Jännä, varmasti vähän tuon jälkeen voi iskeä psykoosi. Tai ainakin on fiksua saada hieman lisäaikaa miettimiselle.Åklagaren läser i rätten ur polisens förundersökning. I ett förhör med polismannen berättade han då att psykiatern sagt:
– Allt har varit så konstigt på senare tid, jag tror att jag är på väg in i en psykos.
Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Re: Hki Ullanlinna - psykiatri syytteessä vaimonsa murhasta 12/22 ja aiemmasta perhemurhan yrityksestä
Hbl tänään:
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Re: Hki Ullanlinna - psykiatri syytteessä vaimonsa murhasta 12/22 ja aiemmasta perhemurhan yrityksestä
"Poliisi päätteli hissin oven kiskosta löytämistään maton kuiduista, että ruumis oli kuljetettu asunnosta ulos sitä kautta mattoa apuna käyttäen.!Ulrica kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 11:16 am Yllä olevan mukaan matto ei ollut siis käärössä, mihin uhri oli paketoitu. Vaan muualla.
Ehkä Tikkanen yritti hävittää sen maton ja sitä etsittiin?
"Asunnon lisäksi poliisi kävi läpi esimerkiksi roskisten sisältöä ja kävi jopa kaatopaikalla asti tutkimassa jo pois kuljetettuja jätteitä."
Puheenaihe https://www.youtube.com/@puheenaihefi
Vielä MTV3-uutisten juttu tämänpäiväisestä, jotain uutta, jotain vanhaa, jotain lainattua ja jotain punaista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nai ... #gs.21kot2
Näin Ullanlinnan ruumis paljastui mattokäärön sisältä – poliisi: "Oli monikerroksinen ja tiivis"
Tuotu esiin uutisen otsikko linkin takaa
-NILS-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nai ... #gs.21kot2
Näin Ullanlinnan ruumis paljastui mattokäärön sisältä – poliisi: "Oli monikerroksinen ja tiivis"
Tuotu esiin uutisen otsikko linkin takaa
-NILS-
Aika kattavana näkyy salaaminen jatkuvan. Ilmeisesti parempien ihmisten elämänhallinnan menetystä halutaan mahdollisimman vähän tavallisten ihmisten tietoon. Varsin yllättävää kun kyseessä on hyvin tavallinen henkirikos jossa sinällään ei ole mitään salattavaa.
Tulemme varmasti näkemään vaikka minkälaista näytön horjuttamista ja vaihtoehtoisia tapahtuman kulkuja, psykooseja sun muita mielenhäiriöitä unohtamatta.
Tulemme varmasti näkemään vaikka minkälaista näytön horjuttamista ja vaihtoehtoisia tapahtuman kulkuja, psykooseja sun muita mielenhäiriöitä unohtamatta.
-
Ulrica
^
Niinpä. Ei uutta ja yllättävää.
Enemmän tuon tämänpäiväisen uutisoinnin perusteella näyttäytyy itseaiheutetulta lääke/päihdepsykoosilta. Siivottu ja hinkattu asunto ylisiistiin kuntoon samoilla silmillä. Siinä ohella unohdettu syödä, juoda ja nukkua. Ei tuonikäinen monta päivää ilman lääkitystä hereillä pysy. Kaman käyttö ei ole syy syyntakeettomuuteen.
Enemmän tuon tämänpäiväisen uutisoinnin perusteella näyttäytyy itseaiheutetulta lääke/päihdepsykoosilta. Siivottu ja hinkattu asunto ylisiistiin kuntoon samoilla silmillä. Siinä ohella unohdettu syödä, juoda ja nukkua. Ei tuonikäinen monta päivää ilman lääkitystä hereillä pysy. Kaman käyttö ei ole syy syyntakeettomuuteen.
-
Ulrica
Joo, matto on hävinnyt hissin jälkeen. Varmaan tutkinta löytänyt, kun ei ole sisälly törkeään varkauteen.Sissi kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 12:17 pm"Poliisi päätteli hissin oven kiskosta löytämistään maton kuiduista, että ruumis oli kuljetettu asunnosta ulos sitä kautta mattoa apuna käyttäen.!Ulrica kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 11:16 am Yllä olevan mukaan matto ei ollut siis käärössä, mihin uhri oli paketoitu. Vaan muualla.
"Asunnon lisäksi poliisi kävi läpi esimerkiksi roskisten sisältöä ja kävi jopa kaatopaikalla asti tutkimassa jo pois kuljetettuja jätteitä."
-
Ulrica
Syytetty saapumassa oikeuteen (video) 121223.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010049374.html
Jep.Ulrica kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 1:13 pmJoo, matto on hävinnyt hissin jälkeen. Varmaan tutkinta löytänyt, kun ei ole sisälly törkeään varkauteen.Sissi kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 12:17 pm"Poliisi päätteli hissin oven kiskosta löytämistään maton kuiduista, että ruumis oli kuljetettu asunnosta ulos sitä kautta mattoa apuna käyttäen.!Ulrica kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 11:16 am Yllä olevan mukaan matto ei ollut siis käärössä, mihin uhri oli paketoitu. Vaan muualla.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Näinpä!Ulrica kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 12:56 pm ^
Ja miettikää itse mikä se olo on siinä vaiheessa, kun tajuaa jääneensä kiinni ja parin metrin päässä on ns kadonnut vaimo kääreissä.
Voisi ehkä myös kuvailla epätodelliseksi tai unenomaiseksi.
Niin haluaisin kuulla/ nähdä miten Tikkanen on tänään salissa ollut. Ja mikä oli syy viiveelle. Alkoiko leikkiä matkalla hullu?
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
Mietinpähän vaan ketä nuo taustalla olevat tyypit on? Samanlaisissa asuissa mutta siviileissä?Ulrica kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 1:35 pm Syytetty saapumassa oikeuteen (video) 121223.

-
Korpisoturi
- Perry Mason
En oikein ymmärrä, että mikä pointti tätä on jankata useita viestejä.Eskobar kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 7:46 pmLAINAUSTORNIA LYHENNETTY SIINÄ LUKEE! Olet lainannut ylläolevaa viestiä sivulta 445 viesti ketjussa viesti 8 ja sinun viesti on viesti numero 9 ! Lyhennetty ilmeisesti sen takia kun olet lainannut peräkkäisestä viestistä. Minä en ole muuttanut viestistä mitään niinkuin väitit. Löytyy vieläkin sivulta 445 viesti 8Korpisoturi kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 7:00 pmTässä siis lainaamani viesti. Olen siis lainannut viestisi:Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 10:21 pm
Miten niin? Alentuneesti syyntakeinen ainakin joutuu vankilaan joka tapauksessa, jos tuomitaan.
Lainaustornia lyhennetty
-NILS-
"Tikkanen on syyntakeinen koska ei ole enää tutkimusta tekevässä sairaalassa."
Sitä on siis joku muuttanut lainauksen jälkeen.
"Tikkanen on syyntakeinen koska ei ole enää tutkimusta tekevässä sairaalassa." Tässä on kirjoittamasi viesti, jota lainasin.
En minä ole väittänyt, että sinä olet sitä muuttanut lainauksen jälkeen, mutta joku on ja se en ole minä.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Etkö ymmärrä lukeemaasi olet lainannut alkuperäistä täyspitkää viestiä sivulta 445 viesti 8 ja sitä lyhennetty ylläpidon toimesta kun täyspitkä viesti on yläpuolella. Sinun viesti sivulla 445 viesti 9. Ei mua kiinnosta muutenkuin et sä väitit mun muuttaneen viestiä jälkeenpäin.Korpisoturi kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 2:02 pmEn oikein ymmärrä, että mikä pointti tätä on jankata useita viestejä.Eskobar kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 7:46 pmLAINAUSTORNIA LYHENNETTY SIINÄ LUKEE! Olet lainannut ylläolevaa viestiä sivulta 445 viesti ketjussa viesti 8 ja sinun viesti on viesti numero 9 ! Lyhennetty ilmeisesti sen takia kun olet lainannut peräkkäisestä viestistä. Minä en ole muuttanut viestistä mitään niinkuin väitit. Löytyy vieläkin sivulta 445 viesti 8Korpisoturi kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 7:00 pm
Tässä siis lainaamani viesti. Olen siis lainannut viestisi:
"Tikkanen on syyntakeinen koska ei ole enää tutkimusta tekevässä sairaalassa."
Sitä on siis joku muuttanut lainauksen jälkeen.
"Tikkanen on syyntakeinen koska ei ole enää tutkimusta tekevässä sairaalassa." Tässä on kirjoittamasi viesti, jota lainasin.
En minä ole väittänyt, että sinä olet sitä muuttanut lainauksen jälkeen, mutta joku on ja se en ole minä.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Miksei hän olisi voinut häiriintyä mieleltään vasta paljon myöhemmin? Oletettavaa tietysti on, että on häiriintynyt vasta paljon myöhemmin (jos ylipäänsä on häiriintynyt lääketieteellisessä mielessä).ässähai kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 12:03 amTähän asiaan totean yleisellä tasolla, että Puolustusvoimat on kusessa, jos olisi päässyt käymään niin, että vasta nyt havaitaan, että mieleltään vakavasti häiriintynyt lääkäriksi valmistuva/valmistunut henkilö on suorittanut varusmiespalveluksen Puolustusvoimien erityistehtävissä.Ulrica kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 9:56 pmMä veikkaan, että ei ole käynyt. Tuohon aikaan 90-luvun lopulla on ollut tarkempaa, tietyillä diagnooseilla ei ole ollut asiaa. Tosin on voinut haluta skipata koko homman ja hakeutunut osastohoitoon, jotta ei tarvitse osallistua maanpuolustukseen.
Onko olemassa jotakin lääkärimatrikkelia, kuten akateemisilla tapana, missä yleensä kuva, vanhempien tiedot, puoliso ja vaikkapa se sotilasarvo jos on.
Lääkärilehti 14.3.2022:Lääkintäreserviupseerikurssi
Lääkäreiden koulutus on keskitetty Riihimäelle Puolustusvoimien logistiikkalaitoksen Logistiikkakoululle. Koulutuksen järjestelyistä vastaa Logistiikkakoulu yhteistyössä Sotilaslääketieteen keskuksen kanssa ja koulutusta ohjaa logistiikkalaitoksen ylilääkäri.
• https://intti.fi/erityistehtavat
• https://www.laakarilehti.fi/terveydenhu ... ammatista/
...
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Etkö itse ymmärrä lukemaasi?Eskobar kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 2:13 pmEtkö ymmärrä lukeemaasi olet lainannut alkuperäistä täyspitkää viestiä sivulta 445 viesti 8 ja sitä lyhennetty ylläpidon toimesta kun täyspitkä viesti on yläpuolella. Sinun viesti sivulla 445 viesti 9. Ei mua kiinnosta muutenkuin et sä väitit mun muuttaneen viestiä jälkeenpäin.Korpisoturi kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 2:02 pmEn oikein ymmärrä, että mikä pointti tätä on jankata useita viestejä.Eskobar kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 7:46 pm
LAINAUSTORNIA LYHENNETTY SIINÄ LUKEE! Olet lainannut ylläolevaa viestiä sivulta 445 viesti ketjussa viesti 8 ja sinun viesti on viesti numero 9 ! Lyhennetty ilmeisesti sen takia kun olet lainannut peräkkäisestä viestistä. Minä en ole muuttanut viestistä mitään niinkuin väitit. Löytyy vieläkin sivulta 445 viesti 8
Minä en ole väittänyt sinun muuttaneen viestiä, mutta joku sitä on muuttanut ja se en ole minä. Vaikea kuvitella, että ylläpito muuttaisi viestisi sisältöä olennaisella tavalla mutta, kun kerran niin väität, niin sitten uskon asian näin olevan.
"Tikkanen on syyntakeinen koska ei ole enää tutkimusta tekevässä sairaalassa." Tätä viestiä olen lainannut, kuten yltä ja sivulta 445 selkeästi ilmenee.
Olisiko tämä lainaamisjuttu nyt käsitelty?
-NILS-
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kyllä se käytännössä saattaa sinällään riittää. RL 21:
"Jos tappo tehdään
vakaasti harkiten,
erityisen raa'alla tai julmalla tavalla,
vakavaa yleistä vaaraa aiheuttaen tai
tappamalla virkamies hänen ollessaan virkansa puolesta ylläpitämässä järjestystä tai turvallisuutta taikka virkatoimen vuoksi
ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava murhasta vankeuteen elinkaudeksi."
Pelkkä erityinen raakuus voi riittää siihen, että rikos on kokonaisuutena arvostellen törkeä.