Virdon kirjoitti: La Syys 23, 2023 5:15 pm
sikakoira kirjoitti: La Syys 23, 2023 5:05 pm
Koska salaperäisesti aina tuntuu muistista opit katoavan niin kerrataan siis vielä että Venäjä on nyt demilitarisoimassa Ukrainaa.
Juujuu, tämä selitys on kuultu kyllä jo tarpeeksi monta kertaa. Eikö löydy mitään selitystä sille mitä kysyinkin että miksi Venäjä pitää tämän "demilitarisoinnin" venäläisittäin omalla tontillaan?
No, eipähän edes Krimikään ei ole kunnolla omassa hallinnassa kun vihollinen pääsee kovin usein sinnekin iskemään.
Minä toki tiedän että Venäjä ei ole vain parempaankaan pystynyt sen(kään) jälkeen kun Donbassin itseensä vuosi sitten liitti, mutta mikä on selitys venäläisittäin?
Venäjän suuren sodankäynnin oppikirjan sivulla 2 tämä kerrotaan.
Demilitarisointi suoritettaan kaivamalla onneton jalan korkuinen potero liikkeen lakkaessa, jotta ilmasta tulevat iskut osuvat varmasti. Miehistö vaihdetaan uuteen aina edellisen kaatuessa, jolloin myös raatoja voi käyttää suojana.
Itse demilitarisointi tapahtuu kun keskiviikkona 10 päivä itse tsaarin ohjaamat maailmat suurimmat ilmavoimat pyyhkivät kaiken kartalta 200 neliökilometrin säteeltä, jonka halkaisija on 16 hehtokuutiokilometriä. Heti kun Kimin lupaama polttoaine juna vaan saapuu moskovaan.
Never ride faster than your guardian Angel can fly...