Liigakiekkoilija raiskasi: Käräjiltä kaksi vuotta, hovista 1 v 10 kk vankeutta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Puhelinkortti
Javier Pena

Re: Liigakiekkoilijalle raiskauksesta kahden vuoden tuomio

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Joku voisi tehdä adressialoitteen raiskaajien kirurgisesta kastraatiosta. Severistäkin tulisi kirkasäänisenä kelpo sopraano johonkin poikakuoroon. Siitä se saattaisi uusi ura alkaa.
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Onhan tämä aika viihdyttävää..
Onkohan kaverit tiukanneet Seveltä totuutta tyyliin "nyt vittu kerrot miten se oikeesti meni, oliko se akka sammunut" -"no emmätiiä, mä luulin, että se oli heteillä ja halus"

Jos Seve puhuu paskaa ja kaverit uskoivat ja heille koitui tästä ongelmia, voi luotto Seveen olla mennyttä. Tunteella elävisdä piireissä voi tulla turpaankin ja lujaa.

Jälkinäytöstä odotellessa. :D

Joku jolla on sometilit ja näkee postaukset, voisi raportoida mitä siellä tapahtuu! Vieläkö Pojun ulostulon jälkeenkin Severi jatkaa uhriutumistaan?
Pahani Julmu
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Pahani Julmu »

Aika helvetisti on poju (tarkoituksella pienellä) saanut p*skaa niskaansa tuon anteeksipyynnön kommenttikentissä. Varmaan toistasataa negatiivista kommenttia...
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Kiitos infosta.
Somessa on somen lait. Huonoiten varmaan käy tuuliviirille, joka kääntelee takkiaan liepeet viuhuen. Takinkääntelijää vihaavat lopulta keissin molemmat puolet.
Ne postaukset karkaavat someen nykyihmiseltä kuin ripulipaska punttiin. Ei ole sellaista malttia pohtia ja selvitellä asiaa ja miettiä onko mulla oikeesti edes pakko olla joku kanta tähän, saati kovin jyrkkä kanta.
Saimaanorppa
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

No Poju taitaa olla jauhoissa..
ja niinkö jo totesin aiemmin tuo Severi mikä lie vaikuttaa
niin narskulta kun olla voi..ei varmasti nää tekemisissään
mitään väärää..
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Puhelinkortti kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 5:37 pm Joku voisi tehdä adressialoitteen raiskaajien kirurgisesta kastraatiosta. Severistäkin tulisi kirkasäänisenä kelpo sopraano johonkin poikakuoroon. Siitä se saattaisi uusi ura alkaa.
▪︎
Severiä ei hovi ole vielä käsitellyt, joten eipä vielä kuohita... mutta...

Poistettu viestin ot-osuus
-NILS-
X X X X X
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

No jos idea oikeudenkäynneissä on se, että se voittaa joka pitää tarinansa loppuun asti yhteneväisenä, sehän on silloin oikeassa.

En ota tähän keissiin enempää kantaa, en ollut kärpäsenä katossa. Tuli vaan mieleen tämä video:

https://www.youtube.com/watch?v=mHvBvkSCx2w
Mens malus in corpore sano
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Nyt ne rotanloukut mitkä eivät vielä ole peruneet tämän PakkoSeksi Severin pojun keikkoja laitettava boikottiin.
Todella törkeä paskahousu jolta pitää viedä leipä suusta, ja vaikka hampaatkin jollakin keikalla niin ei leipä enää maistu.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Slaktare84
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Slaktare84 »

kakkosurpo kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 9:57 pm Nyt ne rotanloukut mitkä eivät vielä ole peruneet tämän PakkoSeksi Severin pojun keikkoja laitettava boikottiin.
Todella törkeä paskahousu jolta pitää viedä leipä suusta, ja vaikka hampaatkin jollakin keikalla niin ei leipä enää maistu.
Urheilucastin uudessa jaksossa noin 32:30 min Seven tapauksesta aika lapsenmielistä uskoa, että syyttömiä ei tuomita Suomessa ja hovi korjaa jos tulee uusia todisteita.. noh eihän se nyt nii ole lähinnähän hovin pitää puuttua tohon jääkö järkevä epäily ettei tytyn tarina olekaan nii miten on puhuttu.
Jaapatijaapati
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Jaapatijaapati »

Slaktare84 kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 10:33 pm
kakkosurpo kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 9:57 pm Nyt ne rotanloukut mitkä eivät vielä ole peruneet tämän PakkoSeksi Severin pojun keikkoja laitettava boikottiin.
Urheilucastin uudessa jaksossa noin 32:30 min Seven tapauksesta aika lapsenmielistä uskoa, että syyttömiä ei tuomita Suomessa ja hovi korjaa jos tulee uusia todisteita.. noh eihän se nyt nii ole lähinnähän hovin pitää puuttua tohon jääkö järkevä epäily ettei tytyn tarina olekaan nii miten on puhuttu.
Tottakai huteja tulee joka maassa se on selvä, mutta todennäköisyydet tässä keississä hutiin on aika pienet ottaen huomioon faktat.
Kahvitaukovainu
Alokas

Viesti Kirjoittaja Kahvitaukovainu »

Täällä on pohdiskeltu paljon, miksi rikoksen uhrilla on mitattu niin alhainen promillelukema? No olisiko uhri nautiskellut illan aikana muitakin päihteitä, kuin alkoholia? Tästä seurauksena korkea ’humala’ ja väsymys? Eikös todistuslausunnot puolla tätä havaintoa? Samasta syystä rikoksen tekijä on voinut nähdä myös mahdollisuutensa; ”ei se kuitenkaan herää…”.
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Kahvitaukovainu kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 10:48 pm Täällä on pohdiskeltu paljon, miksi rikoksen uhrilla on mitattu niin alhainen promillelukema? No olisiko uhri nautiskellut illan aikana muitakin päihteitä, kuin alkoholia? Tästä seurauksena korkea ’humala’ ja väsymys? Eikös todistuslausunnot puolla tätä havaintoa? Samasta syystä rikoksen tekijä on voinut nähdä myös mahdollisuutensa; ”ei se kuitenkaan herää…”.
Hyvä pointti! Asia voi hyvinkin olla noin. Ehkä huumetestejä ei ole otettu tai se osio on salattu. Voihan uhrilla olla joku lääkityskin, mikä voimistaa alkoholin vaikutusta. Ihmisillä on nykyään paljon masennusta ja ahdistusta. Ja kyllähän huumeiden käyttökin on aika yleistä, siis viihdekäyttö tyyppinen.. kiekkopiireissäkin.
Slaktare84
Armas Tammelin

Kahvitaukovainu kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 10:48 pm Täällä on pohdiskeltu paljon, miksi rikoksen uhrilla on mitattu niin alhainen promillelukema? No olisiko uhri nautiskellut illan aikana muitakin päihteitä, kuin alkoholia? Tästä seurauksena korkea ’humala’ ja väsymys? Eikös todistuslausunnot puolla tätä havaintoa? Samasta syystä rikoksen tekijä on voinut nähdä myös mahdollisuutensa; ”ei se kuitenkaan herää…”.
LSD vois selittää sen stoorin
Slaktare84
Armas Tammelin

Jaapatijaapati kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 10:39 pm
Slaktare84 kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 10:33 pm
Tottakai huteja tulee joka maassa se on selvä, mutta todennäköisyydet tässä keississä hutiin on aika pienet ottaen huomioon faktat.
Tiedän, että porukka tahtoo Seven tästä tuomita kun on se törkee ratti alla siitä tuomitsen minäkin, mutta sen voi myös ajatella niin että epätoivo ajoi ajatteleen, että päätän päiväni voi olla myös selitys, mutta mä näen asian toisin ja mulla on siihen oikeus. Ihmettelen myös monen palstalaisen sanoneen lukeneen oikeudenpäätöksen 17 sivun selosteen tilasin 10.10 vieläkään en ole saanut sain sen sit kiertotietä lukuun eikä muuta mun käsitystä asiasta paperin makuinen juttu. Saa nähdä mitä lopulta tapahtuu, mutta mun uskomuksella hovi vapauttaa se olenko minä vai valtaosa palstaa oikeessa on toinen juttu. Valtaosa pitää Anneli Aueriakin syyllisenä sekä murhaan että seksuaalirikoksiin (itse en pitänyt tutustuttuani juttuihin)
ja nyt näyttää, että Annelikin vapautuu siitä seksuaalirikos casestakin.
kiinnostunut53432
Alokas

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut53432 »

:twisted: Olen itse about saman ikäinen nuori ja mulle on käynyt kerran sellainen keissi, että oon ollut tosi kännissä ja jätkä on tullut yöksi ja ollaan siinä pussailtu sängyssä ja oon valittanut humalatilaani ja sit oon nukahtanut kesken kaiken ja havahtunut siihen että tää jätkä on mun sisällä. Noh, periaatteessa täyttää raiskauksen kriteerit, mutta uskon että tää jätkä ei itse todellakaan ajattele että olisi mut raiskannut.

Luulen että tässäkin keississä on voinut olla jotain samanlaista. Severi ja nainen on jotain touhunnut ja nainen on sitten nukahtanut ja kun molemmat on nuoria kännisiä ihmisiä niin ei siinä välttämättä tajua että ei hitto tää oikeesti muuten nukahti tää nainen. Nykynuoret harrastaa seksiä niin sekavissa oloissa muutenkin ja sit aamulla kaduttaa.

Tää selittäis sen miksi Severi ei näe olevansa raiskaaja niin kuin tää munkaan tapauksen jätkä ei näe olevansa raiskaaja. Normaalit ihmiset ei kuitenkaan edes yritä todella humalassa olevaa henkilöä vaan ajattelevat että onkohan tää nyt ihan järkevää, esim. itellä ei tulis mieleenkää harrastaa seksiä jonku ihan seipäässä olevan henkilön kanssa. Mutta ton ikäset pojat on suurin osa oikeesti sellasia että ei ne vaan tajua tollasia juttuja.

En puolustele Severiä, mutta uskon että hän oikeesti ajattelee olevansa syytön koska ei ole tajunnut naisen olevan siinä kunnossa/nukahtaneen et nyt ei oo ehk hyvä aika seksille.

Uhrin ja hänen poikaystävän suhde on ollut ilmeisesti erittäin toksinen ja ainakin tän poikaystävän puolelta on ollut pettämistä, niin se puoltais sitä että nainen/uhri on saattanut kännissä ajatella että no se mun paska poikaystäväki pettää ni vois sit itekki täs vähän jotain touhuta tän Severin kanssa. Sit on kuitenki ollu niin jurrissa että on nukahtanut ja Severin ois pitäny ehk tajuta laittaa peli poikki.

Kurja tilanne joka tapauksessa meni miten meni. Mut uskon että Severi aidosti ajattelee olevansa syytön jonka takia nää kaikki ig postaukset jne.
Vastaa Viestiin