Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

...täytyy piilottaa nimimerkkinsä kun tulee lukemaan palstaa ?

Katsoin äsken että niitä oli kuusi ?

Taitaa olla turha säie tämä, koska ei voi vastata anonyymisti ?
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4208
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

VUSZATN9 kirjoitti: Ke Syys 20, 2023 12:35 pm täytyy piilottaa nimimerkkinsä kun tulee lukemaan palstaa ?

Katsoin äsken että niitä oli kuusi ?

Taitaa olla turha säie tämä, koska ei voi vastata anonyymisti ?
En itse "piileskele" mutta vastavuoroisesti voidaan kysyä, että kuinka pahoja ongelmia on käyttäjällä, jota moinen asia toisissa kiinnostaa tai häiritsee siinä määrin, että tekee siitä topicin?
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Tenovuon pässilauma...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Moitit Bodom osiossa kijoituksiani sekaviksi,

Kirjoitukseni sisälsi lähinnä kysymyksiä, etkö osannut vastata niihin ?

60 luvun poliisi teki esitutkintaa uskoen murhaajan kaikki kertomukset, ja sinä jatkat nyt sitä samaa täällä.


Tenovuo oli todistajana aina puolustuksen maksettu asiantuntija jonka tehtävänä oli heikentää syyttäjän todistajien todistelua, niin ettei asioita jäänyt oikeudelle liian varmaa kuvaa.

Eihän hän voinut aavistaa että hän johdatti murhainfon pässilauman Leksa pässin johdolla maanalaiseen vesisäiliöön jossa pässit alkavat puskea vesisäiliön betoniseiniä niin että kumu kuuluu vielä kahdenkymmenen vuoden päästä.

On täällä maanpinnalla vaan aikapaljon mukavampaa. Voi mennä vähän kauemmas vesisäiliöstä niin kumu ei kuulu.


"En itse piileskele", ai vittu tästä saa hyvät naurut, eihän se koira älähdä johon kalikkaa sattuu, ne on ne muut.
Polf
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 11:23 am

Re: Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Viesti Kirjoittaja Polf »

En tietääkseni ole pahoissa ongelmissa, mutta en koe foorumilla "läsnäoloni" näkymistä tarpeelliseksi.

Kysynpä näin, että mitä hyötyisit siitä, että tietäisit minun läsnäoloni? Olisiko minulla joku syy kääntää asetus asentoon, jossa läsnäoloa ei piiloteta?
Vili S Pertti
Javier Pena
Viestit: 1770
Liittynyt: La Tammi 23, 2021 4:43 pm

Re: Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Viesti Kirjoittaja Vili S Pertti »

Jos esitetään vaikeita kysymyksiä eikä halua vastata niihin, niin piilottamalla näkyvyyden voi leikkiä kuollutta siihen asti, kun seuraavan kerran kommentoi jotain.
"Ei ole löytynyt todisteita" kiteyttää koko vuoden 2020 yhteen lauseeseen.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Vili S Pertti kirjoitti: Pe Syys 22, 2023 3:42 pm Jos esitetään vaikeita kysymyksiä eikä halua vastata niihin, niin piilottamalla näkyvyyden voi leikkiä kuollutta siihen asti, kun seuraavan kerran kommentoi jotain.
Nimimerkki Damfin on kertonut harrastavansa juurikin tällaista toimintaa koska tykkää tarkkailla sivusta asioita :lol: :mrgreen:

Kommentoi vain satunnaisesti sillä nimimerkillään :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vili S Pertti
Javier Pena
Viestit: 1770
Liittynyt: La Tammi 23, 2021 4:43 pm

Re: Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Viesti Kirjoittaja Vili S Pertti »

sikakoira kirjoitti: Pe Syys 22, 2023 7:38 pm
Vili S Pertti kirjoitti: Pe Syys 22, 2023 3:42 pm Jos esitetään vaikeita kysymyksiä eikä halua vastata niihin, niin piilottamalla näkyvyyden voi leikkiä kuollutta siihen asti, kun seuraavan kerran kommentoi jotain.
Nimimerkki Damfin on kertonut harrastavansa juurikin tällaista toimintaa koska tykkää tarkkailla sivusta asioita :lol: :mrgreen:

Kommentoi vain satunnaisesti sillä nimimerkillään :mrgreen:
Ja sä leikit kuollutta piilottamatta. Vaikea kysymys, niin kaks sivullista paskaa toivoen, että kysymys unohdetaan :mrgreen:
"Ei ole löytynyt todisteita" kiteyttää koko vuoden 2020 yhteen lauseeseen.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ei mun tartte piilotella missään kuten teidän tarttee koska työnantaja käskee niin :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5341
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Kuinka pahoissa ongelmissa on käyttäjä jonka...

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Työnantaja on historiaa jo onneks.

Eikä mulla nickiäkään tänne työvuosina ollut. Tai oli, 2011, Karoliina Kestiä varten sen loin. Sit se ei enää toiminutkaan kun sitä kokeilin vuosien jälkeen. Kun jäin eläkkeelle on ollut enemmän aikaa kirjoitella, niin loin sitten uuden nimmarin.

Piilotin paikalla oloni, koska mä voin. :mrgreen: :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Vastaa Viestiin