Jagge kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 9:01 am
Ifigeneia kirjoitti: Ma Loka 23, 2023 8:38 pm
Näinkö väärin, kun olin ihan taannoin näkevinäni tai lukevinani että tämä tyyppi on liitossa jonkun hyvännäköisen naisen kanssa? Jos on, niin helvettiäkö oikein pelehtii muiden kanssa?

Tai siis yrittää.
Ei se että on hyvännäköinen muija itsellä ole mikään syy olla haluamatta myös muita naisia. Vaikka rumiakin, kauniista sitten puhumattakaan.
Mutta ihmettelen tätä Elina Tervoa. Jakaa itsestään kuvia netissä ja sitten ihmettelee kun saa viestejä joissa ehdotellaan vaikka mitä. Ei liene Hirviniemi ainoa hänelle kirjoittanut, miksei näistä muista viesteistä tehdä numeroa?
Ehkä Hirviniemen nimellä ratsastamalla saa taas nimesä hetkeksi pinnalle ja uusia seuraajia OnlyFans:iin
Turhaa hurskastelua sanon minä
Voisiko johtua siitä että mahdollisesti nämä muut ovat laittaneet viestin, kun taas Aku laittanut viestejä
vuosikausia? On myös yleinen sometapa lynkata ulostullut huomiohuoraajaksi esim of tililleen. Veikkaisin että osa naisista on halunnut kollektiivisesti tuoda uskottavuutta aiemmin julki tulleille naisille.
Ainot mistä itse "syyllistäisin" naisia on etteivät kaikki estäneet häntä ja vaikkapa ilmoittaneet Sonjalle. Syitä tuohon on monia, nostan esiin nyt vain yhden. Tieto on rahaa ja valtaa. Onhan Akun viestit näille naisille hyvää todistusaineistoa esim tämmöistä kohua varten sekä moniin muihinkin vaihtoehtoisiin skenaarioihin. Aku on näitä viestejä ilman järjen hiventä laittanut todella, todella monille. Tilastollisesti luultavasti yksi tai useampi on voinut kiristää Akua viesteistä eri tavoin.
Lopputulemana että Aku on käyttäytynyt lukuisia naisia kohtaan vuosia kuin idiootti ja todistettavasti. Vaikka noissa ei rikos täyty niin kyllä kaikki tietää ettei tuommoinen ole normaalia ja hyväksyttävää.
Näiltä Akun tsemppaajilta kysyisin että olisiko tuommoiset viestit samalla voluumilla ihan ok teidän omalle puolisolle tai vaikka 30v tyttärelle? "hei sehän on vaan biologiaa haluta pillua ja vongata sitä, vitun suvakit eihän tässä oo edes mitään rikosta tapahtunut, tapa ittes vasuri uhriutuja"
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"