Ei aivan noin paha, kuin edellinen kirjoitukseni antaisi ymmärtää. Ihmisellä on monia roolejaMike Manner kirjoitti:Ei edes pahasti epätoivoinen tuo lonelinesin situation...loneliness kirjoitti:Joo moi kati, ooks single
Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Plus 1kpl.Bombay kirjoitti:Naamat.
Kaikki puitteet ottaen huomioon: perhanan naamat.
http://www.youtube.com/watch?v=-y1Hqm1wnIU
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
vieläkään ei ole selvinny puhelimen arvoitus, ei ole kukaan tuttu ilmoittanut sitä tuoneensa. joku kaveri ehdotti et se on ollut poliisi joka kävi koputtelemassa et olisivat saaneet tekosyyn tutkia kämpän
mut ei kai sentään.. aiemmin ne on lähettäny vaan postissa lapun et "omaisuuttasi on toimitettu löytötavaratoimistoon, tavara on noudettavissa virka-aikana..". tänää voisin lähtee vakiokuppilaan vähän nuuskimaan ja tiedustelemaan. toivottavasti on puhelin huomenna tallessa ja ellei oo ni joku tulis taas ja palauttais.. mystinen juttu.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
Ahahah, voeBombay kirjoitti:Toi toimii hyvin, itse kun 39 asteen kuumetta parantelin Gini-pullolla niin aloin ITKEMÄÄN katsoessa uusinta ROCKY:a, kun se kosketti mua niin pahasti. Vähän heitti kuupan sekaisinMarianne kirjoitti:Nonih, nyt parannetaan flunssaa viinan voimin, jihuu
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Mother_North
- Roger Murtaugh