!!!!1111Kylli kirjoitti:VoDKa hei toi meni AIVAN väärään topicciin. Minfossa on jo "Minfon BB"-ketju. Sinne voit laittaa äänestysehdotuksesi.
Eikä, eikä. Itse olet väärässä topicissa!
taidat roikkua täällä yhtä paljon ku mäkin. oon huomannu et uusia viestejä tulee ehkä eniten 5-7 aikaan illalla ku posse pääsee töistä/koulusta kotiin. itellä on murhis alias murharunkkaamo koko ajan taustalla auki ku koneella jotakin säädän, ts. koko hereilläoloajan. vähän nolottaa tunnustaaloneliness kirjoitti:Tuntuu, että joinain päivinä menee pitkiä aikoja, kun kukaan ei kirjoita mitään, eikä tule uusia käänteitä keskusteluihin. Riippuu toki luonnollisesti siitä, että mitä uutisia ilmenee minäkin päivänä ja kuka kaivaa jonkun vanhan kiinnostavan aiheen esiin.
Netin yleisongelma! Jos minulla on tylsää ja päivystän nettiä, niin on kamalaa jos kukaan muu ei tee sitä!loneliness kirjoitti:Tuntuu, että joinain päivinä menee pitkiä aikoja, kun kukaan ei kirjoita mitään, eikä tule uusia käänteitä keskusteluihin. Riippuu toki luonnollisesti siitä, että mitä uutisia ilmenee minäkin päivänä ja kuka kaivaa jonkun vanhan kiinnostavan aiheen esiin.