aivoriihi kirjoitti: La Loka 14, 2023 10:47 am
Ifigeneia kirjoitti: La Loka 14, 2023 10:27 am
Joitakin vuosia sitten oli artikkeli jossa hihhuloitiin että maahanmuuttajille pitää rakentaa nimenomaan heille räätälöityjä asuntoja. Huoneistossa piti kuulemma olla sellainen osio mihin naisväki saadaan saadaan tarvittaessa piilotettua.
Jos nyt noin yltiösuvakillinen ajatus on voinut mitenkään herätä näissä asumishommeleissa, niin miten sitten on ollut kauhean vaikeaa ajatella että ne kiukaat pitää tosiaan nyppiä pois asunnoista, koska eivät ne kuulu muslimi- tai afrikkalaiskulttuureihin millään tavalla? Ammeitakin on kiskottu pois vuokra-asunnoista ihan kantiksilta. Että kyllä se irrottelu luonnistuu, näemmä.
Itse olen sita mielta, etta asuntokohtaiset saunat eivat kuulu kerrostaloasuntoihin, mutta kun niita kuitenkin on aikanaan rakennettu, miksi antaa naita saunallisia asuntoja mamuille, jotka eivat saunaa arvosta, eivatka kayta?
Paljon enemman on naita saunattomia vuokra-asuntoja, sinne vaan somalit ja muutkin "ei saunakulttuuriin -syntyneet".
Tuo ammeiden poisto onkin jo ihan toinen juttu, vielakin vihaksi pistaa moinen typeryys. Kai meilla Suomessa sitten on pulaa vedesta, tieda hanta

.
Minua se ammeiden poisto pisti jopa niin vihaksi, että kun muutettiin silloisen kumppanin kanssa taloon jossa tiesin joissakin asunnoissa olevan ammeita, ja meidän kämpästä oli otettu pois, me laitettiin sinne itse amme. Ja nyt kun kumminkin joitakuita kovin kiihottaa tulla mäkättämään siitä miten paljon amme vie vettä, niin itse otin kellosta aikaa paljonko meni aikaa suihkussa ollessa ja paljonko meni aikaa ammeen täyttyessä. Täsmälleen sama aika. (Ei se vesi sieltä letkusta sen runsaampana tule sillä että se lorisee ammeeseen, eikä viemäriin.)
Mutta mutta. Olisiko niin, että maahanmuuttajille ei anneta kunnollista opastusta länsimaisen asunnon käyttöön sen vuoksi, että oletetaan että he loukkaantuvat tyyliin "pidättekö meitä tyhminä?", jos aletaan kertoa miten käytetään vessanpönttöä, tai saunaa. Jossainhan tällä saitilla taisi olla joku maininta että maahanmuuttajat ovat repineet pönttöjä irti että saavat paskoa reikään?
Jos se asunnoissa asuminen on noin "luovaa", niin en toki yhtään sitten ihmettele että kiuasta käytetään lämmittimenä. Ja totta tosiaan, onko niitä saunallisia asuntoja muka niin pilvin pimein, ettei voi välttää tilannetta jossa sellainen päätyy perheelle joka ei tajua eikä tiedä saunomiskulttuurista hevon sitä eikä tätä?
Toivottavasti asiaan tulee muutos ennen kuin tulee enemmän uhreja.