Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Nikohan on vallan söpö kaikkine PMS-maneereineen. Ei mua Nikon olo
talossa häiritse. Kuka tahansa tytön kanssa seurusteleva poika tuntee nuo itkupotkuraivarit.

Teatraalisuudesta pinnat Nikolle, uusi Tarmo Manni ehkä?

Oma suosikkinni on Marianna, vaikka ei taida pärjätä alkua pidemmälle.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Saako pekkaeric kysyä, miksi marianna? Sehän on melkein persoonaton ja sairaan ylimielinen ja koppava. Vai siksikö juuri?

Sitten iltalehdestä...

Big Brother -talon asukkaiden eilinen rakkaus-keskustelu sai yllättäviä käänteitä.

Moni talon asukki nosti kätensä pystyyn kysyttäessä, että kuinka moni on jo ehtinyt ihastua talossa tai sen sisällä.

Andreas yllätti paljastamalla ihastuneensa Johaniin.

- Siihen ei liity rakkautta tai seksiä, mutta mä olen ihastunut sen olemukseen, kun se on niin samanlainen kuin minä, mies kertoi avoimesti.

Biseksuaaliksi tunnustautunut Andreas kertoi nauttivansa varsinaisesta parisuhteesta ainoastaan naisen kanssa. Mieheltä hän tunnusti haluavansa vain seksiä.
Andreas tunnusti, ettei hänen avovaimonsa varsinaisesti tiennyt hänen pitävän myös miehistä.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 0_bb.shtml
Viimeksi muokannut loneliness, Su Elo 31, 2008 12:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher

BB-Nikon ja Idols-Nissen välit puhuttavat

Big Brother-talon nuorin asukki on paljastanut tuntevansa Idolsista tutun Nissen, kertoo Sub verkkosivuillaan.

Nisse Nurmi ei halua kommentoida välejään BB-Nikoon. 21-vuotias Niko on keskustellut Nissestä pariin otteeseen Minnan kanssa. Erään keskustelun aikana Niko uteli naiselta, onko tämä kuullut juttuja, jotka liittyvät häneen ja Nisseen.

- En mä susta oo kuullu, vaan yhestä toisesta, Minna vastasi nuorelle miehelle.

- Kun mä viime vuonna hain tänne, niin se sano, että jos mä pääsen niin et v***u puhu, Niko kertoi.

Niko olisi halunnut kertoa Minnalle enemmänkin asiasta, mutta päätti keskustelun kuitenkin lyhyeen.

Idols-Nisse: En kommentoi

Idols-Nisse ei halunnut kommentoida hänen ja Nikon välistä yhteyttä Subille. Nuorukainen tavoitettiin lomalta, mutta hän oli vastauksissaan vaitonainen ja lyhytsanainen. Nisse tunnusti kuitenkin, että hän tuntee Nikon.

- No, me tutustuttiin joku kolme tai neljä vuotta sitten. Mitä se on keskustellut? Kenen asukkaan kanssa? Mitä se oikein sanoi?, Nisse kysyi toimittajalta.

Nisse kertoi törmäävänsä Nikoon joskus baareissa. Ajat ovat kuitenkin hänen mukaansa muuttuneet eikä mies biletä enää niin paljon. Kysymykseen minkälainen suhde hänellä ja Nikolla on, mies vastasi:

- Kuten sanoin, en halua kommentoida.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 6_bb.shtml

Sellasta soopaa. Ei nyt järin kiinnostavaa. Lisätäänpä vielä vähän...

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 0_bb.shtml

Armeijatarinoinnin lopuksi Niko kertoi myös vierailustaan helsinkiläiseen homosaunaan.

- Vedin poppersia ja olin aivan kujalla. Ja sitten siellä oli plus 54-vuotiaat, jotka kähmivät. Ja en mä sitten tiedä, että raiskattiinko mut sinne, Niko tunnusti ohimennen.

Ilta oli nuorukaisen mukaan niin pimennossa, ettei tapahtumien kulusta ollut tarkempaa tietoa.

Sitten Minnasta, jos nyt jotain hirveästi kiinnostaa...Elokuvasta Riot-on. Minnan seksikäs (?) tanssi.

http://bellemont2.blogspot.com/

Editedit..
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

...Olisivat nyt mieluummin valinneet sinne taloon mielenkiintoisia persoonia, eikä ihmisiä joilla on mahdollisimman paljon luurankoja kaapissa ja joista niin ollen riittää kirjoiteltavaa keltaisessa lehdistössä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher

Mike Manner kirjoitti:...Olisivat nyt mieluummin valinneet sinne taloon mielenkiintoisia persoonia, eikä ihmisiä joilla on mahdollisimman paljon luurankoja kaapissa ja joista niin ollen riittää kirjoiteltavaa keltaisessa lehdistössä...
Taitaa olla ihan tietoinen ratkaisu, että haetaan skandaalinkäryisiä ihmisiä, joista lehdet sitten saavat paljon kirjoittamista. Kaikki julkisuus on hyvästä kuvaa varmastikin formaatin ideaa. Mitä enemmän skandaaleja, mitä enemmän kirjoituksia, sitä enemmän ihmiset kiinnostuvat ja alkavat seuraamaan ohjelmaa ja ostavat BB 24/7 paketteja. Tiukkaa bisnestä.

Nuo luurankoja keränneet ihmiset myös usein ovat ihmisiä, joilla on tapana paljastella niitä pikkuhiljaa pienessä kännissä. Lisää draamaa taloon, lisää katsojille.
Paavo Arhinmäki on äijä!
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Lonelle; Itse en ole tuollaista kuvaa Mariannasta saanut.

Pää kääntyy anyway tummatukkaisten tyttöjen suuntaan, joten ehkä siinä syy.

Oma suosikkisi?
loneliness
Jessica Fletcher

pekkaeric kirjoitti:Lonelle; Itse en ole tuollaista kuvaa Mariannasta saanut.

Pää kääntyy anyway tummatukkaisten tyttöjen suuntaan, joten ehkä siinä syy.

Oma suosikkisi?
Pekkaeric, joo kännissä yöllä sössötin jotain. Siis tuo kysymys...

Itellä ei varsinaista suosikkia ole. Ei ketään hirveän hauskaa ihmistä talossa. Naisista se Mia vai Miia on ihan nätti, sanotaan nyt sitten vaikka se :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Itse en missään nimessä tykkää kuppikoko DD-naisista, näyttävät liikaa imettäjiltä >tulee äiti mieleen :D :D

Silti tuo tissityttö on juurikin tuohon ohjelmaan nappivalinta.

Tuskin likalla hävettää jälkijättöisestikään...
loneliness
Jessica Fletcher

Mikä ihmeen fetissi miehillä on pitää kajalia vai mitä se silmänympärysmeikki on? Ristolla kunnon silmämeikit nyt telkussa. Luulisi, että päälle parikymppisenä olisi jo tullut järkiinsä, ellei sitten luule olevansa nainen miehen ruumiissa?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

loneliness kirjoitti:Mikä ihmeen fetissi miehillä on pitää kajalia vai mitä se silmänympärysmeikki on? Ristolla kunnon silmämeikit nyt telkussa. Luulisi, että päälle parikymppisenä olisi jo tullut järkiinsä, ellei sitten luule olevansa nainen miehen ruumiissa?
Tai sit se luulee olevansa Ozzzzzy.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Bombay kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Mikä ihmeen fetissi miehillä on pitää kajalia vai mitä se silmänympärysmeikki on? Ristolla kunnon silmämeikit nyt telkussa. Luulisi, että päälle parikymppisenä olisi jo tullut järkiinsä, ellei sitten luule olevansa nainen miehen ruumiissa?
Tai sit se luulee olevansa Ozzzzzy.
Ollaanpas sitä ahdasmielisiä.

Seuraavaksi kysyt että mikä on juttu, että pukeutuu pelkkiin mustiin vaatteisiin.

Sinällänsä ihmettelen kyllä, että miksi vitussa ihmiset pukeutuu esim. Olvin paitoihin. Minusta se on tuhansia kertoja nolompaa ja äärimmäisen typerää, kun vertaa vaikka kajalin käyttöön.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

loneliness
Jessica Fletcher

VoDKa kirjoitti:
Ollaanpas sitä ahdasmielisiä.

Seuraavaksi kysyt että mikä on juttu, että pukeutuu pelkkiin mustiin vaatteisiin.

Sinällänsä ihmettelen kyllä, että miksi vitussa ihmiset pukeutuu esim. Olvin paitoihin. Minusta se on tuhansia kertoja nolompaa ja äärimmäisen typerää, kun vertaa vaikka kajalin käyttöön.
Kyllä. Ihmisen on vaikea joskus ymmärtää asioita, mihin ei itse ole perehtynyt, eikä koe niitä omiksi jutuikseen.
Paavo Arhinmäki on äijä!
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Öh,on se Niko ihqu ja vittu sana on kans ihqu :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ooh, edes jotain mielenkiintoista, se Markon tehtävä siis! Jotain ne siellä tuotannossa vielä osaa, alkoi nimittäin hävitä jo ensimmäisen viikon aikana into kun on niiiiin tylsiä tehtäviä.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Tuli katsottua se poreallas- jakso, en ole vielä muita ehtinyt.. mutta kiinnostusta on, pikkuista enemmän. Tai no jaa.. olisipa se T.T.A.M. kuitenkin vielä tulossa :lol:
Vastaa Viestiin