Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
-
VäärinMeni
- Neuvoja-Jack
Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Milloin alkaa rokottamattomien massakuolemat?
T: seitsemättä piikkiä odottava
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Milloin alkaa rokotettujen massakuolemat?VäärinMeni kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 5:05 pm Milloin alkaa rokottamattomien massakuolemat?
T: seitsemän rullaa folioo pään ympärillä
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
♤Kitarisa kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 6:45 pmMilloin alkaa rokotettujen massakuolemat?VäärinMeni kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 5:05 pm Milloin alkaa rokottamattomien massakuolemat?
Hehh... mulla meni kaikki folio wellingtoninpaistin valmistamiseen, mutta ajattelin kyllä käydä piikillä. Eihän se tartunnalta suojele, mutta ehkä sairauden puhkeamiselta, joten pääsen iloisin mielin tautia levittämään julkisissa tiloissa, kun olen viiruksia täpö. Ehkä en saa ihan massakuolemaa toteutettua, mutta ainahan sitä saan yrittää, eikö vain?
X X X X X
-
Hank Voight
Mä ainakin olen oman korteni massakuoleman kekoon kantanut, eilen sain viidennen rokotteeni. Mutta perkele, tässä sitä vaan kärvistellään, ei edes ole pistoskohta lainkaan kipeä. Surkeita tappopiikkejä.Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 8:07 pm Hehh... mulla meni kaikki folio wellingtoninpaistin valmistamiseen, mutta ajattelin kyllä käydä piikillä. Eihän se tartunnalta suojele, mutta ehkä sairauden puhkeamiselta, joten pääsen iloisin mielin tautia levittämään julkisissa tiloissa, kun olen viiruksia täpö. Ehkä en saa ihan massakuolemaa toteutettua, mutta ainahan sitä saan yrittää, eikö vain?![]()
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
♤Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 8:20 pmMä ainakin olen oman korteni massakuoleman kekoon kantanut, eilen sain viidennen rokotteeni. Mutta perkele, tässä sitä vaan kärvistellään, ei edes ole pistoskohta lainkaan kipeä. Surkeita tappopiikkejä.Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 8:07 pm Hehh... mulla meni kaikki folio wellingtoninpaistin valmistamiseen, mutta ajattelin kyllä käydä piikillä. Eihän se tartunnalta suojele, mutta ehkä sairauden puhkeamiselta, joten pääsen iloisin mielin tautia levittämään julkisissa tiloissa, kun olen viiruksia täpö. Ehkä en saa ihan massakuolemaa toteutettua, mutta ainahan sitä saan yrittää, eikö vain?![]()
Höhh... olipa tunareita. Saitko edes nano-sirua nahkan alle? Beeb beeb, kuuluuko?
X X X X X
Älä vielä sano. Ei niiden vaikutuksia vielä tunneta. Voi olla, että olet vainaa seuraavan 2 vuoden päästä, kun elimistösi surkastuu.Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 8:20 pm ei edes ole pistoskohta lainkaan kipeä. Surkeita tappopiikkejä.
Rokotemyönteisyys on vähän sama asia kuin valkoihoinen nainen pataässätatuoinnilla varustettuna. BBC-meininki kiehtoo myös näitä npc-miehiä, jotka ovat saaneet viimeksi pillua vuonna 1991. Siksi he liittävät bbc-symbolin minfoviesteihinsä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Hank Voight
Mitä vittuja muuten mahtaa olla "npc-miehet"?
Yleisesti he ovat miehiä, joiden vaimot ovat avanneet suhteen polyamori- ja monikulttuuriseksi. Myöskin alkoholivastaisuus on oleellinen osa tuota prosessia ja suomalaisen miehen kasvoille hirviönaamarin pukeminen. NPC-on synonyymi ilmaisu vasemmistopohjaiselle roskamiehelle, jolla ei ole omia vaistoja eikä kykyjä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Even Steven
Puhuin rokotteen väitetystä tehokkuudesta mutta sinä aloit heti varmoin ottein jauhamaan homosammakoista, ja mistä lie, vain 5G unohtui.Hank Voight kirjoitti: Su Marras 12, 2023 2:10 pmMutta millä logiikalla pitäisi luottaa mieluummin siihen muutamaan kouralliseen tahoja kuin miljooniin tahoihin?Even Steven kirjoitti: Su Marras 12, 2023 12:07 pmJos tähän listaisi kaikki rokotusten tehokkuudesta paskaa jauhaneet tahot, saisi ikuisen porttikiellon palvelimen tukkimisesta. Tai ainakin melkein. Niitä on paljon. Olisiko niitä jopa miljoonia ja jos on, mikä on sitä suurempi valhe ihmiskunnan historiassa kuin tämä? Tuskin mikään.
Rokottamattomien pandemia. Miten kävi? Piti alkaa listaamaan mutta ihan turhaa hommaa ellet ymmärtänyt että nämä miljoonat huusivat valeiutisia totena monta vuotta ja laitettiinpa leireillekin väkeä kun ei tehokkaaksi osoittautunut myrkky maistunut.
Jos mitenkään mahdollista pystyttekö kuvittelemaan tai ajattelemaan mitä minä tarkoitin?
Pyysivätkö miljoonat edes anteeksi vai luulevatko he edelleen olevansa oikeassa?
-
Hank Voight
Niin en mä viittannut homosammakoilla ja juutalaisten avaruuslaserilla sinuun, vaan niihin tahoihin jotka masinoivat rokotevastaista propagandaa. Ja kysymyshän oli mulla se, että miksi niihin tahoihin pitäisi luottaa. Eikä siitä, että sä tuollaisia jauhaisitEven Steven kirjoitti: Ti Marras 14, 2023 2:00 am Puhuin rokotteen väitetystä tehokkuudesta mutta sinä aloit heti varmoin ottein jauhamaan homosammakoista, ja mistä lie, vain 5G unohtui.
Rokottamattomien pandemia. Miten kävi? Piti alkaa listaamaan mutta ihan turhaa hommaa ellet ymmärtänyt että nämä miljoonat huusivat valeiutisia totena monta vuotta ja laitettiinpa leireillekin väkeä kun ei tehokkaaksi osoittautunut myrkky maistunut.
Jos mitenkään mahdollista pystyttekö kuvittelemaan tai ajattelemaan mitä minä tarkoitin?
Sillä kyllä, ne vaikutusvaltaisimmat ja sanomaansa tehokkaimmin leviämään saavat tahot levittävät vaihtoehtoista totuutta laidasta laitaan. Olen seurannut vuosia hyvin aktiivisesti jenkkimedioita, joiden joukossa esimerkiksi OAN. Ja olenpa jopa silloin tällöin katsellut Infowarsia. Ja miksikö? Siksi, että pystyn hahmottamaan millaisia juttuja levitetään ja ketkä niitä levittää. Ja mitä omistautuneempi antivaxx-taho, sitä herkemmin sieltä irtoaa myös homosammakoita ja muuta paskaa.
Jälkimmäiseen en oikein osaa vastata, kun en ihan tarkkaan hahmota mitä kaikkea takoitat. Ja kun ei tuossa sun X-linkissäkään ollut enää mitään. Mutta yksi asia oli varmaankin se, että kun alussa mainostettiin rokotteiden estävän tartuntoja, niin se ei tosiaankaan pitänyt paikkaansa. Mutta se, että oliko se tietoista vai tiedostamatonta paskanpuhumista, niin siitä voi olla kahta mieltä. Mä itse uskon, että kunhan puhuivat vasten parempaa tietoa.
Ja nyt kun mäkin yritin parhaani mukaan vastailla, niin jospa säkin vastaisit tuohon aiemmin esille tuomaani juttuun. Eli jos koko rokote on vain Illuminatin ja lääketeollisuuden yhteisprojekti, joka ei hyödytä niitä lukuunottamatta ketään, niin miksi rokotteiden antamisessa nyt niin himmaillaan? Ainoastaan 65v täyttäneille ja riskiryhmäläisille suosittellaan, eikä niillekään varsinaisesti tyrkytetä. Muille ei edes suositella.
Itsekin kuulun riskiryhmään ja olin eilen taas piikillä. Tai oikeastaan kahdella, influenssa ja korona. Ja vaikka toki tiesin sinne mennessäni, että molemmat otan, niin kysyinpä piruuttani kuitenkin, että kannattaako ottaa influenssapiikin lisäksi myös koronapiikki. Ja vastaus oli sellainen, että siitä oli tyrkytys kaukana. Ja kun kysyin, että miten lapsien kanssa, niin mulle sanottiin, että ei lapsille koronarokotetta, ellei kuulu riskiryhmään
Eli miksi näin? Jos kerran tarkoitus olisi lykätä piikkiä mahdollisimman moneen? Eikös tuokin asennemuutos kerro siitä, että nyt vaan yksinkertaisesti tiedetään paremmin? Tiedetään, että lapset ei rokotusta kaipaa. Samoin kun nyt tiedetään, että rokote ei tartunnalta suojaa.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
◇RL11/6 kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 8:39 pm Rokotemyönteisyys on vähän sama asia kuin valkoihoinen nainen pataässätatuoinnilla varustettuna.
Hehh hehh... ja rokotevastaisuus on vähän sama kuin musta mies persepanolla varustettuna.
Joten jos pitää valita, niin...
X X X X X
-
VäärinMeni
- Neuvoja-Jack
Sähän rokottauduit koska koronan piti niittää kaikki rokottamattomat? nyt elvistelet kun et kuollut rokotteeseen?Kitarisa kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 6:45 pmMilloin alkaa rokotettujen massakuolemat?VäärinMeni kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 5:05 pm Milloin alkaa rokottamattomien massakuolemat?
Logiikkaa ei ole ajatuksesassi pätkän vertaa
1. Luo Pandemia
2. Luo rokote jonka pitäisi estää tartunnan leviäminen 99+%
3. Rokote ei toiminutkaan
4. Valtamedian on pakko myöntää että rokote ei toiminut
5. Rokotteen ottaja alkaa intoilemaan kun ei kuollut rokotteeseen ja höpisee jostain 5G jutuista jotka ei liity luotuun pandemiaan, virukseen tai koronaan mitenkään.
ei voi kun nauraa
Sinussa on roimaa unelmakansalaisen voimaa,
rokota minut turhaan THL-mies.
Suojaan pahaa vaaraa kantaa saisit naaraan
oisit mulle suurin THL-mies, kenties!
Suurin THL-mies!
Ei järkevä käytös ihmisten maistu mulle laisinkaan
Rokotteesta toisenlaisen tunteen saan
mrna on hyvää, kuilu on syvä, korona tekee sen
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
-
Koronaristi
- Harjunpää
Eiköhän se rokotevastaisuus johtunu ihan järkisyistä.Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ti Marras 14, 2023 5:22 am Hehh hehh... ja rokotevastaisuus on vähän sama kuin musta mies persepanolla varustettuna.
Joten jos pitää valita, niin...![]()
![]()
![]()
Tehtiin nuhasta ebola ja ihmisillä testaamaton rokote käyttöön.
-
Hank Voight
Joo mut pakko antaa kredittiä tuosta kaverin kirjoituksesta. Ihan allekirjoituskamaa ja nappasinkin talteen. "Pillua viimeksi 1991"Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ti Marras 14, 2023 5:22 am◇RL11/6 kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 8:39 pm Rokotemyönteisyys on vähän sama asia kuin valkoihoinen nainen pataässätatuoinnilla varustettuna.
Hehh hehh... ja rokotevastaisuus on vähän sama kuin musta mies persepanolla varustettuna.
Joten jos pitää valita, niin...![]()
![]()
![]()
-
Hank Voight
Lapsille oli tullut Wilma-viestinä ilmoitus, että influenssarokotuksen saa siellä jos haluaa. Koronarokotetta ei saa vaikka haluaisi. Kummallista jarruttelua, jos kerran tarkoitus olisi saada kaikille piikkiä.
Joo näemmä Iltapaskassakin nyt juttua noista rokotteista. Eli 65v täyttäneiden ja riskiryhmään kuuluvien lisäksi voi saada vain jos lääkäri pystyy perustelemaan ja kirjoittaa lähetteen.
EvariStevari voisi kertoa, että miksiköhän nyt näin?
Joo näemmä Iltapaskassakin nyt juttua noista rokotteista. Eli 65v täyttäneiden ja riskiryhmään kuuluvien lisäksi voi saada vain jos lääkäri pystyy perustelemaan ja kirjoittaa lähetteen.
EvariStevari voisi kertoa, että miksiköhän nyt näin?