Big Brother 2008
En silti voi olla miettimättä, pilkattaisiinko tuota Minnaa yhtä pahasti, jos se olisi pelkkä attention whore, eikä ylipainoinen attention whore.
Enkä edelleenkään hyökkää ketään vastaan, saati ole tuohon Minnaan itse erityisen ihastunut - kunhan mietin...
Enkä edelleenkään hyökkää ketään vastaan, saati ole tuohon Minnaan itse erityisen ihastunut - kunhan mietin...
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Samaa itsekkin pohdin. Eikä toi Minna ees mikään hirviö ole, tuon kokoisia ja näköisiä naisia tulee joka päivä vastaan kaupungilla kävellessä.Lennox kirjoitti:En silti voi olla miettimättä, pilkattaisiinko tuota Minnaa yhtä pahasti, jos se olisi pelkkä attention whore, eikä ylipainoinen attention whore.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Minnan puheääni on mun korvaan ärsyttävä, sekä se, että huutaa ja heittelee mielestään oikeinkin lennokkaita sutkauksia jotka todellisuudessa saavat näyttämään tyhmältä. Itse ulkonäköön en ota kantaa, jokainen kantakoon kilonsa. Niitä saa aina pois jos todella tahtoo, ohan tuo nainen ollut ihan hyvässäkin kuosissa joten tuskin kyse on mistään muusta kuin alkoholikiloista..
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Niin siis noista BB:n amiskisailijoista vielä tuommoinen kommentti:
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=1743

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=1743
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
-
maffe
siinä tärkeimmät, tunnistatko itsesiMääritellään millainen on luonteeltaan BB-ihminen. Eli siis tyypillinen ihmistyyppi, joka on Big Brother -talossa tai kyseisen ohjelman fani.
Tässä aluksi joitain piirteitä:
- Keskimääräistä sivistymättömämpi. Ei tiedä eikä välitä paljoa maaimanmenosta, yleissivistys heikkoa tasoa. Ei tunne yhteiskunnallisia, poliittisia, taloudellisia tai tieteellisiä asioita.
- Koulutukseltaan ammattikoulutasoa, korkeintaan amk. Työskentelee ihmisläheisessä työpaikassa, joka ei vaadi paljon koulutusta tai teoreettista osaamista. Esimerkkejä: baarimikko, myyjä, parturi.
- Taikauskoinen. Uskoo yliluonnollisiin ilmiöihin, horoskooppeihin, ufoihin, vaihtoehtolääketieteeseen ja muuhun vastaavaan hömppään. Helppo saada tolaltaan yksinkertaisilla taikatempuilla.
- Sosiaalinen ihminen, joka hallitsee smalltalkin. Jutut kuitenkin pääasiassa liikkuvat navan alapuolella. "Milloin viimeksi harrastit seksiä? Montaako olet pannut? Vi**u, mää oon kännissä!"
- Kaupunkilainen (fyysisesti tai henkisesti). Halveksuu maalaisia, koska he ovat epätrendikkäitä juntteja, eikä ymmärrä miten kukaan voi asua muualla kuin kaupungissa. Urbaanisti vieraantunut luonnosta.
- Metroseksuaali (miehet). Värjää ja huolittelee hiuksiaan ja meikkaa. Pukeutuu trendikkäästi ja nuorekkaasti (ja homomaisesti).
- Seksuaalisesti vapaamielinen. Harrastaa paljon yhden illan juttuja toisten omanlaistensa kanssa.
- Omaa vahvat mielipiteet asioista, joita ei tunne. Itsekeskeinen ja ärsyyntyy helposti, jos muut eivät ole samaa mieltä.
- Käyttää kieltä, joka sisältää paljon sanoja: "Vi**u, oikeesti, niinku".
- Polttaa tupakkaa.
pitää aika hyvin paikkansa
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Word.Viivi Avellan: Inhoan Big Brother -ihmisiä!
Viivi Avellan paljastaa inhoavansa Big Brotheria. Hän ei ymmärrä lainkaan ihmisiä, jotka katsovat ohjelmaa – saatika ihmisiä, jotka menevät sisään BB-taloon.
– Ei kiinnosta yhtään, mutta kyllä nyt puolisokea Erkkikin joutuu ala-arvoisen BB-informaation uhriksi. Ja kaikkien lehtijuttujen lisäksi ihmiset jaksavat keskustella aiheesta. Aaaaarrrhg! Alan jo voimaan pahoin nähdessäni BB-taloa koskevat jutut iltapäivälehdissä, Viivi kirjoittaa blogissaan.
Hän on itsekin mukana tosi-tv-sarjassa, mutta ei koe olevansa yhtä alhaisella tasolla kuin BB-kisaajat.
– No joku voisi ilkkua, ettei minulla ole mitään varaa arvostella, sillä olen itse osana realityshowta YLE:n Tallitähdet-ohjelmassa.
– Jep, mutta onhan se ihan pikkuriikkisen eri asia opetella ratsastamaan kuin heiluttelemaan rintoja kylvyssä. En voi uskoa todeksi, että joku voi käyttäytyä niin miten siellä BB-talossa on lehtijuttujen mukaan käyttäydytty. Mistä näitä ihmisiä sikiää? Viivi valittaa blogissaan.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Hirveät riippurinnat" ja "lihonnu akka" -termejä ei oikein voi käsittää miksikään muuksi kuin halveksinnaksi..R.aven kirjoitti:En tiedä ketä tarkoitit, mutta omaa kirjoitustani en ainakaan kirjoittanut halveksuvalla sävyllä, lähinnä vaan totesin asian olleen niin.
No mut juu, samapa se.
Huvittavaa miten aikuiset ihmiset ruotii palstoilla ihmisen ulkonäköä, eikö ne ajat olleet joskus yläasteella?
No, kyse lienee pohjimmiltaan siitä, että tämän minnan persoona ärsyttää kaikinpuolin, ja sen pohjalta on helppo laukoa kommentteja ulkonäöstä tyyliin "mitä toi läski oikein ittestään kuvittelee".
Keitä muita ärsyttää koosteiden sensurointi PIIPit sanan "vittu" kohdalla?! Minua ihan suunnattomasti! Sen Nikon puhetta on todella vaivalloista kuunnella kun lauseet on pelkkää PIIPPIÄ. Tosin en tiedä olisiko se vielä ärsyttävämpää sensuroimattomana..
Niin, on tainnut ilmoittaa painokseen 65kg, mikä ei voi pitää enää paikkaansa. Lienee noin 70-75kg.Aariel kirjoitti:Painoindeksien mukaan Minna ei taida olla edes ylipainoinen. Mutta kylläpäs se peili kertoo enemmän, kuin mitkään taulukot.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Haha. Viivi on avannut sanaisen arkkunsa. Pääsee vähän sammakoita Vavellanin suusta...merkonomi, joka on ulkonäöllä päässyt lukemaan urheilu-uutisia ja yhtäkkiä hän pitää itseään muiden yläpuolella. Viivi on täysin samaa sarjaa kuin Martinat, Minnat, Tukiaiset. Käyvät jetset-bileissä poseeraamassa ja vehtaavat julkkismiesten kanssa. Mitä rikkaampi, sitä parempi. Harmi vaan Vavellan, että Miklun kanssa meni poikki 
Paavo Arhinmäki on äijä!
Joku talossa oleva "pentu" nimeltään Niko ottaa päähän. Hirveitä raivareita ja joka toinen sana on "vittu" kun suuttuu.
HAH.Keravalainen uskoo vahvuudekseen Big Brother -talossa muodostuvan sen, että sekä kilpailijat että katsojat tulevat kiintymään häneen enemmän verrattuna muihin asukkaisiin.
– Luulen, että musta tulee yksi talon huonekaluista, jota ilman ei vaan voi olla, Niko perustelee.
-
Vanha Kettu
- Scooby-Doo
Samaa mieltä, siis siitä.. että ei kannata Nikoa sieltä pois äänestää, vaikkei siitä pitäisikään.Vanha Kettu kirjoitti:Virallinen drama queen, elkää äänestäkö pois viihteen nimessä
Howler kirjoitti:Joku talossa oleva "pentu" nimeltään Niko ottaa päähän. Hirveitä raivareita ja joka toinen sana on "vittu" kun suuttuu.![]()
Viimevuonna petyin hieman kun Einari "Rakkauden suurlähettiläs", tuo hintahtava poliittinen runopoika Aino-tohveleissaan äänestettiin liian pian ulos.
"Yöperho on koteloitunut"