Naapuri ampui koiraa ilmakiväärillä Sipoossa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Mikelle sanoisin, että kyllä hakevat ESY:stä irtoelukat, jos kusevat ja paskovat toisten pihoille.

Järjestyslaki vaatii pitämään otukset kytkettyinä muualla kuin omalla pihalla.

Sieltä ESY:n suojasta saapi sitten oman eläimensä lunastaa muistaakseni viidelläkympillä.

Vitun moni ei perään kysele.
PsychoSkin

Viesti Kirjoittaja PsychoSkin »

combat18 kirjoitti:Sanotaanhan laissa ettei ihmisetkään saa kuseskella minne sattuu, joten aletaanko ihmisiä ampumaan samasta syystä. Minä voisin tuota eläintenkiduttajaa ampua ottaan tai tehdä muuten vain jotain kamalaa hänelle.
Kyllä mä ainaki ampuisin koko lippaallisen, jos joku neekeri tulis mun pihalle kuseksimaan :D
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

teppo kirjoitti:Eläintä ei tietenkään saa lopettaa ilmakolla vaan on syytä käyttää isompikaliberista asetta. taajamassa äänenvaimenninta. Maa- ja metsätalousministeriön ohjeiden mukaan lemmikit pitäisi pääsääntöisesti kaasuttaa tai ampua. Päähän lyöminen on ok vain pennuille. Jos lopettamisessa käytetään häkää, se ei saa olla kuumaa. Tajuissaan olevaa eläintä ei saa lopettaa hukuttamalla.
Hmmm... en tiennyt että taajamassa saa käyttää ampuma-asetta muuhun kuin kärsivän eläimen lopettamiseen eläinsuojelullisin perustein ja silloinkin asiasta tulisi keskustella poliisin kanssa. Äänenvaimentimen en tiennyt vaikuttavan asiaan mitenkään? Eli kun seuraavan kerran ammuskelen kerrostaloasuntoni ikkunasta, kerron vain ampuvani kulkukissoja, onhan reserviläiskiväärissäni vaimennin? :lol:
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

albaanisissi kirjoitti:nyt on asiat siinä pistees että mullon fosforia, sydänlääkkeitä, nukutuslääkkeitä ja jalkajousi kaapis ja kohta tulee koirasta kintaat, jollei napeilla ni sitte jousella.
Ja kaiken tämän jälkeen olet edelleen vakuuttunut siitä, että koirasta on tehtävä kintaat eikä ongelman todellisesta aiheuttajasta eli omistajasta? Mitäpä veikkaat, kauanko menee ennen kuin sillä tyypillä on uusi koira takapihan koristeena?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

hyvin tarkkaan oon tätäki pohtinu ja tullu siihen tulokseen ettäklu koirasta on nirri pois ni teen ukolle hyvin selväks kevyellä väkivallalla että jos tulee uus koira ni ukolla on sama kohtalo ku edellisellä. oon oikeesti kaikki koittanu jo tehä mitä mieleen tulee, ei se helppoo oo koiraa päiviltään päästää, tosi kiltti sun muuta ja näyttää ihan karhunpennulta että varmaan sais helpolla uuden kodinki muuten paitti että ei oo ees sisäsiisti :( jos joku haluaa karjalankarhukoiran näkösen piskin itellee ni mulle yyveetä ni "kidnappaan" sen parempaan kotiin ettei tarvis tappaa

Ketjusta poistettu 5 sivua jankkaamista ja kinastelua kissan ulosteista.
-NILS-
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Vastaa Viestiin