Ratkeaako Bodom koskaan?
Perun puheitani sen verran, että eläähän PP & co ja siinä onkin varteenotettava.
Tiedän ettei NG ole syyllinen, koska hän on syytön!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten 
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Mä olen myös sitä mieltä, että Bodom ei ratkea koskaan. Olen aivan varma, että NG on syytön.Maybrick kirjoitti:Monen mielestä Bodom on jo ratkennut. Minä en usko että se koskaan selviää. Siis niin että voisin itse olla 100% tyytyväinen ja varma.
Uskon, että tutkimus on alunperin ohjattu väärään suuntaan.
Muista lähdekritiikki!
Minä myös pidän erittäin epätodennäköisenä, että tekijä olisi NG. Niinpä oikea tekijä lienee ulkopuolinen. Myös tuntuu todennäköiseltä, että tekijää on joku taho suojellut. Syytä en tiedä miksi. Saattaa joskus selvitä kunhan aikaa on kulunut tarpeeksi. Minusta näyttää siltä, että NG on yritetty lavastaa syylliseksi. Ainakin oikeus on tehnyt oikean ratkaisun noilla käytettävissä olleilla tiedoilla.
-
peltirumpu
- Adrian Monk
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Onko Piristä vastaan edes sen vertaa todistetta mitä Nisseä? Voin vastata itse, ei. Ainoa teesi mikä saa Paulia edes epäilemään, on Sariolan lanseeraama "Pakin alibi voi hyvinkin olla väärä" -lausahdus, jota myöten muutama muukin on alkanut häntä miettimään ehdokkaaksi. Siinä on vaan se ongelma, ettei mitään muuta, kuin Sariolan oma epäilys -ole. Eri asia olisi jos asiaa olisi pengottu Sariolan toimesta, mutta sitäkään ei ole tehty. On vain epäilys -pienen pieni epäilys, entä jos sit-ten-kin!CCC kirjoitti:Perun puheitani sen verran, että eläähän PP & co ja siinä onkin varteenotettava.
-
:o)
Eiköhän juttu ole jo ratkennut.Oulunmies kirjoitti:En usko, että ratkeaa ellei sitten jostain kuolinvuoteelta tule tunnustusta tai ratkaisevaa todistusta.
Oikeampaa olisi kysyä, saako tekijä murhista koskaan laissa määrättyä rangaistusta?
Ja siihen vastaisin, että ei saa. Hänellä ei ole pienintäkään aikomusta eikä tarvettakaan tunnustaa nyt enää, ja tunnonvaivoja, joita yleensä kuolinvuodetunnustuksissa edellytetään, hän ei ole koskaan teoistaan tuntenut, ei sitten pienimpiäkään...
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Sama motiiivi PP:llä ja Nissellä, jos tarkemmin mietit.konsta kirjoitti:Minäkin vastaan: ei. Molemmille antaisin nollan. Mutta rikostutkinnassa motiivi on tärkeä, etenkin jos mitään muuta ei ole. En nyt väitä mitään, en suuntaan ekä toiseen, kuhan vain totean.Loka kirjoitti:
Onko Piristä vastaan edes sen vertaa todistetta mitä Nisseä?
Er lebt
Teot tunnustanut Arska elää.CCC kirjoitti:No kuollut, koska NG se ei ole ja muuten edes hitusen varteenotettavat tekijäehdokkaat on jo kaikki kuolleet.peltirumpu kirjoitti:Onko? Kuka se oli?CCC kirjoitti: Bodomin tekijä on kuollut!
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
No, en nyt ymmärrä sun ajatuksen juoksua, mutta selvennän omaani. Irmeli on molempiin suuntiin erittäin vahva motiivi ja melkeinpä (jos ei jätetään lavastus pois) ainoa järjellinen motiivi. Kuvitelmaa: Pirinen sai tietää reissusta, pisti nuoret kylmäksi, Nisse sai tietää Pirisestä, pisti sakin kylmäksi. Tässä näin yhdellä lauseella, tähän väliinhän saa tungettua vielä Mauri Kunnaksen tarinat, mutta tuossa yksinkertaistettuna.konsta kirjoitti:Mitern niin? Toinenhan on keksitty - kun taas toinen on ihan oikea?Loka kirjoitti: Sama motiivi PP:llä ja Nissellä, jos tarkemmin mietit.
Vai menikö konstalla taas termit sekaisin? Tarkoititko motiivin sijasta alibia? Pus.