19-vuotias nainen surmattiin Tampereen Vuoreksessa - 20-vuotiaalle miehelle tuomio taposta
-
PaikallaOikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Re: Henkirikos Tampereen Vuoreksessa - 19-vuotias nainen surmattu
Tässäpä nuo vangitsemistiedot:
Räisänen, Miska Joonatan (s. 22.8.2003) vangittiin tänään todennäköisin syin epäiltynä murhasta 18.-22.10.2023 Tampereella. Tutkinnanjohtajana asiassa on rikoskomisario Ona Autere Sisä-Suomen poliisilaitokselta ja syytteen nostamisen määräpäivä on 1.2.2024.
Räisänen, Miska Joonatan (s. 22.8.2003) vangittiin tänään todennäköisin syin epäiltynä murhasta 18.-22.10.2023 Tampereella. Tutkinnanjohtajana asiassa on rikoskomisario Ona Autere Sisä-Suomen poliisilaitokselta ja syytteen nostamisen määräpäivä on 1.2.2024.
- Haista Kaavittu
- Agentti Scully
Vähän luulen että paremmin menee perille jos kerrot tiktok tanssina tuolle.Peni kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:32 pmMitähän tapahtuis jos lukisit ketjua jossa on kuusi sivun tynkää? Pitäskö tänne sulle erikseen koko ajan vastailla mitä edellisellä sivulla lukee ja selittää miksi siellä lukee silleen ja kuka sen kirjoitti?miumiuzz kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:18 pmNo tätä minäkin muistelin! Mikä tämä roskakatos patja meisinki sitten on? Vai pelkkää spekulaatiota?
Aloituksessa lukee että Miska Räsänen. Onko se nyt varma tieto? Toinen taiteilijasielu ja toinen nainen että vähän vaikea uskoa.. Jos sukunimeen lisätään i kirjain niin sitten taitaa osua?
Edit. Sieltähän se tieto tulikin. Aloitusta voisi muokata. Olen tuon mulkun ehkä kerran tavannutkin. Todella paha asenneongelma oli
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
Näin tamperelaisena mietin, että mikä yhdistää kadonnutta Raisaa, parvekkeelta elokuussa heitettyä ex- missiä ja tätä Vuoreksen tappajaa? Sukunimi. Aika vahvasti edustettuna paikkakunnan kohua herättäneissä rikoksissa.
-
Näyttää tämä poju valitun keväällä 2021 opiskelemaan Savon ammattiopistoon Kuopioon peruskoulupohjaista Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkintoa, mutta ei ole tainnut opiskelut oikein maistua.
Ei tästä naama värkkiä löydy? Fb ainakaan en löytänyt??
Miksiköhön määrätty oikeudenkäynti salaiseksi? Juuri oli se sohvalaatikko murha ja hyvin tarkasti kerrottu mitä tehty
Oliskos tämä vielä raaempi sit?
Miksiköhön määrätty oikeudenkäynti salaiseksi? Juuri oli se sohvalaatikko murha ja hyvin tarkasti kerrottu mitä tehty
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
Kyllä pitää olla todella sairas ihminen, että kykenee 20m asunnossa olemaan ruumiin kanssa.
No eikö se ole aika oleellista kyseenalaistaa, kun tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä vain? Mistä sitä tietää onko mitään patjaa olemassakaan.VastarannanKiiski kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:40 pmToisekseen mitä helvetin väliä on sillä, minkä tyyppinen kyseisen talon jätepiste on tai miten jätehuolto on järjestetty ko. talossa tai korttelissa?Peni kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:32 pmMitähän tapahtuis jos lukisit ketjua jossa on kuusi sivun tynkää? Pitäskö tänne sulle erikseen koko ajan vastailla mitä edellisellä sivulla lukee ja selittää miksi siellä lukee silleen ja kuka sen kirjoitti?miumiuzz kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:18 pmNo tätä minäkin muistelin! Mikä tämä roskakatos patja meisinki sitten on? Vai pelkkää spekulaatiota?
Normaalijärkiselle kansalaiselle riittää se tieto, mikä tässä on oleellinen ja mahdollisesti liittyy kyseiseen rikokseen: nähty verinen/tahrainen patja roskisten tienoilla.
Tämä on keskustelu palsta……..Peni kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:32 pmMitähän tapahtuis jos lukisit ketjua jossa on kuusi sivun tynkää? Pitäskö tänne sulle erikseen koko ajan vastailla mitä edellisellä sivulla lukee ja selittää miksi siellä lukee silleen ja kuka sen kirjoitti?miumiuzz kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:18 pmNo tätä minäkin muistelin! Mikä tämä roskakatos patja meisinki sitten on? Vai pelkkää spekulaatiota?
-
olankohaus
- Alibin satunnaislukija
HKV kirjoitti: To Loka 26, 2023 3:47 pm Ei tästä naama värkkiä löydy? Fb ainakaan en löytänyt??
Miksiköhön määrätty oikeudenkäynti salaiseksi? Juuri oli se sohvalaatikko murha ja hyvin tarkasti kerrottu mitä tehty![]()
Löysin kaksi profiilia. Toisessa 2012 julkaissut pienenä poikana naamakuvan aurinkolasit päässä ja toisen tuoreemman profiilin, jossa sitten myöskin lasit päässä. Molemmissa asuinpaikkana Kuopio ja tuoreemmassa näkyy kuvista aika elämämkoulu-meininki. Ilmeisesti kyseessä juuri tekijä?
Ekan viestin typo sukunimessä vei vähän väärille urille.
-
Vangitsemisoikeudenkäynnit ovat lähes poikkeuksetta salaisia. Siinä ei ole mitään ihmettelemistä.HKV kirjoitti: To Loka 26, 2023 3:47 pm Ei tästä naama värkkiä löydy? Fb ainakaan en löytänyt??
Miksiköhön määrätty oikeudenkäynti salaiseksi? Juuri oli se sohvalaatikko murha ja hyvin tarkasti kerrottu mitä tehty![]()
Ainoastaan se, että kuvaaminen kiellettiin heti istunnon alussa, on harvinaista.
Yleensä saa kuvata istunnon alussa, jonka jälkeen yleisön on poistuttava.
https://www.facebook.com/miska.raisanen.9
En ymmärrä ihmisten asennetta. Kommenttia johon vastasin oli jälkeenpäin muokattu.Haista Kaavittu kirjoitti: To Loka 26, 2023 3:00 pmVähän luulen että paremmin menee perille jos kerrot tiktok tanssina tuolle.Peni kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:32 pmMitähän tapahtuis jos lukisit ketjua jossa on kuusi sivun tynkää? Pitäskö tänne sulle erikseen koko ajan vastailla mitä edellisellä sivulla lukee ja selittää miksi siellä lukee silleen ja kuka sen kirjoitti?miumiuzz kirjoitti: To Loka 26, 2023 2:18 pmNo tätä minäkin muistelin! Mikä tämä roskakatos patja meisinki sitten on? Vai pelkkää spekulaatiota?
Aloituksessa lukee että Miska Räsänen. Onko se nyt varma tieto? Toinen taiteilijasielu ja toinen nainen että vähän vaikea uskoa.. Jos sukunimeen lisätään i kirjain niin sitten taitaa osua?
Edit. Sieltähän se tieto tulikin. Aloitusta voisi muokata. Olen tuon mulkun ehkä kerran tavannutkin. Todella paha asenneongelma oli
-
olankohaus
- Alibin satunnaislukija
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Loka 26, 2023 4:14 pmVangitsemisoikeudenkäynnit ovat lähes poikkeuksetta salaisia. Siinä ei ole mitään ihmettelemistä.HKV kirjoitti: To Loka 26, 2023 3:47 pm Ei tästä naama värkkiä löydy? Fb ainakaan en löytänyt??
Ainoastaan se, että kuvaaminen kiellettiin heti istunnon alussa, on harvinaista.
Näin olen ymmärtänyt myös. Täytyy katsoa jos syy tähän selviää joskus. Jotenkin kuvailu epäillyn vaatetuksesta saa mulle kuvotuksen aikaan. Poliisi-tekstillä varustettu tracksuit
Tekijän tuntien ei sinänsä yllätä moinen asu valinta, mutta lähinnä mietin että kuka on niin sairas että laittaa tuollaisessa tilanteessa tuollaisen olevinaan ”hassun hauskan” asun vääntäen asiasta jonkun ”meemin”.. Myös kyseisessä asunnossa itse käyneenä en voi mitenkään ymmärtää jos tekijä on itse oleskellut asunnossa tapahtuman aikana/jälkeen. Useamman vuoden tekijän tunteneena on tosi hankala ymmärtää tapahtunutta, en olisi millään uskonut.olankohaus kirjoitti: To Loka 26, 2023 4:35 pmOikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Loka 26, 2023 4:14 pmVangitsemisoikeudenkäynnit ovat lähes poikkeuksetta salaisia. Siinä ei ole mitään ihmettelemistä.HKV kirjoitti: To Loka 26, 2023 3:47 pm Ei tästä naama värkkiä löydy? Fb ainakaan en löytänyt??
Näin olen ymmärtänyt myös. Täytyy katsoa jos syy tähän selviää joskus. Jotenkin kuvailu epäillyn vaatetuksesta saa mulle kuvotuksen aikaan. Poliisi-tekstillä varustettu tracksuit![]()
- Haista Kaavittu
- Agentti Scully
Minulle tuli mieleen että epäillyn omat vaatteet ovat takavarikoitu todistusaineistona ja pollarit antaneet sille haalarit tai vastaavaa päälle. Ei niissä yleensä kyllä lue pelkästään poliisiolankohaus kirjoitti: To Loka 26, 2023 4:35 pm
Näin olen ymmärtänyt myös. Täytyy katsoa jos syy tähän selviää joskus. Jotenkin kuvailu epäillyn vaatetuksesta saa mulle kuvotuksen aikaan. Poliisi-tekstillä varustettu tracksuit![]()
Tähän tyyliin[img]
kuva ei liity tapaukseen
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
Nyt uutisoitiin että uhri saattanut kuolla jo viikko sitten.
Näinhän veli kertoi että puhelussa ääni kstosi ke/to yönä.
Näinhän veli kertoi että puhelussa ääni kstosi ke/to yönä.