NATO

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Pitäisikö Suomen liittyä sinun mielestäsi natoon?

Kyllä
139
52%
Ei
127
48%

Ääniä yhteensä: 266

1lpo
Martin Beck

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

↑↑

Edelleenkin kiistät siis selvän asian että puhuit paskaa. Väitit että bidee sanoi ilman tulkinnanvaraa putket tuhotaan ja nyt myönnät että asian voi tulkita ja on tulkittu toisinkuin sinä. Eli asia on tulkinnanvarainen, eli puhuit paskaa.

Minä en ole väittänyt että joku minun tulkinnoistani on oikea, sinä kyllä väität että omasi on kiistatta oikea. Minun mielestä on hyvin mahdollista että usa oli iskun takana tai ryssät, Ukraina, yksityinen toimia yms. Totuus kiinnostaa minua hyvin paljon, siksi puutun myös sinun paskapuheisiin.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

1lpo kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 4:05 pm
sikakoira kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 3:54 pm
1lpo kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 3:41 pm
En ole ainoa joka on tulkinnut puheen muulla tavalla kun sinä.
Eli fakta on että puhuit paskaa, väitit että ilman tulkinnan varaa, minä ja muut ovat tehneet vaihtoehtoisia tulkintoja eli on siinä silloin tulkinnan varaa. Puhut paskaa ja itseäsi pussiin.
Niin , eiköhän se koko NAFO kööri ole yrittänyt asioita vääristellä aivan kuten sinäkin. Biden yksiselitteisesti kertoi USA:n tuhoavan putket.

Tämä varmaankaan ei ollut ihan loppuun asti ajateltu vastaus toimittajille :lol:
Edelleenkin kiistät siis selvän asian että puhuit paskaa. Väitit että bidee sanoi ilman tulkinnanvaraa putket tuhotaan ja nyt myönnät että asian voi tulkita ja on tulkittu toisinkuin sinä. Eli asia on tulkinnanvarainen, eli puhuit paskaa.

Minä en ole väittänyt että joku minun tulkinnoistani on oikea, sinä kyllä väität että omasi on kiistatta oikea. Minun mielestä on hyvin mahdollista että usa oli iskun takana tai ryssät, Ukraina, yksityinen toimia yms. Totuus kiinnostaa minua hyvin paljon, siksi puutun myös sinun paskapuheisiin.
Heh,minkä tahansa asian voi toki tulkita toisin mutta tässä tapauksessa tulkinta oli väärä kuten video todistaa :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Thor.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Thor. »

Virdon kirjoitti: To Loka 19, 2023 9:02 pm No minkään yksittäisen henkilön sanomiset eivät Suomesta tee "väkivaltaisesti uhoavaa kansakuntaa". Yllättävää jos Suomi sinusta sellaiselta tuntuu.
Halla-aho sanoi siis: ”Venäläisten sotilaiden tappaminen on hyvä asia, ja ukrainalaisia tulee auttaa tappamaan heitä”.
Minä olen Jussin kanssa ihan samaa mieltä. Miksei muka toiseen itsenäiseen valtioon tappamaan hyökänneitä sotilaita pitäisi tappaa?
Ei ole yksittäisen ihmisen sanomisista Venäjä julistanut Suomea epäystävälliseksi maaksi, sinunkin kaksi viimeistä lausetta kertoo että olet halunnut valita puolesi ja olen oikeassa suomalaisten väkivaltaisesta uhittelusta jos uskot viimeisen lauseesi olevan täysin totta ja täydellinen totuus?
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Thor. kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 8:06 pmEi ole yksittäisen ihmisen sanomisista Venäjä julistanut Suomea epäystävälliseksi maaksi
Sinä annoit kyllä ymmärtää että pidät itse Suomea "väkivaltaisesti uhoavana kansakuntana" Halla-ahon mielipiteiden perusteella.
Thor. kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 8:06 pmsinunkin kaksi viimeistä lausetta kertoo että olet halunnut valita puolesi ja olen oikeassa suomalaisten väkivaltaisesta uhittelusta jos uskot viimeisen lauseesi olevan täysin totta ja täydellinen totuus?
Tottakai olen valinnut puoleni. En halua todellakaan olla naapurivaltioihinsa sotarikostelemaan hyökkäävän Venäjän puolella.

Eikä sekään että minäkin olen sitä mieltä että naapurimaahansa tappamaan hyökänneitä venäläisiä sotilaita pitää tappaa, tee Suomesta "väkivaltaisesti uhoavaa kansakuntaa".

Entäs jos venäläiset hyökkäisivät meidän kimppuumme sotimaan? Eikö niitä silloinkaan saisi ja pitäisi tappaa?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Thor.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Thor. »

Virdon kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 9:00 pm Sinä annoit kyllä ymmärtää että pidät itse Suomea "väkivaltaisesti uhoavana kansakuntana" Halla-ahon mielipiteiden perusteella.
Tottakai olen valinnut puoleni. En halua todellakaan olla naapurivaltioihinsa sotarikostelemaan hyökkäävän Venäjän puolella.
Eikä sekään että minäkin olen sitä mieltä että naapurimaahansa tappamaan hyökänneitä venäläisiä sotilaita pitää tappaa, tee Suomesta "väkivaltaisesti uhoavaa kansakuntaa".
Entäs jos venäläiset hyökkäisivät meidän kimppuumme sotimaan? Eikö niitä silloinkaan saisi ja pitäisi tappaa?
Halla-uho nyt toimii vain hyvänä räikeänä esimerkkinä ja ei presidenttimme "kasakka vie mitä irti saa" heitot sen puolueettomia ole, tai lappeenrannan ukraina värikyltit.
https://yle.fi/a/3-12577619
Sitten vielä Venäjän lähetystön parkkipaikka maalattu ukrainan väreihin ja pelkän rekisterikilven perusteella valikoituja autojen sotkemisia useampia, junanvaunujen takavarikointeja, yksittäisten kansalaisten pankkitilien sulkemisia ja tällaista uhittelevaa "pientä" kiusaa joillekkin ketkä ei välttämättä liity millään tavalla sotaan tai edes tiedä asiasta.

Tuossa taas tuo viimeinen lause, missä on rauhan puheet ja ennalta ehkäisevä diplomatia mikä vaatii todellista taitoa? Tuo natoon liittyminen oli yksi pahimmista uhoamisista mutta sitä nyt ei kansalta kysytty koska venäjän vastainen sota on päätetty "jenkkitrollien" toimesta, natoon liittyessä ydinaseista vaiettiin mutta muutamassa kuukaudessa asia muuttui https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009483730.html Nyt ensin Ukraina saa taistella viimeiseen Ukrainalaiseen ja sen jälkeen on vuorossa Suomi viimeiseen Suomalaiseen joka alkaa vielä tänä vuonna.
Älyä olisi kysytty Suomalaisilta mutta saamme vain sotaan treenaavaa uutisointia reutersilta ja associated pressiltä, Simo Häyhän ja muiden talvisotasankareiden jalustalle nostamista ja joka päivä on toistoa kuinka se Putin on paha, tai ketä tämänkaltainen artikkelikin palvelee: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002830086.html
jhou
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja jhou »

Thor. kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 11:24 pm Tuossa taas tuo viimeinen lause, missä on rauhan puheet ja ennalta ehkäisevä diplomatia mikä vaatii todellista taitoa?
Tässähän juurikin tehtiin se virhe, että ei puututtu riittävän tiukasti jo Venäjän laittomaan Krimin miehitykseen 2014. Putin odotti, että kunhan hoidetaan tämä nykyinenkin kaappaus oikein sutjakkaasti, niin muun maailman reagointi jää samaan kuin silloin. Kerro sinä kaikessa tasapuolisuudessasi, mitkä rauhan puheet tai ennalta ehkäisevä diplomatia olisi Putinille silloinkaan riittäneet?

Tämä on viime kädessä aika yksinkertaista. Niin kauan kuin Venäjä ei itse tajua pidättäytyä lähettämästä sotajoukkojaan kutsumatta naapurimaihin, on syytäkin toivoa jokaisen venäläisen sotatoimiin osallistuvan sotilaan kuolemaa. Se vaikuttaa olevan ainoa viesti, jota Venäjäkin lopulta kuuntelee, koska sen on pakko.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Virdon
Frank Columbo

Thor. kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 11:24 pm Tuo natoon liittyminen oli yksi pahimmista uhoamisista mutta sitä nyt ei kansalta kysytty koska venäjän vastainen sota on päätetty "jenkkitrollien" toimesta, natoon liittyessä ydinaseista vaiettiin mutta muutamassa kuukaudessa asia muuttui https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009483730.html Nyt ensin Ukraina saa taistella viimeiseen Ukrainalaiseen ja sen jälkeen on vuorossa Suomi viimeiseen Suomalaiseen joka alkaa vielä tänä vuonna.
Ai tämä on taas sitä "Nato hyökkää Venäjälle tai Nato aloittaa sodan Venäjää vastaan" -kuvittelua. Kovinpa pian kuvittelet sellaisen alkavankin kun vielä jopa tämän vuoden puitteissa, "viimeiseen suomalaiseen". Kysyit minulta että olenko valinnut puoleni... No, näyttää siltä että kyllä sinäkin olet omasi valinnut.

Suomi ei liittynyt Natoon uhotakseen Venäjälle millään sodalla.
sikakoira

jhou kirjoitti: La Loka 21, 2023 12:15 am
Thor. kirjoitti: Pe Loka 20, 2023 11:24 pm Tuossa taas tuo viimeinen lause, missä on rauhan puheet ja ennalta ehkäisevä diplomatia mikä vaatii todellista taitoa?
Tässähän juurikin tehtiin se virhe, että ei puututtu riittävän tiukasti jo Venäjän laittomaan Krimin miehitykseen 2014. Putin odotti, että kunhan hoidetaan tämä nykyinenkin kaappaus oikein sutjakkaasti, niin muun maailman reagointi jää samaan kuin silloin. Kerro sinä kaikessa tasapuolisuudessasi, mitkä rauhan puheet tai ennalta ehkäisevä diplomatia olisi Putinille silloinkaan riittäneet?

Tämä on viime kädessä aika yksinkertaista. Niin kauan kuin Venäjä ei itse tajua pidättäytyä lähettämästä sotajoukkojaan kutsumatta naapurimaihin, on syytäkin toivoa jokaisen venäläisen sotatoimiin osallistuvan sotilaan kuolemaa. Se vaikuttaa olevan ainoa viesti, jota Venäjäkin lopulta kuuntelee, koska sen on pakko.
Laittomuudesta ollaan montaa mieltä eikä se länsiversio tapahtumista nyt oikein kanna vettä. :lol:
Mene kysymään Krimiläisiltä miltä tuntuisi olla nyt Ukrainalainen :lol:

Asia oli selvä jo paljon ennen Krimin äänestystä ja kaikki oikeasti tiesivät että Krimiläiset ovat Venäläisiä . Jopa USA teki vuotta ennen Krimin tapahtumia tutkimuksen asiasta. Krimillä ei löytynyt kuin kourallinen itsensä Ukrainalaiseksi tunnustanutta tuolloin.

Krimillä oli jo autonomia muutenkin.

Venäjä kutsuttiin turvaamaan äänestys Odessan verilöylyn jälkitunnelmissa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Virdon
Frank Columbo

sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 1:14 am Venäjä kutsuttiin turvaamaan äänestys Odessan verilöylyn jälkitunnelmissa.
Huvittaa huipusti nämä venäjämieliset kötinät "rehellisistä äänestyksistä" kun samalla on jo päätetty ennakolta että miten paljon alueita vielä meinataan Ukrainasta Venäjään liittää. :lol:
sikakoira

Virdon kirjoitti: La Loka 21, 2023 1:20 am
sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 1:14 am Venäjä kutsuttiin turvaamaan äänestys Odessan verilöylyn jälkitunnelmissa.
Huvittaa huipusti nämä venäjämieliset kötinät "rehellisistä äänestyksistä" kun samalla on jo päätetty ennakolta että miten paljon alueita vielä meinataan Ukrainasta Venäjään liittää. :lol:
Venäjähän ei tukenut Donbassin alueen autonomia haaveita ennen kuin vuonna 2022 oli pakotettu asiat hyväksymään kun Ukraina aloitti ne tykistökeskityksensä sinne. Venäjälle ei jätetty vaihtoehtoja NATO maiden takia.

Kaikesta tapahtuneesta Ukrainassa siis saadaan syyttää pohjimmiltaan NATO:a

Venäjä teki kaikkensa että Minskin sopimus olisi saatu toimimaan, mutta ei.Se ei ollut koskaan länsimaiden ajatus.
Virdon
Frank Columbo

sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 1:28 am Venäjähän ei tukenut Donbassin alueen autonomia haaveita ennen kuin vuonna 2022 oli pakotettu asiat hyväksymään kun Ukraina aloitti ne tykistökeskityksensä sinne. Venäjälle ei jätetty vaihtoehtoja NATO maiden takia.

Venäjä teki kaikkensa että Minskin sopimus olisi saatu toimimaan, mutta ei.Se ei ollut koskaan länsimaiden ajatus.
Yllätys että taas syytellään Natoa.

"Venäjälle ei Nato jättänyt muuta vaihtoehtoa kuin ryhtyä tekemään sotarikoksia ja varastelemaan Ukrainan alueita itselleen"?

Oh please!

Venäjäfanien kuvitelmista huolimatta kyllä Ukrainassa taidetaan Naton sijasta syyttää Venäjää.
sikakoira

Virdon kirjoitti: La Loka 21, 2023 1:37 am
sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 1:28 am Venäjähän ei tukenut Donbassin alueen autonomia haaveita ennen kuin vuonna 2022 oli pakotettu asiat hyväksymään kun Ukraina aloitti ne tykistökeskityksensä sinne. Venäjälle ei jätetty vaihtoehtoja NATO maiden takia.

Yllätys että taas syytellään Natoa.

"Venäjälle ei Nato jättänyt muuta vaihtoehtoa kuin ryhtyä tekemään sotarikoksia ja varastelemaan Ukrainan alueita itselleen"?

Oh please!

Venäjäfanien kuvitelmista huolimatta kyllä Ukrainassa taidetaan Naton sijasta syyttää Venäjää.
Mikä yllätys se nyt oli. Nämä ovat tosiasioita ja ei näiden pitäisi yllätyksenä tulla. :lol:
Virdon
Frank Columbo

sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 2:06 amMikä yllätys se nyt oli. Nämä ovat tosiasioita ja ei näiden pitäisi yllätyksenä tulla. :lol:
No ei ne Venäjän tekemät sotarikoksetkaan miksikään Naton syyksi käänny vaikka venäjäfanit kuinka yrittävät taikasauvojaan ravistellakin.

Venäjän sotilaallinen kehnous tuli kyllä melkoisena yllätyksenä.
sikakoira

Virdon kirjoitti: La Loka 21, 2023 2:13 am
sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 2:06 amMikä yllätys se nyt oli. Nämä ovat tosiasioita ja ei näiden pitäisi yllätyksenä tulla. :lol:
No ei ne Venäjän tekemät sotarikoksetkaan miksikään Naton syyksi käänny vaikka venäjäfanit kuinka yrittävät taikasauvojaan ravistellakin.

Venäjän sotilaallinen kehnous tuli kyllä melkoisena yllätyksenä.
Niin ei se nyt ole kuin laittanut 15 maata polvilleen Ukrainassa tähän mennessä.Aseet on näiltä jo loppu ja loppu se on mikä Ukrainaakin odottaa..
Virdon
Frank Columbo

sikakoira kirjoitti: La Loka 21, 2023 2:19 amNiin ei se nyt ole kuin laittanut 15 maata polvilleen Ukrainassa tähän mennessä.Aseet on näiltä jo loppu ja loppu se on mikä Ukrainaakin odottaa..
No jätetäänpäs nyt tämmöinen todellisuuksista irtaantunut hassuttelu sikseen ja jäädään seurailemaan että kuka tulee olemaan polvillaan ja milloin.

Venäjä ei ole voittanut kuin korkeintaan venäjäfanien märissä päiväunissa. :lol:
Vastaa Viestiin