Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

loneliness kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
pekkaeric kirjoitti:Älkää nyt vitussa viittikö alentua tuolle tasolle!

Markuksen ulkonäöstä vittuilevat,
Ei täällä mitään vittuilla. Kunhan todetaan faktoja. Minä en osaa kutsua läskinaamaa muuksi kuin läskinaamaksi.
Jos haluat argumentoida oikein ja ihmisiä herjaamatta, niin oikea termi voisi olla pyöreäkasvoinen, jos olet sitä mieltä, että siinä naamassa on rasvaa.
Käytän vain sananvapauttani. Mutta olkoon menneeksi.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Elo 31, 2008 9:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Laitahan rakas Marski oma kuvasi kehiin. Varoita ihmeessä, jos ihan
suohirviö olet, ettei näyttö räjähdä silmille.
Viimeksi muokannut pekkaeric, Su Elo 31, 2008 9:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

pekkaeric kirjoitti:Laitahan rakas Marski oma kuvasi kehiin.
Miksi ihmeessä? Enkö voi todeta faktoja laittamatta omaa kuvaani esille? Erikoista!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

pekkaeric kirjoitti: Markuksen käytöstä en missään nimessä puolusta, mutta tuo ulkonäköön menevä nimittely on hirveetä.
Markus ei olekaan ainoa lapsi?

Sinusta (vai sunsta) ulkonäköön menevä nimittely on hirveää, mutta Janssonin kiusauksen useat kymmenet "tapa itsesi" ja "ammu itsesi"-kommentit ovat ihan ok?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Markuksen käytöstä en missään nimessä puolusta, mutta tuo ulkonäköön menevä nimittely on hirveetä.
Täh? Että on hirveetä? 8) Entä ne satoja sivuja täyttävät solvaukset, nekö on ihan OK?
Nothing is quite what it seems
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Ota sä selvää Markuksen perhesuhteista. kun niistä niin kiinnostunut olet
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ En ole Markjan perhesuhteista NIIN kiinnostunut, että ottaisin niistä selvää muualta kuin kysymällä häneltä itseltään. Jos hän ei kykene valaisemaan asiaa, annan sen olla, ja niin näyttää käyvän.
Nothing is quite what it seems
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Jos Markus on fiksu, niin varmaan tappaakin itsensä
Porin

pekkaeric kirjoitti:Jos Markus on fiksu, niin varmaan tappaakin itsensä
Taitaa jäädä toiveeksi.
Eiköhän se vielä tuota jotain pyylevää tekstiä tännekin ennenkuin ylläpito herää horroksestaan.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Sinänsä on ihan ymmärrettävää, että Markjalta tulee tiukkaa tekstiä ja "uhkauksia" muille, kun koko palsta oikeastaan on häntä vastaan. Hermohan siinä menee. Ja tuo ulkonäön arvostelu on vähän kyseenalaista, kun kuitenkin on ihmisiä, jotka ovat nähneet hänen kuvansa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Älkää nyt kuiten viittikö porukalla käydä tollatavalla kimppuun. Väitän, että kaikki te parjaajat olette kusipääkääpiöitä.
Porin

loneliness kirjoitti: Ja tuo ulkonäön arvostelu on vähän kyseenalaista, kun kuitenkin on ihmisiä, jotka ovat nähneet hänen kuvansa.
Olen nähnyt Janssonin livenä.
pekkaeric kirjoitti:Älkää nyt kuiten viittikö porukalla käydä tollatavalla kimppuun. Väitän, että kaikki te parjaajat olette kusipääkääpiöitä.
Lue koko ketju, niin huomaat että parjaajat ovat ne joille Jansson on vittuillut palstalla. Ja jatkaa sen tekemistä edelleen.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Olen mä lukenut tuon ketjun.

Siksi juuri, älkää viittikö, toinen on syyntakeeton.
Porin

pekkaeric kirjoitti: Siksi juuri, älkää viittikö, toinen on syyntakeeton.
Toi on totta.
Onhan tässä vähän sellaista kehitysvammaisen kiusaamisen tuntua. Etenkin kun lukee Janssonin blogia tai kotisivua. Tai sen mellastusta tietoturvafoorumeilla. Lepakoita kellotapulissa on diagnoosini.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Itseäni nauratti kovasti että viestit jossa totesin että olen ulkomaalainen, joka asuu ulkomailla enkä minun tarvitse osata suomea täydellisesti
ja johon Vodka vastasi että sitä mä en tiennyt, hyvä opetella lisää tms, poistettiin, sillä yp mukaan kyseessä oli LAUTAMIESTEKSTI!!!

Mutta kun psyko-markja haukkuu rikospuolella:
[sinun dementtia vaan pahenee tai
Lopeta typerä metakeskustelusi ja paskanjauhantasi heti kättelyssä.

niin yp mielestä kyseessä EI OLE lautamiesteksti:

Taitaa markjalla suhteet ylläpitoon olla enemmän kuin kunnossa :wink:
Lukittu