Uskottomuus
En ole pettänyt eikä minua ole petetty. Olen kuitenkin joutunut pakon edessä katsomaan liian läheltä mitä pettäminen tekee perheille, että toivon etten itse koskaan petä ja toivon, ettei minua petetä. Ja jos joku ihmettelee miksi kirjoitan "toivon", niin totean, että ihminen ei voi olla 100% varma tulevaisuudestaan eikä itsestään. Esim. tässä pakotetussa sivustaseurannassa osapuolista ainakin toinen on sanonut, ettei hänkään itse uskonut pettävänsä ikinä. Ja hän sanoo sen vilpittömästi, valehtelematta.
sellaisenkin jutun olen muuten huomannu että monet niistä mustasukkaisista tyypeistä menee ja pettää itse. ehkä sitä on helpompi toisenkin menemisiä epäillä jos ei itsellä ole puhtaat jauhot pussissa. minusta parisuhteessa voi säilyttää omatkin kaverinsa eikä jakaa kaikkia puolison kanssa. tietysti kaverit esitellään, mutta niiden kanssa voi istua iltaa ilman että oma mies/nainen on siinä vieressä vahtimassa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
tiikeritär85
- Susikoski
Re: Uskottomuus
Puhumattomuus suhteessa, suhteen arkipäivästyminen, riidat,henkinen laiminlyönti,loukkaukset,jännityksen etsiminen jos kotona ei saa...syitä on monia, ja jos toinen ei enää miellytä fyysisesti .
Itse olen kerran pettänyt ja kadun sitä, se oli väärin ja tyhmästi tehty, ja ihmisten ei todellakaan kannata lähteä pettämisen tielle, parisuhteeseenkin saa uutta potkua ja piristystä jos haluaa ja omista toiveista ja tunteista kannattaa puhua puolisollle,parisuhdeterapiakin auttaa monia. Tai jos suhde ei toimi niin sitten ero .
Itse olen kerran pettänyt ja kadun sitä, se oli väärin ja tyhmästi tehty, ja ihmisten ei todellakaan kannata lähteä pettämisen tielle, parisuhteeseenkin saa uutta potkua ja piristystä jos haluaa ja omista toiveista ja tunteista kannattaa puhua puolisollle,parisuhdeterapiakin auttaa monia. Tai jos suhde ei toimi niin sitten ero .
Re: Uskottomuus
Entinen tyttöystävä päätti seurustelusuhteen pettämällä. Helvetin huono olo jäi piiitkäksi aikaa (2 vuotta pian, ja edelleen tuntuu pahalta) ja nyt ollaan erittäin varovaisia. Ite en vois sitä toiselle tehdä. Jos suhteesta puuttuu jotain, pitää puhua, vaikka se vaikeeta oliskin. Luotan omaan tyttöystävään, mutta hänen vilkkaan menneisyyden takia koen helvetisti ahdistusta kun ajattelen häntä muiden kanssa ja pelkään kuitenkin tuota pettämistä. Kaippa se on niin että kun petetyksi joutuu, sitä pelkää sen jälkeen vaikka toiseen luottaakin.