sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

bumi
Theo Kojak

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja bumi »

Hank Voight kirjoitti: To Marras 23, 2023 2:42 pm En kyllä koskaan ole törmännyt noin erinomaisena itseään pitävään idioottiin kuin sinä. Koko palstalla on laskujeni mukaan kolme tai neljä nimimerkkiä jotka ymmärtää nerokkaat kommenttisi ja muutenkin ovat jyvällä mitä maailmassa oikeasti tapahtuu. Kaikki muut eivät vaan tajua ja ovat muutenkin yksinkertaisia.
Olisko ne jotka varsinkin ymmärtää (entinen) Erkki Blörö, Mäkkäri Maffia ja jEvgeni Steveni itse. :lol:
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

bumi kirjoitti: To Marras 23, 2023 3:09 pm
Hank Voight kirjoitti: To Marras 23, 2023 2:42 pm En kyllä koskaan ole törmännyt noin erinomaisena itseään pitävään idioottiin kuin sinä. Koko palstalla on laskujeni mukaan kolme tai neljä nimimerkkiä jotka ymmärtää nerokkaat kommenttisi ja muutenkin ovat jyvällä mitä maailmassa oikeasti tapahtuu. Kaikki muut eivät vaan tajua ja ovat muutenkin yksinkertaisia.
Olisko ne jotka varsinkin ymmärtää (entinen) Erkki Blörö, Mäkkäri Maffia ja jEvgeni Steveni itse. :lol:
Niin onko tämä ääliö noiden kahden muun alter ego?

Anyways, ne mun laskemat ymmärtäjät ovat Koronaristi, VäärinMeni ja acp. Kaikki muut 36k käyttäjää ovat yksinkertaisia kuten me.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

^Jeps. Sama hörhö / kiukuttelija / inttäjä / screenshottaaja. Foliohattu päässä pelkää kun pistorasiat kuuntelee ja varoo ettei astu litteän maapallon reunalta alas.
0uts1der
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

bumi kirjoitti: To Marras 23, 2023 3:52 pm ^Jeps. Sama hörhö / kiukuttelija / inttäjä / screenshottaaja... ja varoo ettei astu litteän maapallon reunalta alas.
Piru kun se reuna olis sattunut oman tontin laidalle, olis helppoa lumityöt :D
Hank Voight

bumi kirjoitti: To Marras 23, 2023 3:52 pm ^Jeps. Sama hörhö / kiukuttelija / inttäjä / screenshottaaja. Foliohattu päässä pelkää kun pistorasiat kuuntelee ja varoo ettei astu litteän maapallon reunalta alas.
Miksei modet ole siivonneet idioottia pois, jos kerran on selvä tapaus?
Even Steven

Re: Hank Voight pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: To Marras 23, 2023 2:42 pm
Even Steven kirjoitti: To Marras 23, 2023 11:05 am Sinulle pitää erikseen kerta toisensa jälkeen kertoa, ettet ymmärrä mistä on kysymys.
Olenko edes sanonut jotain siihen suuntaan? En. Sinun jutuissa ei ole mitään mielenkiintoista ja niistä paistaa läpi yksinkertaisuus.
Te ette ymmärrä olevinaan mitään muutakaan. Sikakoiran jutuilla oli viihdearvoa, teidän juttujen arvo pyöreä nolla.
Taas ollaan samassa kohtaa eli ei olla ymmärtävinään edes sitä mistä on puhe.
En kyllä koskaan ole törmännyt noin erinomaisena itseään pitävään idioottiin kuin sinä. Koko palstalla on laskujeni mukaan kolme tai neljä nimimerkkiä jotka ymmärtää nerokkaat kommenttisi ja muutenkin ovat jyvällä mitä maailmassa oikeasti tapahtuu. Kaikki muut eivät vaan tajua ja ovat muutenkin yksinkertaisia.

Ignore on sun paikka, pelle.
AI stana, sinäkin olet melko vietävissä. Sinä kun salaliittoteorioita olet aina kyselemässä, mikäs sun kanta on tähän "pizzagate" tapaukseen, jonka pinnalle nosti jälleen Elon Musk? Kerro nyt perkele kuinka kaikki ns folioiden keksimää. Kyllä uskon, että lukijoissa on monia jotka löytävät jutuistani edes sitä viihdearvoa. Toisin kuin sinun jutuistasi. Sanoman-mies. Aloitetaanko vaikka Podestan maalauksista?
https://edition.cnn.com/2023/11/20/tech ... index.html

Enkä ole sanonut, että te ette ymmärrä vaan te ette olevinaan ymmärrä.
Liitteet
bild3-20.jpg
bild3-20.jpg (61.87 KiB) Katsottu 801 kertaa
gfnqzhtKqCaM3q5R4rw6OS1OwnZGEhNgA14lc38x1Ywc6nDjoCRm26FYEsDsS0RuJnSODLUtbdIxZNE-CIiHWxUC3CEzXLuf3B4P6MQVcar5nyRnaERVXmv03nOTcBHNfxD964To7b-nShYfHP8AKT0o4Bh5gYx7jXbdDnHbakwg_v-Yzxo=s0-d-e1-ft-3682450217.png
gfnqzhtKqCaM3q5R4rw6OS1OwnZGEhNgA14lc38x1Ywc6nDjoCRm26FYEsDsS0RuJnSODLUtbdIxZNE-CIiHWxUC3CEzXLuf3B4P6MQVcar5nyRnaERVXmv03nOTcBHNfxD964To7b-nShYfHP8AKT0o4Bh5gYx7jXbdDnHbakwg_v-Yzxo=s0-d-e1-ft-3682450217.png (411.92 KiB) Katsottu 802 kertaa
IMG_20231123_180933_334.jpg
IMG_20231123_180933_334.jpg (50.74 KiB) Katsottu 809 kertaa
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Pieni liekki kirjoitti: Ke Marras 22, 2023 10:33 pm Ei taida hetkeen kukaan yltää samanlaisiin viestimääriin kuin sikakoira. Olenko minä ainoa, joka jäin häntä vähän kaipaamaan?

🐷🐶🐽🐾🐖🐕🎈✨
Et ole ainoa :D

Minäkin jäin. Ei sillä olisin ollut hänen kanssaan juuri mistään samaa mieltä, mutta itselleni mielenkiintoista Minfossa on vaihtaa ajatuksia täysin erilaisten ihmisten kanssa. Suomalaiset on usein niin tylsiä :D Ei millään pahalla.
Mitä te dorkat dorkailette?
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 23, 2023 9:47 pm
Pieni liekki kirjoitti: Ke Marras 22, 2023 10:33 pm Ei taida hetkeen kukaan yltää samanlaisiin viestimääriin kuin sikakoira. Olenko minä ainoa, joka jäin häntä vähän kaipaamaan?

🐷🐶🐽🐾🐖🐕🎈✨

Minäkin jäin. Ei sillä olisin ollut hänen kanssaan juuri mistään samaa mieltä, mutta itselleni mielenkiintoista Minfossa on vaihtaa ajatuksia täysin erilaisten ihmisten kanssa. Suomalaiset on usein niin tylsiä :D Ei millään pahalla.
Ainakin sikakoira oli omanlaisensa ja erottui massasta. Joskus aikoinaan hän jopa antoi minulle ihan asiallisia neuvoja. Ei meitä aktiivikirjoittajia täällä murhainfossa ole loppujen lopuksi kuin kourallinen.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Ross Sullivan

Pieni liekki kirjoitti: To Marras 23, 2023 9:50 pm

🐷🐶🐽🐾🐖🐕🎈✨

Ainakin sikakoira oli omanlaisensa ja erottui massasta. Joskus aikoinaan hän jopa antoi minulle ihan asiallisia neuvoja. Ei meitä aktiivikirjoittajia täällä murhainfossa ole loppujen lopuksi kuin kourallinen.
Joo, se on muuten ihan totta!
Hank Voight

"Vaihtaa ajatuksia"? Onko se ajatustenvaihtoa kun toinen kyseenalaistaa ja kyselee, toinen ainoastaan tykittää propagandaa ja viisastelee?

Ajatuksia tosiaan on mukava vaihtaa eri mieltä olevien ihmisten kanssa, jopa folioiden. Ainut vaan, että se ei onnistu, ei millään perkeleellä. En mä oikein ymmärrä miten voitte kaivata tyyppiä joka ei tyypilliseen foliotyyliin koskaan vastannut jos jotain kyseenalaisti tai kysyi, tykitti vaan lisää propagandaa ja vittuili.

Edelleen odotellaan folioilta vastauksia lukuisiin kysymyksiin. Esimerkkinä nyt vaikka se, että koska joku on lupaillut rokotteelle 99,99% tehoa. Tai se, että mikä ihmeen depopulaatio, kun maailman väkiluku kasvaa perkeleesti koko ajan. Jne.

Ei syvän päädyn folioiden kanssa pysty keskustelemaan, mikäli sattuu tuomaan julki, ettei samaa mieltä asioista ole.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Hank Voight kirjoitti: To Marras 23, 2023 10:09 pm

"Vaihtaa ajatuksia"? Onko se ajatustenvaihtoa kun toinen kyseenalaistaa ja kyselee, toinen ainoastaan tykittää propagandaa ja viisastelee?

Ajatuksia tosiaan on mukava vaihtaa eri mieltä olevien ihmisten kanssa, jopa folioiden. Ainut vaan, että se ei onnistu, ei millään perkeleellä. En mä oikein ymmärrä miten voitte kaivata tyyppiä joka ei tyypilliseen foliotyyliin koskaan vastannut jos jotain kyseenalaisti tai kysyi, tykitti vaan lisää propagandaa ja vittuili.

Edelleen odotellaan folioilta vastauksia lukuisiin kysymyksiin. Esimerkkinä nyt vaikka se, että koska joku on lupaillut rokotteelle 99,99% tehoa. Tai se, että mikä ihmeen depopulaatio, kun maailman väkiluku kasvaa perkeleesti koko ajan. Jne.

Ei syvän päädyn folioiden kanssa pysty keskustelemaan, mikäli sattuu tuomaan julki, ettei samaa mieltä asioista ole.
Täällä kai saa lainata liian pitkäks. Oot väärässä, joku tiesi kertoa että aivan kaikesta vaehdellaan. Maan populaatio on kuulemma 13+ miljardia. Kelatkaa sitä
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Ross Sullivan

Hank Voight kirjoitti: To Marras 23, 2023 10:09 pm

Minä en käytä Minfossa aikaani "trollaamis-ketjuihin" enkä ylipäänsä muihin kuin rikosaiheisiin ketjuihin.
En seuraa enkä varsinkaan kirjoita (pääsääntöisesti) kuin sellaisiin ketjuihin ja tapauksiin, joihin olen perehtynyt. En minä ole tietoinen kovinkaan tarkasti, mitä kaikkea paskaa sikakoira on mahdollisesti kirjoittanut eri ketjuihin. Tiedän kyllä sen verran, että poliittisesti hän vaikutti olleen hyvin eri linjoilla kuin itse olen. Minua ei kiinnosta politiikasta keskustella tällä foorumilla.

Sikakoiralla oli ihan hyviä kirjoituksia muun muassa Kirkkonummen kolmoissurmaa käsittelevässä ketjussa. Vaihdettiin myös ajatuksia kyseisen tapauksen osalta.
Hank Voight

Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 23, 2023 11:08 pm
Minä en käytä Minfossa aikaani "trollaamis-ketjuihin" enkä ylipäänsä muihin kuin rikosaiheisiin ketjuihin.
En seuraa enkä varsinkaan kirjoita (pääsääntöisesti) kuin sellaisiin ketjuihin ja tapauksiin, joihin olen perehtynyt. En minä ole tietoinen kovinkaan tarkasti, mitä kaikkea paskaa sikakoira on mahdollisesti kirjoittanut eri ketjuihin. Tiedän kyllä sen verran, että poliittisesti hän vaikutti olleen hyvin eri linjoilla kuin itse olen. Minua ei kiinnosta politiikasta keskustella tällä foorumilla.

Sikakoiralla oli ihan hyviä kirjoituksia muun muassa Kirkkonummen kolmoissurmaa käsittelevässä ketjussa. Vaihdettiin myös ajatuksia kyseisen tapauksen osalta.
Fair enough!

En tosiaan tullut ajatelleeksi, että ehkä possu kirjoitti myös muihinkin kuin folion täyttämiin ketjuihin. My bad.
Even Steven

Re: Hans Voight: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: To Marras 23, 2023 10:09 pm Edelleen odotellaan folioilta vastauksia lukuisiin kysymyksiin. Esimerkkinä nyt vaikka se, että koska joku on lupaillut rokotteelle 99,99% tehoa.
Kyllä nuo kaikenlaista lupaili mutta et sie uso. Googletappa - niinkö ite aina sanot.
3 COVID vaccine doses 99% effective against Omicron, Delta hospitalization
Mary Van Beusekom | News Writer | CIDRAP News February 22, 2022
https://www.cidrap.umn.edu/3-covid-vacc ... talization
About 99.999% of fully vaccinated Americans have not had a deadly Covid-19 breakthrough case, CDC data shows
https://edition.cnn.com/2021/07/31/heal ... index.html
Voihan tuon kääntää niin, ettei ole sanottu.
Hank Voight

Re: Hans Voight: pidä lupauksesi ja katoa!

Even Steven kirjoitti: To Marras 23, 2023 11:25 pm lupaili mutta et sie uso. Googletappa - niinkö ite aina sanot.
Ainut vaan etten ole koskaan sanonut noin. Kuten en myöskään jakanut Sanoman sanomaa. Mutta mitäs pienistä, kuten faktoista.

Tämä oli tosiaan ensimmäinen kerta, kun joku edes yritti vastata. Eli sinänsä ihan OK, ainut vaan että noissa linkeissä puhutaan suojasta koronakuolemia ja vakavaa sairaalahoitoa vaativaa tautimuotoa vastaan. Ja se mihin tuolla koronaketjuissa yritettiin saada vastausta oli se, että kuka on luvannut rokotteen antavan 99,99%
suojan KORONATARTUNTAA vastaan. Sellaistahan se yksi kaltaisesi foliojengiläinen esitti.

Olisin kiitollinen, jos et enää lainailisi tekstejäni. Ignore kun ei oikein toimi tuolta osin, näkyy kuitenkin hälytyksinä ilmoituksissa. Ja pakkohan se sitten on kyseinen viesti tsekata. Enkä millään jaksaisi.
Vastaa Viestiin