Tuskimpa vaan. Sä nyt vähiten tiiät, että kuka kuuluu mihinkin järjestöön ja kuka on johtaja.Heartburn kirjoitti: Sörnäisten piritorilla vaikuttaa muuten yllättävän paljon Mikkelin,Jyväskylän ja Joensuun Bonari "johtajia" kautta "tähtiä".
SKINIT
-
PsychoSkin
-
combat18
- Martin Beck
Ei hiusten pitäminen lyhyenä ole halpaa/helppoa, jatkuvaa hyöläämistä.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
Katsa
Olen kysynyt ennenkin, mutta kysyn uudelleen, miksei combat18 laita lähdettä/linkkiä teksteihinsä, vaikka kopioi ne suoraan muualta?combat18 kirjoitti:1970-luvun alkupuolella skinhead-ryhmät olivat häviämässä, kunnes ne heräsivät 70-luvun lopulla uudelleen eloon punkin mukana. Niitä syntyi myös mm. Saksaan, Ranskaan, Espanjaan ja Pohjoismaihin. Sen lisäksi skinhead-alakulttuurissa tapahtui olennainen muutos politiikan tullessa voimakkaammin osaksi sitä. Äärioikeistolaiset liikkeet, kuten National Front Englannissa, alkoivat rekrytoida skinejä riveihinsä.
kopsaa tuo teksti ja laita googleen niin löytyy tämmönen osoite http://www.lyseo.edu.ouka.fi/suvaitseva ... nhead.htmlKatsa kirjoitti:Olen kysynyt ennenkin, mutta kysyn uudelleen, miksei combat18 laita lähdettä/linkkiä teksteihinsä, vaikka kopioi ne suoraan muualta?combat18 kirjoitti:1970-luvun alkupuolella skinhead-ryhmät olivat häviämässä, kunnes ne heräsivät 70-luvun lopulla uudelleen eloon punkin mukana. Niitä syntyi myös mm. Saksaan, Ranskaan, Espanjaan ja Pohjoismaihin. Sen lisäksi skinhead-alakulttuurissa tapahtui olennainen muutos politiikan tullessa voimakkaammin osaksi sitä. Äärioikeistolaiset liikkeet, kuten National Front Englannissa, alkoivat rekrytoida skinejä riveihinsä.
helppoa ja nopeaa
-
Katsa
Ehkä hän haluaa kuulostaa fiksulta ja antaa tekstin näyttää hänen itsensä tekemältään. Onhan se toki vaikuttavaa jos saa moista tekstiä ilman kirjoitusvirheitä tuotettua. =)Katsa kirjoitti:Mitä sä luulet mun tehneen ennenkuin kysyin, miksei combat18 voi koskaan mainita lähdettään sen sijaan, että mun täytyy itse googlettaa mistä se jätkä tällä kertaa on juttunsa temmannut?
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
-
Repaleinen Päiväperho
- Armas Tammelin
Onhan se nyt jo selvää että maissa joissa on ollut sotaa vihollisia vastaan,
tälläinen ulkomaalaisviha nostaa päätään. Jos kysytte teidän Papoiltanne mitä mieltä he ovat ulkomaalaisista, vastaus löytyy yllättävän(kin) nopeasti. Papoilla tarkoitan nyt -20/30 luvulla syntyneitä. JOS heillä ei olisi ollut sellaiset mielipiteen, niin Suomi olisi VENÄJÄÄ, ja rupla olisi hyvä rupla.
Minulla on ystäviä jotka ovat ulkomaalaisia, mm poikani kummi-setä on ulkomailta. Jos teet työsi ja maksat verosi, elät niinkuin valtaväestö täällä, ole hyvä vaan. Mutta jos elät minun/meidän verorahoilla, siitä en tykkää.
Samanlaisia löyty(y)nee valkolaisten joukosta, vituttaa katsella heitä samalla tavalla. Siitä huolimatta olen aika jyrkkä määrätyissä asioissa heitä kohtaa. Lyömällä asiat eivät parane, mutta tarvittaessa kyllä nyrkkini osoitteen löytää(ihonväristä riippumatta)!
Vaikka suvaitsevaisuus olisikin hyvä asia meille kaikille, pitää muistaa faktat!!
Kunniotus ei silmissäni nouse ihmisen, oliko hän skini/mutu/ryssä/yms, arvostus ansaitaan.
Vapaata markkinatalouden toimimista voimme katsoa esim idästä, en usko että monikaan sitä haluaa.
Mutta ihmiset, muistakaa mitä isämme on kokeneet, toivotaan että meidän ei tarvitse kokea sitä samaa! Koska päämme ei sitä luultavammin kestäisi, näin ainakin luulen/kuulen!
Poikkeuksia löytyy
Muistakaa että minun mielipiteeni vain tämä on, harvoin tuon sitä kumminkaan julkisesti esille.
Ps. antaa tukan vaan kasvaa
Hyvää syksyä kaikille tasapuolisesti, väriin katsomatta.
tälläinen ulkomaalaisviha nostaa päätään. Jos kysytte teidän Papoiltanne mitä mieltä he ovat ulkomaalaisista, vastaus löytyy yllättävän(kin) nopeasti. Papoilla tarkoitan nyt -20/30 luvulla syntyneitä. JOS heillä ei olisi ollut sellaiset mielipiteen, niin Suomi olisi VENÄJÄÄ, ja rupla olisi hyvä rupla.
Minulla on ystäviä jotka ovat ulkomaalaisia, mm poikani kummi-setä on ulkomailta. Jos teet työsi ja maksat verosi, elät niinkuin valtaväestö täällä, ole hyvä vaan. Mutta jos elät minun/meidän verorahoilla, siitä en tykkää.
Samanlaisia löyty(y)nee valkolaisten joukosta, vituttaa katsella heitä samalla tavalla. Siitä huolimatta olen aika jyrkkä määrätyissä asioissa heitä kohtaa. Lyömällä asiat eivät parane, mutta tarvittaessa kyllä nyrkkini osoitteen löytää(ihonväristä riippumatta)!
Vaikka suvaitsevaisuus olisikin hyvä asia meille kaikille, pitää muistaa faktat!!
Kunniotus ei silmissäni nouse ihmisen, oliko hän skini/mutu/ryssä/yms, arvostus ansaitaan.
Vapaata markkinatalouden toimimista voimme katsoa esim idästä, en usko että monikaan sitä haluaa.
Mutta ihmiset, muistakaa mitä isämme on kokeneet, toivotaan että meidän ei tarvitse kokea sitä samaa! Koska päämme ei sitä luultavammin kestäisi, näin ainakin luulen/kuulen!
Poikkeuksia löytyy
Muistakaa että minun mielipiteeni vain tämä on, harvoin tuon sitä kumminkaan julkisesti esille.
Ps. antaa tukan vaan kasvaa
Hyvää syksyä kaikille tasapuolisesti, väriin katsomatta.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."
en kyllä itse tiedä skineistä/skineydestä mitään, ei ole minua koskaan koskettanut koko aihe. sitä oon kuitenki kelannu et eikös tuo aate ihan kokonaisuudessaan ole meille suomalaisille sellaista tuontitavaraa, jota se nimenomaan itsekin vastustaa? mitä yhteistä suomen skineillä on brittien työväenliikkeen tai saksan kansallissosialistien kanssa? eikö voi vaan suoraan sanoa että on isänmaallinen tai rasisti? miksi pitää lainata skini-nimitys ihan toiselta puolelta eurooppaa? ei se täällä suomen oloissa kuitenkaan tarkoita samaa asiaa, ihan eri lähtökohdista puhutaan.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
^jos kyseisen "alakulttuurin" tyyli tiedottaa asioistaan ja näkemyksistään on tämä, ni en yhtään ihmettele ettei siitä mitään ihmiset tiedä.odin kirjoitti:kyseessä on alakulttuuri!!! niinkuin hopparit,punkkarit,skeittarit ja kettutytöt....yms.....eri alakulttuurit syntyvät ympäri mailmaa.... ei voi muuta sanoo ku et on vitun urpoo porukkaa kun ihmisten kirjoituksia lukee!!!!
skeittareista, punkkareista ja kettutytöistä en ole kuullut puhuttavan tuttavapiirissä sitten peruskouluvuosien. silloin jokaisen oli pakko kuulua johonkin heimoon, muutoin oli "out cast", pahinta pohjasakkaa. en tunne yhtään yli 25-vuotiasta joka esittelisi itsensä skiniksi tai sataananpalvojaksi, ihmiset voi loppujenlopuksi edustaa ainoastaan itseään.
mutta jos joku tätä skini-käsitettä vähän avaisi, kiinnostaisi tietää mistä koko jutussa on kyse. paremman tiedon puutteessa utelen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Skinien "sukupuu", kantsii tsekkaa ---> http://clientes.netvisao.pt/agomarqu/Sk ... lyTree.jpg
-
Repaleinen Päiväperho
- Armas Tammelin
Kanadalaisista tuskin sanoo pahaa, mutta Saksalaiset manaa alimpaan helvettii.!ruoska kirjoitti:No mitä mieltä sun pappasi sitten on vaikka saksalaisista tai kanadalaisista?Repaleinen Päiväperho kirjoitti: Jos kysytte teidän Papoiltanne mitä mieltä he ovat ulkomaalaisista, vastaus löytyy yllättävän(kin) nopeasti. Papoilla tarkoitan nyt -20/30 luvulla syntyneitä.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."