13.10.2023, Salo, 45-vuotias mies

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
HKV
Rico Tubbs

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja HKV »

Inkeri kirjoitti: Su Marras 19, 2023 5:28 pm
Nml84 kirjoitti: Su Marras 19, 2023 5:19 pm Hyvin erikoista että puhelin katoaa aiemmin juuri samalla reissulla jolla mieskin katoaa. Ellei hänellä sit ole tapana hukata omaisuuttaan?

Koska se sieltä on löytynyt niin tuskin liittyy katoamiseen, mutta miten näitä tällaisia sattuu aina sopivasti just ennen katoamista
Ei ole tapana kyllä hukata tavaroitaan.
Yritti kuitenkin löytää puhelimen
Inkeri, ovatko poliisit mitään infonneet miten tapausta tutkivat?
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
Loka?
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Loka? »

Inkeri: suosittelen että paukutatte tätä kaikkiin mahdollisiin medioihin itse. Jos eivät vastaa, laittakaa uudestaan. Kyllä ne tarttuu kun poliisikaan ei tiedota yhtään mitään. Ottakaa yhteyttä maikkarin rikospaikan tekijöihin. Aikaa kuluu ja ihmiset unohtaa viimeisetkin havainnot. Nyt on aika oikeasti aktiivisesti tätä syöttää lehtiin.
Inkeri
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Inkeri »

Ovat katsoneet kolme päivää kaikuluotaimella, tuloksetta.
Olen miettinyt samaa. Enemmän oon pistäny nettiin noita ilmoituksia jatkuvasti eri ryhmiin.
Mietin vain että voidaankohan soittaa turun poliisilaitokselle, ihan hyvin omaiseni ollaan voitu viedä turkuun päin
Kaarma
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Inkeri kirjoitti: To Marras 23, 2023 10:50 pm Ovat katsoneet kolme päivää kaikuluotaimella, tuloksetta.
Olen miettinyt samaa. Enemmän oon pistäny nettiin noita ilmoituksia jatkuvasti eri ryhmiin.
Mietin vain että voidaankohan soittaa turun poliisilaitokselle, ihan hyvin omaiseni ollaan voitu viedä turkuun päin
Kannattaa ehdottomasti kuunnella itseään ja mitä sisin näissä sanoo. Ja Salosta liikennettä myös tänne pk-seudulle on hyvin paljon.
kadut omansa muistaa
Inkeri
Lauri Hanhivaara

Kaarma kirjoitti: To Marras 23, 2023 11:58 pm
Inkeri kirjoitti: To Marras 23, 2023 10:50 pm Ovat katsoneet kolme päivää kaikuluotaimella, tuloksetta.
Kannattaa ehdottomasti kuunnella itseään ja mitä sisin näissä sanoo. Ja Salosta liikennettä myös tänne pk-seudulle on hyvin paljon.

Joo.. oon vaa epätoivonen jo.
En tiedä mitä pystyn enää tekemään.
Koitan ainakin huomenna soittaa turkuun poliisilaitokselle.
Kaarma
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Siitä on hyvä lähteä ja siitä jatkaa. Erittäin ymmärrettävää epätoivon tunne. Vois itse muutamalle duunarikaverille näyttää kuvia herroista joita ei tunnistettu. Vielä tulee vastaan joku henkilö joka heidät tunnistaa.
kadut omansa muistaa
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Siis hetkonen...on menny kyllä ihan ohi onko nyt itten jotain kuvia saatu jostain seurueesta kummiskin vai mitä kuvia voi näyttää?
Vai liittyykö Facebook henkilöihin?
Inkeri
Lauri Hanhivaara

Tessu kirjoitti: Pe Marras 24, 2023 1:52 am Siis hetkonen...on menny kyllä ihan ohi onko nyt itten jotain kuvia saatu jostain seurueesta kummiskin vai mitä kuvia voi näyttää?
Vai liittyykö Facebook henkilöihin?
Ei. Viiden hengen seurueesta ei oo mitään kuvia.
Susiraja
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

ylämummeli kirjoitti: To Loka 19, 2023 11:07 pm
Etsivä Shitlock kirjoitti: To Loka 19, 2023 6:40 pmSopisikos tuon takalasin ylälaidassa oleva "KO" Komatsu-merkkisen koneen K:ksi?
Ei. Jo ensimmäinen kirjain (K) on ihan erilainen kuin poliisin julkaisemassa kuvassa olevassa takalasin tekstissä.

Sekö takalasi tässä on kateissa vai mikä? :roll:

Taas lähtee aina lapasesta nämä ketjut täällä. Hirveän paljon turhia viestejä.
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Susiraja kirjoitti: Su Marras 26, 2023 4:00 pm Taas lähtee aina lapasesta nämä ketjut täällä. Hirveän paljon turhia viestejä.
Mä olen sitä mieltä, että koko tämä ketju on kummallinen. Vaikuttaisi siltä, että pidetään keskustelua täällä lyhyillä pikaviesteillä. Aivan kuin eksytettäisi miksi tämä mies olisi kadonniut.
Inkeri
Lauri Hanhivaara

skoune kirjoitti: Su Marras 26, 2023 11:14 pm
Susiraja kirjoitti: Su Marras 26, 2023 4:00 pm Taas lähtee aina lapasesta nämä ketjut täällä. Hirveän paljon turhia viestejä.
Mä olen sitä mieltä, että koko tämä ketju on kummallinen. Vaikuttaisi siltä, että pidetään keskustelua täällä lyhyillä pikaviesteillä. Aivan kuin eksytettäisi miksi tämä mies olisi kadonniut.
Itse en kyllä ole eksyttänyt ketään.
Jos olen laittanut lyhyesti tähän viestiä, niin tarkoittaa vain sitä että olen ollut töissä tai lapseni kanssa.
Ja uutta kerrottavaa ei ole.
Kun ei poliisilla ole mitään, eikä tällä hetkellä ole tullut mitään uutta tietoa.
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Kyllä omainen on hoitanut tilanteen ihan ok,ei se turhallakaan pauhaamisella kukaan löydy jos ei tietoja tule mistään ei voidakkaan mitään.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Vladislav Rynty, 45, katosi yli puolitoista kuukautta sitten Salossa – havaintoja pyydetään edelleen
Lounais-Suomen poliisi etsii edelleen Varsinais-Suomesta Salosta ennen lokakuun puoliväliä kadonnutta miestä. Lounais-Suomen poliisi on tiedottanut alkutalven aikana katoamisesta muutamaan otteeseen, jolloin myös Viranomaisuutiset on asiasta uutisoinut.

45-vuotias Vladislav Rynty poistui perjantai-iltana 13. lokakuuta noin kello 22.30 aikaan Down Under Bar -nimisestä yökerhosta noin viiden–seitsemän hengen miesporukassa.
Poliisin saamien tietojen mukaan seurueen henkilöt puhuivat keskenään mahdollisesti venäjää tai viroa. Porukan miehet ovat suunnilleen 30–40-vuotiaita ja kaikilla heistä on lyhyet, siilipituiset hiukset tai kalju. Tapahtumahetkellä miehillä oli tumma vaatetus. Yksi miehistä on hyvin isokokoinen ja hänellä oli yllään tumma työtakki.
Rynty.jpg
Rynty.jpg (116.22 KiB) Katsottu 1732 kertaa
Miehen tuntomerkit:
Pituus noin 170 senttimetriä.
Paino noin 50 kilogrammaa.
Olemukseltaan laiha ja hänellä on kapeahkot kasvot.
Vaaleanruskeat hiukset ja siniset silmät.
Useita tatuointeja, niistä tunnistettavimmat ovat vasemman käden keskisormessa olevat kirjaimet J ja R, sekä lisäksi oikean käden rystysissä olevat numerot 1978.

Katoamishetken vaatetus:
Musta nahkatakki.
Musta huppari, jonka alla valkoinen t-paita.
Siniset farkut.
Suippokärkiset vaaleanruskeat kengät.
Kadotessa.jpg
Kadotessa.jpg (96.13 KiB) Katsottu 1732 kertaa

Miestä on etsitty katoamispaikan ympäristöstä – tuloksetta.
Poliisi suoritti katoamisen jälkeisinä viikkoina aktiivisesti etsintöjä. Lokakuun lopulla miestä etsittiin katoamisalueen ympäristöstä yhdessä Vapaaehtoisen pelastuspalvelun (Vapepa) kanssa. Etsinnöissä muun muassa tarkastettiin lähistöllä olevien asuintalojen ulkorakennuksia ja piha-alueita.
Poliisi on vastaanottanut yleisöltä tietoja miehen liikkeistä yökerhossa, mutta sieltä poistumisen jälkeen hänestä ole saatu vieläkään vahvistettuja havaintoja.

https://viranomaisuutiset.fi/vladislav- ... -edelleen/
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

^
Mitäpä jos mies on siepattu oppaaksi/ tulkiksi?
tom
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja tom »

On kyllä kummallista, jos tuon porukan liikkeistä ei ole mitään havaintoja ennen tai jälkeen katoamisen. Jos joukossa lisäksi yksi huomiota herättävän kookas henkilö. Luulisi, että tämä sakki tavalla tai toisella liittyy katoamiseen.
Vastaa Viestiin