Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kylli kirjoitti:Kyllillä on huomenna ihan henkilökohtainenkin vuosipäivä mutta mikä tekee päivämäärästä 6.9. mieleenpainuvan juuri sinulle?
69...
Hyvä asento.

Vodka vai wiskey...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Jos on Finlandiaa niin Vodka.

Mitä pidät lidlin kaljoista?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher

loneliness kirjoitti:Mitä pidät lidlin kaljoista?
Iisalmelainen on parempaa.

Nykäsen Matti vs Rädyn Seppo?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Räty. Skarpimpi persoona ja keihäänheitto on aina mielenkiintoisempaa kuin joku mäkihyppy.

Kumpi on tärkeämpi: luontainen lahjakkuus vai motivaatio paiskia hulluna töitä tavoitteen vuoksi?
Mike Manner
Jessica Fletcher

raippa kirjoitti:Kumpi on tärkeämpi: luontainen lahjakkuus vai motivaatio paiskia hulluna töitä tavoitteen vuoksi?
Tahto.
Luontaisen kyvyn/edun voi hukata ja se on ilmainen, mutta jos se on hankkimalla hankittu, niin sen eteen on nähty paljon vaivaa...

Periaatteet vai vuosipalkan kokoinen "kipukorvaus" ?
loneliness
Jessica Fletcher

Periaatteet ilman muuta. Pidätkö periaatteistasi kiinni "hautaan asti"?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher

loneliness kirjoitti:Periaatteet ilman muuta. Pidätkö periaatteistasi kiinni "hautaan asti"?
Joo. Kirjaimellisesti.

Muutama kultainen periaate, vai pussillinen pikkuvinkkejä?
loneliness
Jessica Fletcher

Mike Manner kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Periaatteet ilman muuta. Pidätkö periaatteistasi kiinni "hautaan asti"?
Joo. Kirjaimellisesti.

Muutama kultainen periaate, vai pussillinen pikkuvinkkejä?
Muutama periaate ennemmin. Helpompi pitää kiinni kuin monista tyhjänpäiväisistä lupauksista.

Oletko pettänyt lupauksesi asiassa, joka on jäänyt vaivaamaan?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher

loneliness kirjoitti:Oletko pettänyt lupauksesi asiassa, joka on jäänyt vaivaamaan?
Useastikkin.

Katuuko noita ^ asioita oman huonon omantunnon takia, vai siksi että on aiheuttanut toiselle pahanmielen tms...?
loneliness
Jessica Fletcher

Mike Manner kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Oletko pettänyt lupauksesi asiassa, joka on jäänyt vaivaamaan?
Useastikkin.

Katuuko noita ^ asioita oman huonon omantunnon takia, vai siksi että on aiheuttanut toiselle pahanmielen tms...?
Onpas rehtiä myöntää asia. Yleisellä tasolla sanoisin, että tuo pahan mielen aiheuttaminen toiselle, omatunto on monella kovin rajallinen.

Pystyisitkö viemään kaverin naisen, tai kaverin miehen?
Paavo Arhinmäki on äijä!
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

No en "omimaan", ennen kuin heillä olisi suhde poikki. Seksiä saattaisin harrastaa, jos heillä olisi avoin suhde, eikä se näin ollen olisi pettämistä.

Nimeä yksi tahdonvoiman ruumiillistuma.
Mike Manner
Jessica Fletcher

loneliness kirjoitti:Pystyisitkö viemään kaverin naisen, tai kaverin miehen?
En. Periaatteet...
Nimeä yksi tahdonvoiman ruumiillistuma.
Onni Määttänen
http://fi.wikipedia.org/wiki/Onni_M%C3% ... t%C3%A4nen

Tää eteenpäin:
loneliness kirjoitti:Pystyisitkö viemään kaverin naisen, tai kaverin miehen?
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

loneliness kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Useastikkin.

Onpas rehtiä myöntää asia. Yleisellä tasolla sanoisin, että tuo pahan mielen aiheuttaminen toiselle, omatunto on monella kovin rajallinen.

Pystyisitkö viemään kaverin naisen, tai kaverin miehen?
En.

Tuohon Mike Mannerin kysymyksen aihepiiriä olen paljon miettinyt ja olen tullut siihen tulokseen, että mitä enemmän asiaa pohtii sitä vaikeampi siihen on yrittää löytää vastausta. (Ymmärtääköhän kukaan yhtään mitä yritän sanoa?)

Kun itket, niin itketkö vain sitä asiaa joka on itkun laukaissut? Vai käytkö silloin pääsi sisällä läpi myös muita murheita ja/tai iloisia asioita joita haluat käydä itkemällä läpi?
loneliness
Jessica Fletcher

antwerpen kirjoitti:
Kun itket, niin itketkö vain sitä asiaa joka on itkun laukaissut? Vai käytkö silloin pääsi sisällä läpi myös muita murheita ja/tai iloisia asioita joita haluat käydä itkemällä läpi?
Ei ole tullut viime aikoina pillitettyä, mutta lainaus "vanhan haavan tuskanväristykset" on melkoisen osuva. Heikkona hetkenä ei mieti pelkästään yhtä asiaa, vaan myös vanhoja tapahtumia, jotka hyppäävät jostain mieleen.

Hyvä kysymys...sama?
Paavo Arhinmäki on äijä!
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Itken joskus.
Milloin olet viimeksi nauranut hengästymiseen saakka?
Lukittu