Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
SiriuksenSamurai
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Marras 07, 2023 3:18 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja SiriuksenSamurai »

Ei ole ensimäinen kerta kun tämä Krista näitä temppuja tekee. Itse nimittäin olen 2017 loppuvuonna joutunut saman tyypin hyvin samankaltaisen huijauksen kohteeksi. Tunnistin tuosta kirjoituksesta ja myös siitä IL jutusta toimintatavan vähän liiankin hyvin. Silloin oli kihloissa erään toisen tyypin kanssa, kun alettiin suhteeseen. Itse en kerennyt noin pitkälle mennä ennen kuin tajusin homman juonen mutta kyllä minuakin vedettiin 1,5kk ihan höplästä.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1495
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 9:42 pm ...Itse nimittäin olen 2017 loppuvuonna joutunut saman tyypin hyvin samankaltaisen huijauksen kohteeksi...

Oliko munahaukka? 8) Tai rahan perässä? :?
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 9:42 pm Ei ole ensimäinen kerta kun tämä Krista näitä temppuja tekee. Itse nimittäin olen 2017 loppuvuonna joutunut saman tyypin hyvin samankaltaisen huijauksen kohteeksi. Tunnistin tuosta kirjoituksesta ja myös siitä IL jutusta toimintatavan vähän liiankin hyvin. Silloin oli kihloissa erään toisen tyypin kanssa, kun alettiin suhteeseen. Itse en kerennyt noin pitkälle mennä ennen kuin tajusin homman juonen mutta kyllä minuakin vedettiin 1,5kk ihan höplästä.
Mutta olitko onnekas Kuuno ja sait edes pillua?
Voisitko vähän avata sitä että miten tämä Krista sinua huijasi? Oliko se huijausta kun ei suostunutkaan sinun kumppaniksi?
Ei kihloissa olo ole kiellettyä, eikä pillun tai kullin jako kihloissa ollessa.
Senhän sinä ja se Toni jo tiedättekin että tyhmyyskään ei ole kiellettyä.

Jos Krista on kyrvän kipeä, niin eiköhän sieltä maalaiskyliltä aina joku uusi Kuuno löydy joka haahuilee ikuisen rakkauden perään ja on valmista kauraa Kristalle.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
SiriuksenSamurai
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Marras 07, 2023 3:18 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja SiriuksenSamurai »

No huijasi/eli kaksoiselämää mikä nyt on oikea termi. Valehtelija joka tapauksessa ja minulle ei itselle ainakaan selvinnyt motiivi ikinä, oman egon pönkitys varmaan oli ainaki yks. Että pysty pyörittämään monta ukkoa yhtäaikaa.

Noina aikoina tosiaan asuin Joensuussa ja tapasin kyseisen naisen ihan oikeassa maailmassa, en missään deittisovelluksissa. Se oli ihan normaalia tapailua siten miten nyt suhteen alussa ihmiset toimii. Mutta kaikkea kummallista tapahtui. Oli tosi vaikea tavata Kristaa ja hän halusi vaan illalla jossain keskustan liepeillä, se väitti joutuneensa kolariin ja heti sen jälkeen nyrjähti jalka ja heti sen perään isä väitetysti kuoli. En myöskään päässyt tapaamaan Kristan kavereita/sukulaisia. Hälytyskellot alko soimaan jossai vaiheessa ja koko homma paljastu.
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 10:32 pm No huijasi/eli kaksoiselämää mikä nyt on oikea termi. Valehtelija joka tapauksessa ja minulle ei itselle ainakaan selvinnyt motiivi ikinä, oman egon pönkitys varmaan oli ainaki yks. Että pysty pyörittämään monta ukkoa yhtäaikaa.

Noina aikoina tosiaan asuin Joensuussa ja tapasin kyseisen naisen ihan oikeassa maailmassa, en missään deittisovelluksissa. Se oli ihan normaalia tapailua siten miten nyt suhteen alussa ihmiset toimii. Mutta kaikkea kummallista tapahtui. Oli tosi vaikea tavata Kristaa ja hän halusi vaan illalla jossain keskustan liepeillä, se väitti joutuneensa kolariin ja heti sen jälkeen nyrjähti jalka ja heti sen perään isä väitetysti kuoli. En myöskään päässyt tapaamaan Kristan kavereita/sukulaisia. Hälytyskellot alko soimaan jossai vaiheessa ja koko homma paljastu.
Jos kerran hänet olet tavannut niin varmaan tiedät alkaako sukunimi K, P vai N kirjaimella, anteeksi skeptisyyteni mutta kuka tahansa voi väittää netissä mitä vaan.

Itse tiedän kyllä kuka kyseessä on ja tässä muutakin taustalla kuin pelkkää vallankäyttöä tai irtioton haluamista.
SiriuksenSamurai
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Marras 07, 2023 3:18 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja SiriuksenSamurai »

Sukunimi alkaa P kirjaimella. Toinen etunimi A kirjaimella.
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:12 pm Sukunimi alkaa P kirjaimella. Toinen etunimi A kirjaimella.
Otan osaa että olet kyseiseen naiseen törmännyt, itse menossa kyseisen naisen kanssa käräjille kun varasti mun pankkikortin ja ehti yön aikana nostaa sieltä reilu 1000€, tuli siinä seksille (vielä huonolle sellaiselle) hintaa koska rahoja tuskin saa koskaan takaisin 😰
SiriuksenSamurai
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Marras 07, 2023 3:18 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja SiriuksenSamurai »

Ettämitenoli kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:29 pm Otan osaa että olet kyseiseen naiseen törmännyt, itse menossa kyseisen naisen kanssa käräjille kun varasti mun pankkikortin ja ehti yön aikana nostaa sieltä reilu 1000€, tuli siinä seksille (vielä huonolle sellaiselle) hintaa koska rahoja tuskin saa koskaan takaisin 😰
No mulla jäi tosta naisesta kuva vaa semmosesta pettäjänaisesta joka kyllästyy ukkoihi nopeesti ja ottaa sivusuhteita egon pönkittämiseen mutta toi oli jo aikamoinen plot twist. Onneks mulle ei käyny noin ja otan osaa.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Tämä "Krista" kuulostaa aika tyypilliseltä pettäjältä, joka valehtelee ihan kaikesta. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Tällaisiin ihmisiin ei kannata tuhlata minuuttiakaan aikaa. Tekstistä ei selvinnyt onko "Kristan" aviomies näyttänyt perävaloja vai katseleeko vielä tätä valehtelijaa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
SiriuksenSamurai
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Marras 07, 2023 3:18 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja SiriuksenSamurai »

John Kimble kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:58 pm Tämä "Krista" kuulostaa aika tyypilliseltä pettäjältä, joka valehtelee ihan kaikesta. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Tällaisiin ihmisiin ei kannata tuhlata minuuttiakaan aikaa. Tekstistä ei selvinnyt onko "Kristan" aviomies näyttänyt perävaloja vai katseleeko vielä tätä valehtelijaa.
Kristan IG Profiilissa on ainaki jo uuden ukon nimi sydänemojeilla höystettynä, että varmaa on perävaloja näytetty. Yritti siis joskus 1,5v myöhemmin lämmitellä meidän välejä uudestaa mutta käskin suksimaan helvettiin niin tiesin tämän aviomiehen nimen.
NoRemorse
Remington Steele
Viestit: 237
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 11:45 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja NoRemorse »

SiriuksenSamurai kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 12:05 am
Kristan IG Profiilissa on ainaki jo uuden ukon nimi sydänemojeilla höystettynä, että varmaa on perävaloja näytetty. Yritti siis joskus 1,5v myöhemmin lämmitellä meidän välejä uudestaa mutta käskin suksimaan helvettiin niin tiesin tämän aviomiehen nimen.
Millähän nimimerkillä tämän löytäisi?
Suorasuu
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Pe Elo 26, 2022 9:26 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Suorasuu »

weisses fleisch kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 5:28 pm
Random kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 3:55 pm Ei ilmeisesti ollu koskaan nähny Kristan äitiä,sukualaisia tai edes kavereitakaan?
Minusta olis todella,todella kummallista jos naisella ei ole yhtään kaveria ikinä.Eikä sukulaisiakaan.
No jaa, olen itsekin ollut aikoinaan 5 vuotta tapailusuhteessa, jossa ei koskaan nähty toisen kavereita tai sukulaisia (lähinnä siksi, kun se toinen osapuoli oli niin erakkoluonne, jota ei kiinnostanut yhtään mikään). Mutta eipä siihen kuvioon liittynyt myöskään mitään ihme sekoilua, mitä tämä tapaus näyttäisi olevan alusta loppuun.
Itse en ole esitellyt kaveripiiriäni puolisolleni pariinkymmeneen vuoteen siitä syystä, ettei mitään kaveripiiriä ole olemassa. Pidän itseäni hieman erilaisena, mutten todella, todella kummallisena.
Paikalla
Strutter
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2021 4:02 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Strutter »

Ettämitenoli kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 2:46 pm Krista ei ensinnäkään ole yksinhuoltaja, eikä lapsen isä ollut koskaan hylännyt lastaan, eivätkä he olleet koskaan eronneet, ja heillä on kaiken aikaa ollut yhteinen koti Kuopiossa. Jopa kihlajaispäivänä Krista oli viestitellyt lapsensa isälle rakastavansa häntä sen jälkeen, kun oltiin mm. harrastettu seksiä ja vaihdettu sormukset 🥰
Täällä surkutellaan Tonia ja ihmetellään kuinka hän on tuohon haksahtanut. No entä sitten oikea puoliso, kuinka hän tuollaista katselee? Tuskin oli ainutkertainen tempaus naiselta.
multsi
Sabrina Duncan
Viestit: 376
Liittynyt: Ti Touko 08, 2012 5:11 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja multsi »

Osaisiko joku psykologiaa tunteva sanoa tai spekuloida, että mikä tämän naisen diagnoosi/-sit voi olla? Kiinnostaa mielenkiinnosta, sillä jotainhan tuossa taustalla on.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

multsi kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 10:15 am Osaisiko joku psykologiaa tunteva sanoa tai spekuloida, että mikä tämän naisen diagnoosi/-sit voi olla? Kiinnostaa mielenkiinnosta, sillä jotainhan tuossa taustalla on.
Tuohon mitään psykologia tarvita. Nainen joka tykkää erilaisista kaluista. Mutta onko niin surkea flaksi että törmäilee näihin peräkammarin tarzaneihin, jotka uikuttaa vaan rakastan, rakastan, rakastan eivätkä tajua aukaista sepalustaan ja antaa naiselle sellaisia kyytejä mitä hän haluaa.

Selvä munahaukka metsästämässä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Vastaa Viestiin