Yksikään silminnäkijä ei ole ilmoittanut nähneensä Gustafssonia säätämässä telttapaikkaa lavastuskuntoon, vaikka tällaisen toiminnan havaitseminen olisi ollut enemmän kuin todennäköistä, jos sellaista olisi harjoitettu.:o) kirjoitti:Gustu-fanien typeryys puolestaan herättää masennusta: tuollaisten kanssako sitä pitäisi keskustella?Jukka kirjoitti:logiikattomuus herättää hilpeyttä:o) kirjoitti: Mutta kyllähän asia taitaa olla, kuten arveletkin: riisutun Björklundin nähneet todistajat ovat juuri näitä myöhemmin paikalle tulleita.
Ensimmäisten reaktio taisi olla, että paikalla on tapeltu, ja he kertovat vain teltan päällä makailevasta, epäselvästi puhuvasta, viittilöivästä, uikuttavasta ja liikehtivästä Gustafssonista.
Ei ole uskottavaa, etteivätkö paikalle saapuneet olisi noteeranneet alaruumiiltaan paljaaksi riisuttua tyttöä teltan päällä, jos sellainen heidän siinä käydessään olisi siinä ollut.
Ja tosiasiahan on, että Björklund siirrettiin teltan päälle ja riisuttiin tunteja kuolemansa jälkeen. (Gustu-fanien raivonpuhinaa alkaa jo kuulua)
Toinen tosiasia on, että pienen tytön riuhtaisu teltaliepeiden alta ja housujen tempaisu tämän jaloista ei vie kuin joitakin kymmeniä sekunteja.![]()
Luetun ymmärtäminen pitäisi kyllä olla se minimivaatimus niiltä, jotka aikovat keskusteluun osaa ottaa...
Jokainen eri aikaan paikalle osunut silminnäkijätodistaja kertoi Gustafssonin olleen eri asennossa. Sankari ei siis lekotellut paikallaan kävijöiden välillä... ja mitenkäs se paljon puhuva lipsahduksensa kuulusteluissa menikään:
Etp:stä:
13.5.2004 suoritetussa kuulustelussa kysyttäessä todistajahavainnoista, joiden mukaan Gustafssonin asento on vaihdellut aamulla hänen maatessa teltan päällä hän toteaa, ettei tiedä siitä mitään ja sanoo ”munhan on täytynyt sitt mennä helkkarin pitkälle, että mä olen pystynyt hävittämään kaikki tavarat…koska nehän olis löytynyt silloin jos……kaikki kadonnut tavara.” (s. 3).
Miksi Nisse valehtelisi niin monista asioista?
-
peltirumpu
- Adrian Monk
No eipä ole nähty ketään ulkopuolistakaan säätöhommissa, vaikka sellaista on kiistatta harjoitettu.Jukka kirjoitti:Yksikään silminnäkijä ei ole ilmoittanut nähneensä Gustafssonia säätämässä telttapaikkaa lavastuskuntoon, vaikka tällaisen toiminnan havaitseminen olisi ollut enemmän kuin todennäköistä, jos sellaista olisi harjoitettu.
-
Matlock
- Christopher Lorenzo
Tuskinpa siellä kukaan enää seitsemän jälkeen on mitään lavastellut.peltirumpu kirjoitti:No eipä ole nähty ketään ulkopuolistakaan säätöhommissa, vaikka sellaista on kiistatta harjoitettu.Jukka kirjoitti:Yksikään silminnäkijä ei ole ilmoittanut nähneensä Gustafssonia säätämässä telttapaikkaa lavastuskuntoon, vaikka tällaisen toiminnan havaitseminen olisi ollut enemmän kuin todennäköistä, jos sellaista olisi harjoitettu.
Silminnäkijät vain muistavat asioita eri tavoin.
Pasilan mies.
Sen sijaan viranomaiset on todistetusti nähty säätöhommissa ("tää on selvä"), joten selitystä Irmelin riisumiselle on hedelmällisintä etsiä sieltä suunnalta. Riisuminen ja murhat eivät välttämättä liity toisiinsa mitenkään.peltirumpu kirjoitti:No eipä ole nähty ketään ulkopuolistakaan säätöhommissa, vaikka sellaista on kiistatta harjoitettu.Jukka kirjoitti:Yksikään silminnäkijä ei ole ilmoittanut nähneensä Gustafssonia säätämässä telttapaikkaa lavastuskuntoon, vaikka tällaisen toiminnan havaitseminen olisi ollut enemmän kuin todennäköistä, jos sellaista olisi harjoitettu.
-
peltirumpu
- Adrian Monk
mitä taas höpötät? Että oikein poliisi säätöhommissa? Kyllähän ne melkoisia tolvanoita olivat, kun luovuttivat todistusaineistonkin pois, mutta eivät nyt sentään sinun veroisiaJukka kirjoitti:Sen sijaan viranomaiset on todistetusti nähty säätöhommissa ("tää on selvä"), joten selitystä Irmelin riisumiselle on hedelmällisintä etsiä sieltä suunnalta. Riisuminen ja murhat eivät välttämättä liity toisiinsa mitenkään.
Turha änkyröidä todistajalausuntoja vastaan, vaikka dokumentoitujen faktojen ignorointi onkin muotia teikäläisten taholla. Ruumiita vedettiin teltasta ulos.peltirumpu kirjoitti:mitä taas höpötät? Että oikein poliisi säätöhommissa? Kyllähän ne melkoisia tolvanoita olivat, kun luovuttivat todistusaineistonkin pois, mutta eivät nyt sentään sinun veroisiaJukka kirjoitti:Sen sijaan viranomaiset on todistetusti nähty säätöhommissa ("tää on selvä"), joten selitystä Irmelin riisumiselle on hedelmällisintä etsiä sieltä suunnalta. Riisuminen ja murhat eivät välttämättä liity toisiinsa mitenkään.
^Mutta epäiltynä oli.
Tuota poliisien "touhuilua" Irmelin riisumiseksi on kyllä vaikea uskoa siinäkin valossa, että mm. Johansson, joka hälyytti poliisit, näki IB:n alaruumis paljaana ennen puhelimeen lähtöään. Sekä muutama muu todistaja.
Mistään julkisesta asiakirjasta ei käyne ilmi, miten IB:n housut riisuttiin (vai revittiinkö ne mukavahingossa jalasta. Teltan pohjalta löytyi muistaakseni naisten vyö sekä kaksi käytettyä kuukautisrättiä. Siitä voisi tehdä jotain johtopäätöksiä.
Tuota poliisien "touhuilua" Irmelin riisumiseksi on kyllä vaikea uskoa siinäkin valossa, että mm. Johansson, joka hälyytti poliisit, näki IB:n alaruumis paljaana ennen puhelimeen lähtöään. Sekä muutama muu todistaja.
Mistään julkisesta asiakirjasta ei käyne ilmi, miten IB:n housut riisuttiin (vai revittiinkö ne mukavahingossa jalasta. Teltan pohjalta löytyi muistaakseni naisten vyö sekä kaksi käytettyä kuukautisrättiä. Siitä voisi tehdä jotain johtopäätöksiä.
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Gusse-fanit eivät kykene oikeisiin johtopäätöksiin. Vain huuhaa kelpaa näille reppanoilleMariacka kirjoitti:Mistään julkisesta asiakirjasta ei käyne ilmi, miten IB:n housut riisuttiin (vai revittiinkö ne mukavahingossa jalasta. Teltan pohjalta löytyi muistaakseni naisten vyö sekä kaksi käytettyä kuukautisrättiä. Siitä voisi tehdä jotain johtopäätöksiä.
Jukka se jaksaa nauraattaa.
Vai ei Gustafsson ollut syytettynä 1960, jolloin antoi ensi kerran tapahtumista oman kuvauksensa ja joka oleellisilta osin oli samanlainen kuin 2004-2005, että joopa.
Mä en muista mittää kop kop, mä en muista mittään kop, kop.
Sen muistan etten tappanut ystäviäni, kop kop, mä en muista mittää.
Ai niin, muistan mä ne kalapojat keskiniemestä, joiden kanssa juteltiin redulla (slangia) olosta, mitä mä en muistanu silloin 1960, kop kop, mä en muista mittään, tai sit se oli huulta, jota mä heitin, kop kop.
Hyvä Jukka, kjäh ja hymm.
Vai ei Gustafsson ollut syytettynä 1960, jolloin antoi ensi kerran tapahtumista oman kuvauksensa ja joka oleellisilta osin oli samanlainen kuin 2004-2005, että joopa.
Ai niin, muistan mä ne kalapojat keskiniemestä, joiden kanssa juteltiin redulla (slangia) olosta, mitä mä en muistanu silloin 1960, kop kop, mä en muista mittään, tai sit se oli huulta, jota mä heitin, kop kop.
Hyvä Jukka, kjäh ja hymm.
Ei mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta. Jokainen kohtalaisella suhteellisuudentajulla varustettu ihminen sen käsittää.Hessu52 kirjoitti: Vai ei Gustafsson ollut syytettynä 1960, jolloin antoi ensi kerran tapahtumista oman kuvauksensa ja joka oleellisilta osin oli samanlainen kuin 2004-2005, että joopa.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Loka kirjoitti:Ja tämä on de facto? Missä vaiheessa tämä tapahtui tämä vetely?Loka kirjoitti:Ja tämä on de facto? Missä vaiheessa tämä tapahtui tämä vetely?Jukka kirjoitti:Ruumiita vedettiin teltasta ulos.
Ja tämä on de facto? Missä vaiheessa tämä tapahtui tämä vetely?
????????????????????