa, että tähän ei todennäköisimmin ole johtanut ainakaan oma äänestyskäyttäytymiseni.
X X X X X
-
weisses fleisch
- Harjunpää
Tampereen kokoisessa kaupungissa joku muutaman kymmenen tai vaikka muutaman sadankin ihmisen runkkurinki on murto-osa asukasmäärään nähden. Suurin osa sopivaan ikäryhmään osuvista ihmisistä ei siis ollut koskaan kuullutkaan tästä tyypistä ja hänen hovistaan, saati sitten, että olisi kysellyt lupia tältä tyypiltä ennen naisten iskemistä.dazu kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 11:31 pm
Kyseinen kaveri toimi eräänlaisena nuorten aikuisten vapaa-ajan elämän keskuksena. Tällä äijällä oli aivan älyttömästi naisia. Vei kahta naista kerralla treffeille, koska ruuhkaa oli niin paljon... Hänen rantakämppä toimi eräänlaisena yöelämän keskuksena... Hänen ympärillä pyöri sellainen kaksikerroksinen hovi, missä oli sisärengas, jotain kymmenkunta henkilöä ja sitten ulkorengas, useita kymmeniä henkilöitä. Tähän hoviin oli päästävä, jos halusi itselleen naisen. Jos et kuulunut hoviin, niin tällä paikkakunnalla et tullut naista saamaan. Nuoren miehen asema parisuhdemarkkinoilla määräytyi sen mukaan, mikä oli hänen asema tuossa hovissa.weisses fleisch kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 1:45 pm^No kyllähän viimeistään tuosta kohdasta, että heppu on pannut kaikkia Tampereen naisia ja lisäksi toimii jonain itseoikeutettuna panolupien jakelijana, voi päätellä, että kyse on ihan höpöhöpöjutusta.
Itsellä jännästi vastapuoleinen kokekemus, jos mietin ihmisiä ketkä tunnen ja ketkä ovat pärjänneet oikeasti yrityselämässä, ei siis mitään keskipomoja, niin moni on ollut itseasiassa kiusattu, mistä sitten lähtenyt ehkä sellainen näyttämisen halu. Omat kiusaajani eivät kyllä oikein ole pärjänneet missään.dazu kirjoitti: Ti Syys 12, 2023 7:09 am Mielestäni kiusaamiseen liittyvät ongelmat liittyvät laajempaan yhteiskunnalliseen sinisilmäisyyteen. Ihmisillä ei niin kuin oikein älykkyys vain riitä tämän ongelman ratkaisemiseen. Taustalla on lapsen persoonallisuushäiriöinen käytös. Sellaisilla lapsilla, joilla on B-ryhmän persoonallisuushäiriöiden piirteitä, tai tällainen kehittymässä oleva häiriö, on taipumusta mm. ryhmästä ulos sulkemiseen, sekä huijaamiseen ja fyysisen väkivallan käyttöön siinä mielessä, että he saavat siitä jotain tyydytystä.
Kaikkein pahimmissa kiusaamistapauksissa taustalla on aina psykopaattinen lapsi. Psykopatian, eli primaaripsykopatian yleisyys väestössä on alle prosentin verran, mutta tällaiset lapset ovat aina pahimman luokan kiusaajia. Siellä on moottorina sellaisia psyykkisiä rakenteita, kuten identifikaatio aggressoriin, jossa kiusaaja saattaa saada seksuaalista tyydytystä kovan väkivallan käytöstä helppoa uhria kohtaan. Tässä väkivalta tuottaa tekijälle vallantunnetta, jolloin tekijä tuntee olevansa samalla tapaa kaikkivoipainen, kuin hän äitinsä koki vauvaikäisenä ja tämä kokemus tuottaa tekijälle seksuaalista tyydytystä.
Siinä on aina tällainen ihmisuhraamisen elementti, missä kiusaaja uhraa sopivan kohteen tullakseen kaikkivoipaiseksi. Periaate on hyvin sama, kuin organisoidun himomurhaajan kohdalla, missä sarjamurhaaja saa seksuaalisen tyydytyksen esim. naisen pään leikkaamisesta irti puukolla.
Ihmisuhraamisen elementti näkyy laajemminkin yhteiskunnassa, sillä kiusaajatyypit ovat usein erittäin menestyneitä elemässään. Mitä itse olen katsellut, niin jos näitä päihdeongelmaisten lapsia, jotka ovat muuten suurinpiirtein kaikki väkivaltaisia kiusaajia, ei oteta mukaan, niin kiusaajat menestyvät elämässään erittäin hyvin. He ovat valjastaneet nämä ihmisuhraamisen toimintakaavansa siihen, että he menestyvät ja polkevat matkallaan kymmeniä, tai satoja muita ihmisiä lokaan. He ovat eräänlaisia sosiaalidarwinistisen kapitalismin ihnanneyksilöitä.
Kun olen katsellut kovanluokan kiusaajien facebook -sivuja, niin kaikki ne jotain esimiehiä ovat ja kainalosta löytyy trophyvaimo, pihasta löytyy uudehko bemari ja kämppä on kalliimmanpuoleinen omakotitalo ja jokaisessa facebook -julkaisussa on toistasataa tykkäystä.
Tehokas ratkaisu ongelmaan on saalistajamaisen käyttäytymisen vastainen lainsäädäntö, joka toimisi kokonaisvaltaisena moraalisena ohjenuorana. Tämä lainsäädäntö ulottuisi kaikkeen split-tyyppisen saalistajamaiseen, ihmisuhraamisen -tyyppiseen käyttäytymiseen. Lisäksi tällaisia saalistajamaisia ihmistyyppejä tulee kieltää lisääntymästä, tai työskentelemästä julkisen puolen työpaikoissa.
Tällä hetkellä meillä on jopa hallitus, joka ajaa ihmisuhraamisen -tyyppistä saalistajamaista toimintaa. Niin pitkään, kuin ihmiset äänestävät tätä ihmisjätettä ja tykkäilevät heitä facebookissa, niin ongelma säilyy. Myös saalistajamainen politiikka, sekä saalistajamaisen kulttuurin luominen tulee kieltää lailla.
Vaikka saalistaja menestyisi elämässään, niin se tapahtuu, kuten sanoin, sillä kustannuksella, että kymmenet, tai sadat muut ihmiset kärsivät, jäävät jopa työkyvyttömiksi, tai tappavat itsensä. Olen nähnyt tapauksia, joissa aikuinen mies vaihtaa naista vuoden välein ja vetää suhteen aikana naisten tilit pakkaselle sillä seurauksella, että nainen tappaa itsensä, kun mies lähtee uuden naisen perään. Näiden tapausten taustoja ei ulkopuoliset ymmärrä, eikä viranomaiset osaa yhdistää, että viiden naisen itsemurhan taustalla on yksi perussuomalaisten poliitikko.
Nykyhallitus ajaa kovaan ääneen ja väkivaltaisesti moraalista ohjenuoraa, jonka mukaan hyvä on se, kun käy töissä ja paha on se, kun ei käy töissä. Tällaisessa saalistajamaisessa split-moralisoinnissa ongelma on juuri se, että jos se työ on hankittu tuhoamalla sadan ihmisen elämä niin, että ne sata muuta eivät sen takia käy töissä. Tällöin työnteko ei ole yhteiskunnalle hyödyllistä.
Työnteko ei ole hyödyllistä silloinkaan, jos kiusaaja toimii lääkärinä ja ilmoittaa potilaalle, jolta on jalka poikki, että sori, me ei nyt vaan hoideta sua, etkä sä saa myöskään saikkua. Työ ei ole hyödyllistä silloinkaan, jos huutaa pää punaisena puhujakorokkeelta, kuinka tällaiselta hoitoa vaille jääneeltä tulee evätä oikeus ruokaan. Samoin kiusaaja voi toimia opettajana, tai rehtorina ja hän saattaa saada jonkinlaista vallantunteeseen liittyvää tyydytystä, liittoutumalla kiusaajien kanssa ja olemalla viemämättä kiusaamista eteenpäin. Samanlaista toimintaa on taustalla myös lastensuojelussa tapahtuvissa vieraannuttamistapauksissa, joissa lastensuojelun työntekijät liittoutuvat psykopaattisen vieraannuttajan kanssa ja usein antavat tälle myös pillua.
Kuva Molokista, joka oli "jumala", jota palvottiin Välimeren alueella ennen kristinuskoa ja, jonka palvontamenoihin liittyi lasten uhraaminen tälle kaikkivoipaiselle jumalhahmolle, eli lasten murhaaminen. Nykyajan Molokit ovat facebookissa supertykättyjä narsisteja ja niitä tyyppejä, joiden ympärillä tällainen Pakilan vajaaälyisten pikkuhinttien joukko pyörii.
En olisi yhtään yllättynyt, vaikka nämä Pakilan pojatkin antaisivat kiusaamishommaa pyörittävälle psykopaattipojalle anaaliaan, kun tuleva kuningasnussija harjoittelee Helsingin naisten valloittamista näillä pikkuhinteillä.
Jordan Petersonin oikeistolainen selitys Mansonkulttilaisille kiusaajille.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
▪︎Puhelinkortti kirjoitti: Ke Syys 13, 2023 9:04 am Aika monesti nämä kiusatuksi joutuvat aiheuttavat tilanteen ihan omalla käytöksellään. Muistan omilta kouluajoiltani noita ärsyttäjämestereita ja kantelupukkeja![]()
Joskus saattavat ollakin, mutta älä ala tehdä mitään laajoja yleistyksiä tuon pohjalta. Silloin on se vaara, että saat sillä vain itsesi vaikuttamaan kusipäältä.
X X X X X
Olisiko niin, että kiusaamisen kohteiksi päätyvät pitää syyllistää sen vuoksi, ettei kävisi ilmi että kiusaajan perheessä kannatetaan niinsanotusti darwinismia?
Eiväthän kaikki kehtaa myöntää että ihan oikeasti uskovat että elämme sosiaalisessa viidakossa jossa vahvimman kuuluu voittaa ja alistaa muut. Eikä tasan taatusti kukaan myönnä että haluaa ajaa muita itsemurhaan, että onnistumisen tunteen ohella kilpailijat vähenevät.
Koska tuota ei myönnä kuin raatorehellinen sadisti tai satanisti, pidetään yllä hölynpölyväitettä että kaikilla on ihan tasapuolisesti samat mahdollisuudet elämässään. Ja jos et menesty, etkä ole edes positiivinen luonne, ihan se on sun oma vikasi. Kiusaaja pokkana esittää olevansa hyväntekijä, joka vähän potkiskelee perseelle että kiusattu ottaisi itseään niskasta kiinni ja petraisi jossain asiassa missä hänet on punnittu ja köykäiseksi havaittu.
Ihmistä on ikäänkuin lupa halveksua silloin kun edellyttää että hänen on mahdollista valita toisin, eikä hän valitse.
Eiväthän kaikki kehtaa myöntää että ihan oikeasti uskovat että elämme sosiaalisessa viidakossa jossa vahvimman kuuluu voittaa ja alistaa muut. Eikä tasan taatusti kukaan myönnä että haluaa ajaa muita itsemurhaan, että onnistumisen tunteen ohella kilpailijat vähenevät.
Koska tuota ei myönnä kuin raatorehellinen sadisti tai satanisti, pidetään yllä hölynpölyväitettä että kaikilla on ihan tasapuolisesti samat mahdollisuudet elämässään. Ja jos et menesty, etkä ole edes positiivinen luonne, ihan se on sun oma vikasi. Kiusaaja pokkana esittää olevansa hyväntekijä, joka vähän potkiskelee perseelle että kiusattu ottaisi itseään niskasta kiinni ja petraisi jossain asiassa missä hänet on punnittu ja köykäiseksi havaittu.
Ihmistä on ikäänkuin lupa halveksua silloin kun edellyttää että hänen on mahdollista valita toisin, eikä hän valitse.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?