BODOM: Poikien moottoripyörät

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Uskon, että useimmat tajusivat minun tarkoittaneen, että tarina poliisin soittamasta puhelusta ja annetusta lausunnosta on tosi. En ottanut kantaa lausunnon siällön totuuteen. awa vain ei tajunnut.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Uskon, että useimmat tajusivat minun tarkoittaneen, että tarina poliisin soittamasta puhelusta ja annetusta lausunnosta on tosi. En ottanut kantaa lausunnon siällön totuuteen. awa vain ei tajunnut.
Tuo todistaja, jota ensin käytät kertomuksesi vahvistajana ja sitten, kun kertomasi kyseenalaisteteaan hylkäät. Koen tuon tyylisi kirjoittaa omituisena.

Miksi ensin kerrot todistajista - todistamassa vääristelyjäsi ja sitten hylkäät ne - kuin et olisi niistä koskaan tosiasiona puhunutkaan :shock:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
alpo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja alpo »

Kuulusteluissa Nisse kielsi jyrkästi sen, että moottoripyöriä olisi käytetty sen jälkeen, kun teltta pystytettiin. Tässä hän erehtyi. Nimenomaan Nissen pyörällä on ajettu! Sen todistaa moni seikka:
1) Gyllström kuuli ja näki sen
2) Sahakangas kuuli sen
3) teltan pohjalla oli öljyläikkiä
4) pyörä oli liian lähellä telttaa poliisien saapuessa
5) paikalla oli bensan katku
Mutta huom. pyörällä ei ajanut Nisse, vaan Puotisten oma poika.
Gyllström heräsi yöllä kahden aikaa moottoripyörän ääneen ja nousi ylös ja tunnisti pärinäpojan oman kylän pojaksi.
Yöllä kahden aikaa tuon saman äänen kuuli "Markka" ja Jäppinen.
He olivat telttailemassa alueella, mutta eivät toki Bodomin rannalla, vaan Bodomin lähellä olevassa retkeilualueella. Se, että Sahakangas ei ollut Bodomilla ja tavannnut Nisseä seurueineen, todistaa moni seikka:
1) Sahakangas ei osannut sijoittaa telttapaikkaa kartalla oikeaan kohtaan. Lopuksi hän valitsi paikan, jossa hän olisi telttaillut lehmien seassa!
2) Sahakangas ei tiennyt kumpi oli pidempi, Björklund (170cm) vai Mäki (154 cm). Hän ei tiennyt kumpi on tumma ja kumpi vaalea.
3) hän näki heidän teltallaan vierailleet pojat ja tytöt myöhemmin Gulfin baarissa vuoden - 61 jälkeen. Ei ole syytä olettaa, että kyseessä oli Björklund, Gustafsson, Mäki ja Boisman.
Mutta lähellä Bodomia hän kuitenkin oli. Niin lähellä, että kuuli, kun Nissen pyörllä, jossa pakoputki oli rikki, ajettiin.
Puotisen omat pojat kävivät tyyppäämässä Nissen pyörällä. Palauttivat myöhemmin pyörän takaisin, mutta eivät laittaneet sitä aivan alkuperäiseen paikkaan.
Tutkimukseni on vielä kesken sen suhteen, tekivätkö pojat myös murhat.
Vai oliko se yöuniltaan herätetty Gyllström.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

Detaljina: Puotinen (Bodom) on järven vastakkaisella puolella Oittaalta katsottaessa (8 km tietä pitkin). Sieltäkö oli motskaristi, vai Korsbackan-Oittaan oma poika?

Konstan esille tuoma kylämurhan dynamiikka ehkä voisi selittää, että Puotisista (ja Bembölestä) käsin on viimeksi epäilty Kioskimiehen tehneen teot. Vastavuoroisesti saattaisi epäillä Oittaalta käsin, että tekijä olikin naapurikylän miehiä, Puotisista tai Bembölestä. Tutkimukset ovat kuitenkin kesken, joten voinemme odottaa...
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti:Kaikki arkiset havainnot Nissen olotilasta sairaalassa housuun kuseksimisineen ja lattialle kaatumisineen sivuutettiin, koska niitä ei oltu kirjattu mihinkään ylös.
Mistäs nuo "arkiset havainnot" muuten ovat peräisin, oi Urho?
:wink:
Mistä niiden todenmukaisuuden voi tarkistaa, oi Urho?
Sinähän olet tunnettu siitä, että vaadit ankarasti totuudessa pysymistä tässä jutussa, joten pistäpäs luotettavat lähteet noille Gustun kusi- ja kaatumishavainnoille.
alpo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja alpo »

Kiitos Teemu detalista. Korsbacka/ Oittaan poika oli kyseessä, joka Nissen prätkällä tyyppäs.
Urho

:o) kirjoitti:
Urho kirjoitti:Kaikki arkiset havainnot Nissen olotilasta sairaalassa housuun kuseksimisineen ja lattialle kaatumisineen sivuutettiin, koska niitä ei oltu kirjattu mihinkään ylös.
Sinähän olet tunnettu siitä, että vaadit ankarasti totuudessa pysymistä tässä jutussa, joten pistäpäs luotettavat lähteet noille Gustun kusi- ja kaatumishavainnoille.
Nämä ovat Nissen itsensä kertomia juttuja, ja kuten tuossa totesin, niitä ei ole kirjattu mihinkään ylös. Sisälukutaito olisi hyödyksi.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja Urho se uskoo kaiken, minkä Gustu hällen kertoo.

Kuin uskollinen koira, Urho on isäntänsä puolella.

Eiköhän nuo tiedot lisi saatavilla jostain ylös, sillä kait niitä paskavaipan vaihtajia on edelleen hengissä, jotka ovat sairaalasa Gustulle niitä vaihtaneet, vaan eipä ole kukaan ilmoittautunut.

Sitä Urho vaan ei vieläään usko, että poikien moottoripyörien rekisteritiedot ovat edelleenkin saatavilla, sillä ne on mikrofilmattu ja arkistoitu tuhansien muiden rekisterinumeroiden kanssa, ennen kuin niistä osa luovutettiin joihinkin moottoripyöräkerhoihin!

Kun maksat 38 euroa, niin saat tiedot parissa viikossa, jos osaat ARK:sta oikeasta paikasta kysyä, eli Fabianinkadun toimistosta.

Loput saat sitten itse selvittää.

Urho kirjoitti:
:o) kirjoitti:
Nämä ovat Nissen itsensä kertomia juttuja.
Mutta et kait sinä tarjoile meille "totuuksina" tämän patologisen valehtelijan jorinoita, oi Urho? :lol:
Onkos sinun sisälukutaidossasi jotain vikaa? Minähän pyysin sinua esittämään luotettavat lähteet noille Gustun kusihavainnoille...
Hele-vetti vieköön, kuinkas sinä nyt noin...

Eikös sinun pitänyt olla kaikista keskustelijoista ylevin, sellainen, jonka jokainen mielipide perustuu ehdottomasti varmennettavaan totuuteen? Sinähän jopa esiinnyt täällä jonkinlaisena "isähahmona", joka lempeästi, mutta oikeudenmukaisesti (ehdottomasti) ohjaa meitä vähemmän ymmärtäviä keskustelemaan "oikein"... :lol:

Nyt sinä sitten paljastatkin hölmöyksissäsi olevasi täällä vain Gustun äänitorvi, eli juuri sellainen Gustun hyödyllinen idiootti, jollaisena olen sinua oikeastaan pitänytkin...
Heh-heh, voi sinua, Urho-poika... mukava Urho-poika, ponteva poika... :lol: :lol: :lol:

Hessulle sen verran, että ei Gustu tälle kekkulalle ole mitään kertonut. Tämä kekkula on kyllä nähnyt Gustafssonin kävelevän kadulla, mutta juttusille tämä ei sentään uskaltaudu - taitaa aavistaa sankarinsa leipovan häntä lättyyn laajoilla kämmenillään, jos lähelle rohkenisi luikerrella...
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Eiköhän nuo tiedot lisi saatavilla jostain ylös, sillä kait niitä paskavaipan vaihtajia on edelleen hengissä, jotka ovat sairaalasa Gustulle niitä vaihtaneet, vaan eipä ole kukaan ilmoittautunut.
.
Mahtaako nykyään vähintään 70 ikäiset hoitsut seurata tätä palstaa? Mitäs luulette pojat?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No niin Skoone.

Eiköhän tuossa taannoin ollut jonnii verran juttua tästä aiheesta, joten ei sisar hento valkoisien ole tarvinnut sentään tänne foorumille laukata.

Tottahan toki tuollainen asia olisi perhepiirissä kerrottu jo silloin -60 luvullaki, että" sen Bodomin sankaripojan paskavaipat tuossa päivällä vaihdoin, kun ei itse tajuttomuudeltaan pystynyt".

Kyllä sellaiset asiat olisivat tulleet julki ja eiköhän poliisitkin ole sen aikaisista hoitajista selvää ottanut.

Taidat Skoone luulla, että tämä on ainoa autuaaksi tekevä paikka, jossa näistä asioista keskustellaan.

Heh, heh!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

:o) kirjoitti:Nyt sinä sitten paljastatkin hölmöyksissäsi olevasi täällä vain Gustun äänitorvi, eli juuri sellainen Gustun hyödyllinen idiootti, jollaisena olen sinua oikeastaan pitänytkin...
No joo, menipäs taas. Mä haluan kuitenki kysyä sulta hymilö, mitä Urho siitä hyötyisi, että Nisseä täällä puolustaisi äänitorvena? Eiköpähän tämä ole kaikilla enempi tai vähempi harrastus kun oikeudenkäyntikin on jo käyty? Henkilökohtaiset antipatiat tuntuu olevan enempikin sulla. Urho on ainakin jokaiseen mun postaukseen ottanut asiallisesti kantaa, väheksymättä. Ei myöskään ole kertaakaan sanonut minua tyhmäksi saati muuksi sen takia että ollaan asioista eri mieltä. Mä luen kannanotot ja perustelut, samoin hän tekee ja ilman vihanpitoa. Miksi siis sulla tuo loppumaton into jauhaa Urhon olemisesta Nissen juoksupoika koska näin ei ilmiselvästikään ole. Käsittääkseni he eivät edes henk.koht tasolla tunne toisiaan.
Urho

Täytyy taas ihmetellä parin veijarin sisälukutaitoa. Totean, että tietyt asiat sivuutettiin, koska niitä ei oltu kirjattu ylös. En väittänyt niitä totuudeksi.

Hessulla hauska idea vanhojen hoitsujen löytämisestä. Hauska siksi, että poliisi ei niitä löytänyt, koska ei halunnut löytää. Mahdollisesti siksi, että oli jo sähkömiehen arvio sairaalakunnosta. Ja kun Nisseä hoitanut hammaslääkäri ilmoittautui vapaaehtoisesti todistamaan, niin hänet sivuutettiin.

Mutta Hessulle kiitos tuosta ake-vihjeestä. Olen saanut väärää tietoa sieltä.
Urho

Nyt sinä sitten paljastatkin hölmöyksissäsi olevasi täällä vain Gustun äänitorvi, eli juuri sellainen Gustun hyödyllinen idiootti, jollaisena olen sinua oikeastaan pitänytkin...
Heh-heh, voi sinua, Urho-poika... mukava Urho-poika, ponteva poika... Laughing Laughing Laughing
Ja jos ylläpidolla on edes 10% siitä periaatteellisuudesta, mitä on joskus mainostanut niin Hymiö lähtee tästä hyvästä pitkähkölle pakkolomalle.

Loka kirjoitti:
:o) kirjoitti: Mutta et kait sinä tarjoile meille "totuuksina" tämän patologisen valehtelijan jorinoita, oi Urho?
Onkos sinun sisälukutaidossasi jotain vikaa? Minähän pyysin sinua esittämään luotettavat lähteet noille Gustun kusihavainnoille...

Urho on ainakin jokaiseen mun postaukseen ottanut asiallisesti kantaa
Urho esiintyy täällä jonkinlaisena keskustelun isällisenä ohjaajana, vaatien kärkkäästi jokaista Gustua edelleenkin syylliseksi epäilevää todistamaan väitteensä.
Lienee siis oikeutettua vaatia häneltä samaa.
Ja mitä saimmekaan vastaukseksi asialliseen kysymykseeni siitä, mistä löytyy Gustun housuihinsa kuseksimiselle näyttöä: Se onkin kuulemma Gustun itsensä kertomaa, joten ei sitä tarvitsekaan todeksi todistaa! :lol:
Gustu-fanit saavat siis mekastaa täällä ilman näyttöjä törinöilleen...
Kekkula oli jopa tuohtunut, kun tuo Gustun kusijuttu jätettiin oikeudessakin huomioimatta... liekö Gustu kuinka ponnekkaasti vaatinut housuunsa kusemisen tulevan kirjattua tarkasti ylös...! :lol:

Hyödyllinen idiootti on neuvostoliittolaisten suomalaisista kommareista käyttämä pilkkanimi - nämä kun pyyteettä torvesivat neukkujen puolesta täällä propagandaa "työläisten ihannevaltion ihanuuksista" neukkujen tällaista torveamista edes yleensä pyytämättä tai partaansa naureskellen taustalla ohjaillen...
Sopii hyvin kuvaamaan Gustu-faneja, Gustu itse ei voisi vähemmän välittää näistä torveloista... kuten näistä pulinoista ylipäätänsä. Oikeus on päätöksensä tehnyt eikä pelkoa uudesta käräjöinnistä ihan äkkiä ole uhkaamassa.
Eli oikeus, jota Urho (alias Kekkonen) itse kuvaili näin: "Espoon pahamaineinen käräjäoikeus, jolta tosiaan voi odottaa mitä tahansa!"
:lol:
Lukittu