Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
Rehellisyyden nimissä tähän on vastattava että nolla kertaa.Aariel kirjoitti: Kuinka monesti peset ikkunat vuoden aikana?
Suomen ja Ruotsin rajalla tehdään henkirikos ampumalla. Ampuja on Suomen puolella ja uhri Ruotsin puolella. Kumman valtion lainsäädännön mukaan tapausta lähdetään tutkimaan ja kumman valtion oikeuslaitoksella on tapauksessa tuomiovalta?
Viimeksi muokannut antwerpen, Ke Elo 27, 2008 11:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
49.99%...loneliness kirjoitti:Kuinka suuri todennäköisyys on epätodennäköinen prosenteissa?
Sen puolen, jossa raato sijaitsee.antwerpen kirjoitti:Suomen ja Ruotsin rajalla tehdään henkirikos ampumalla. Ampuja on Suomen puolella ja uhri Ruotsin puolella. Kumman valtion lainsäädännön mukaan tapausta lähdetään tutkimaan ja kumman valtion oikeuslaitoksella on tapauksessa tuomiovalta?
Ruotsalaisten raato, ruotsalaisten juttu.
Onko joskus tapahtunut tälläinen case?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
On olemassa säännökset. Lisäksi maalaisjärjen käyttö on sallittua.antwerpen kirjoitti:Voisiko moinen tapaus johtaa jonkinlaiseen poliittiseen selkkaukseen? Vai onko säännökset täysin selkeitä miten tällaisessa tilanteessa toimittaisiin?
BTW: Luin jostain tapauksesta, missä oli raato poikittain pienen puropahasen yli joka toimitti läänin rajan virkaa, niin että pää oli toisella rannalla ja jalat toisella rannalla.
Poliisi sopi siinä tapahtumapaikalla keskenään, että sen läänin pojat tutkii, minkä puolella pääpuoli oli. Selkee.
Millaiset tuomiot ruotsissa saa taposta ja murhasta?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Aika lepsuja kuulemma ovat. Esimerkkilukuja en muista enkä jaksa kaivaa, mutta tässä tämmöinen vähän hömppämäinen kuvitteellinen vertailu:
http://www.mtv3.fi/rangaistukset/index.shtml?70141
Soitatko tutuillesi, sukulaisillesi ja kavereillesi useammin kuin he soittavat sinulle?
http://www.mtv3.fi/rangaistukset/index.shtml?70141
Soitatko tutuillesi, sukulaisillesi ja kavereillesi useammin kuin he soittavat sinulle?
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi