Vein kukkapakettiin naamioituna koivuvihdan (ihan itse tekemä vihta vielä).
Kyllähän se toimi, ja saunomiseksi meni ne treffit.
Toki olin tehnyt huolellista taustatutkimusta ko. ihmisestä.. Tuskin ihan kaikille kannattaa vihtaa ojentaa..
Juuh. Olen paljon miettinyt tuota, kumpi on pahempi, sellainen mies joka ostaa kukkia, vai sellainen joka ei osta. Ensiksi mainittu voi olla ns. pelimies, kun taas toinen asperger-nörtti, eikä näiden tunne-elämissä ole loppujen lopuksi suurtakaan eroa. Ehkä tämä on taas niitä elämän suuria kysymyksiä...sorsake kirjoitti:Olen ihmetellyt samaa... Ei sillä, oikeasti en kaipaa kukkia treffeillä ollenkaan ja minulla ei esim. kotona ole hyviä maljakoita koskaan, kun en krääsää keräile, joten kimpusta olisi enemmän harmia, kun sitä ei haluaisi poiskaan heittää. Mutta mistä ihmeestä ne mokomat sen tietävät...ABC kirjoitti:^ Taitaa ne kukat mennä aina samoille naisille.
Eipä ole vielä ikinä tullut kukkia ekoilla treffeillä. Eikä toisilla, kolmansilla tai n:nsilläkään.
Joo en todellakaan vetänyt mitään johtopäätöksiä jutustasi negatiiviseen suuntaan tai ottanut itseeni. En ole mikään lahjojenostaja, enkä yritä itsestäni väkisin sellaista tehdä, kun se ei tule itsestään tai ole minulle ominaista. Tuliasiksi voin jonkun herkun viedä, jos vaikka tiedän, että joku pitää siitä jne.Juliet Jones kirjoitti:
Lahjominen voi olla teennäistäkin, jos ei ole muuta annettavaa.. mutta juttujesi perusteella epäilen sinun pystyvän antamaan paljon muutakin kuin lahjoja. Tietystikään ei aina tarvitse lahjoa, toivottavasti minun jutuistani ei sitä kuvaa saanut. Sitäpaitsi olen naisena yksilö, pidän oman mieheni tavasta ilahduttaa, mutta meillä on paljon muutakin kuin lahjomista tavaroilla.
Tuntuu toimivan oikein hyvin, kun molemmat muistamme toisiamme jollakin tavalla. Huomioimme vaikkapa rapsutuksilla, silityksillä, hieronnalla.. kuuntelemme toisiamme. Ja ne ovatkin sitten tärkeämpiä kuin mitkään lahjat.
Hienosti keksitty! Naturelli, käsintehty lahja, joka on hyödyllinen. Tuoksuu hyvältä ja sitä käyttämällä saa hyvää oloa.Solmu kirjoitti:Onkai sitä kukkapuskia ja monenlaista tullut naisille annettua.. mutta kerran tein poikkeuksen.
Vein kukkapakettiin naamioituna koivuvihdan (ihan itse tekemä vihta vielä).
Kyllähän se toimi, ja saunomiseksi meni ne treffit.
Toki olin tehnyt huolellista taustatutkimusta ko. ihmisestä.. Tuskin ihan kaikille kannattaa vihtaa ojentaa..
Tästä tuli muuten mieleen, että se on hassua jos kertoilet itsestäsi turhia kehumatta itseäsi jne. treffi-ilmoituksessasi, niin kukaan ei kiinnostu, koska olet tavis.esmes- kirjoitti:nyt niitä kunnon treffi-ilmoituksia kehiin!
Mikähän vika mun ilmoituksessa onesmes- kirjoitti:nyt niitä kunnon treffi-ilmoituksia kehiin! aina säntään tänne katsomaan ku uutta viestiä pukkaa mut sit täällä puhutaankin vaan jostain kukkien tuomisista, pyh!