Pitäiskö tehdä myös aikajanaa tälle touhulle. Jos aloitan mitä mä olen ymmärtänyt lehtien perusteella. Joka paikassa vähän eri tietoa. Käytän uhrista tyttöä en hänen omaa nimeä.Lihamureke kirjoitti: Su Syys 24, 2023 2:02 pmFaktaa:Loka? kirjoitti: Su Syys 24, 2023 1:47 pm On kyllä yks vaikeiten seurattavia juttuja.
Voisiko joku laittaa vaikka etunimet näille ikävuosille niin olisi joku tolkku kuka teki ja mitä.
Aloitan miten olen ymmärtänyt:
Kylen/Seppänen 40-vuotias nainen (jutun ainoa nainen uhrin lisäksi?)
Kaijansinkko 46-vuotias mies, ajoi Helsingistä Ouluun.
Tapaus 1
Mies 29 Kaijansinkko
Mies 40 Seppänen
Nainen 41 Bonden
Tapaus 2
Mies 32 Korpela (etelän mies)
Nainen 40 Seppänen
Mies 39 Suorsa
Mies 45 Utterström
Tyttö oli sanonut lokakuun lopussa kaverilleen et pelkää tätä naapurin pariskuntaa (Bonden ja Seppänen?). Nainen on vihainen ja mustasukkainen kuulemma. Oli ilmaissut myös äidilleen et pelkää näitä.
Sit hän meni jossain vaiheessa marraskuuta katkaisuhoitoon sillä halusi päästä päihteistä eroon.
10.11 äiti vei sinne hänelle tavaroita
11.11 tyttö oli häipynyt hoidosta
12.11 joutui omassa kodissa kidutettavaksi naapureiden toimesta, velanperintä syynä. Olivatko sit tulleet avaimilla sisään vai oliko tyttö päästänyt sisään. (Naapureilla oli tytön avaimet ja yhdet avaimet kadoksissa.)
Tyttö oli laittanut vielä kaverilleen viestejä 12.11 ja yhdessä luki et tapahtunut kauheita. Sit kaveri ei enää hänestä kuullut.
13.11 tulee jeesus pelastaja maksamaan tytön velat ja enemmänkin ja vie tytön luokseen nukkumaan.
14.11 vie tytön takaisin ja vastassa naapuri velanperijä mies joka oli tytön kanssa taas hyvissä väleissä sillä velat oli kuitattu. (Olivatko olleet koko ajan tytön asunnossa?)
Sit ilm 32 v mies Korpela? hakee tytön Hiiroisiin. Onko sit päivä 14.11 vai 15.11 kun sinne taksilla mentiin.
16.11 tyttö kuoli ja ruumiin löysi yhden kiduttajan isä päiviä myöhemmin. Kukaan ei ole muka tehnyt mitään ja 4 henkilöä puhuu paskaa minkä ehtivät ja yksi näistä on paniikkihäiriöinen sekopää. Kaikkia neljää syytetään murhasta. Nimet ylhäällä tapaus 2 kohdassa. Reppu täynnä rahaa ja lääkkeitä kadonnut ja tyttöä syytetty sen varastamisesta.
16.11 oli tyttö vielä laittanut toiselle kaverilleen viestiä et onko autoa tai saatko kuskia asap. Kaveri oli jo kuullut tytön kidutuksesta ja kysyi onko kaikki hyvin. Ei saanut enää vastausta. Mä itse veikkaan et se Seppäsen paniikki muikki kirjoitteli sillä tytön kännykällä eikä tyttö itse.