Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
Tuu tuu tupakkirulla, mistäs tiesit tänne tulla
Tulin tuolta Härkäteiltä, Härmäläisten härkäteiltä..
(vai menikö se ihan noin? mutta tuota muistan mammani minulle joskus laulaneen... kun nukutti minua kun olin ihan muksu. ja se on jäänyt mieleen)
Olisiko maailma parempi lapsille, jos pelikonsoleita ja tietokonepelejä ei olisi?
Tulin tuolta Härkäteiltä, Härmäläisten härkäteiltä..
(vai menikö se ihan noin? mutta tuota muistan mammani minulle joskus laulaneen... kun nukutti minua kun olin ihan muksu. ja se on jäänyt mieleen)
Olisiko maailma parempi lapsille, jos pelikonsoleita ja tietokonepelejä ei olisi?
"Yöperho on koteloitunut"
Kylläpä on muuten vaikea muistaa mikä olisi ensimmäinen musiikkiin liittyvä muisto..
No mutta tässä joitain: musiikkileikkikoulu (siellä oli ensimmäinen 'ihastus'
hah, jo siinä iässä!) ja se kun sai fröbelin palikoiden VHS -kasetin.
Yleisesti ottaen musiikki on aina, enemmän tai vähemmän, ollut osallisena meikäläisen elämässä ihan pienestä pitäen. Äitee tykkäs aina laulella tai pimputtaa sähköuruilla jotain
Mutta jatketaan musiikkiaiheella: minkä kappaleen/teoksen haluaisit hautajaisissasi soitettavan? Jos nyt näitä perusvirsihässäköitä ei lasketa.
//lisäys
Vähän tuli näköjään myöhässä mun vastaus!!

Yleisesti ottaen musiikki on aina, enemmän tai vähemmän, ollut osallisena meikäläisen elämässä ihan pienestä pitäen. Äitee tykkäs aina laulella tai pimputtaa sähköuruilla jotain
Mutta jatketaan musiikkiaiheella: minkä kappaleen/teoksen haluaisit hautajaisissasi soitettavan? Jos nyt näitä perusvirsihässäköitä ei lasketa.
//lisäys
Vähän tuli näköjään myöhässä mun vastaus!!
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Ööh. Varmaan Milla Magia sitten. Perusteluina ulkonäkö sekä hiukan juonikas ajatusmaailma. En asu kyllä vuorella, mutta voisin haluta asua jonkun kumpareen päällä.
Jos saisit jonkun pimentoon jääneen rikoksen ratkaisun käsiisi vaikka tunnustuksena, minkä haluaisit selvittää kaikista maailman rikoksista? Miksi?
Jos saisit jonkun pimentoon jääneen rikoksen ratkaisun käsiisi vaikka tunnustuksena, minkä haluaisit selvittää kaikista maailman rikoksista? Miksi?
Haluaisin tietää muutamankin asian Columbinesta, esim. oliko Eric vai Dylan iskun "alkuperäinen" keksijä, lisää tietoa iskun motiiveista ja myös heidän viimeisistä hetkistään ennen itsemurhaa.
Missä asiassa haluaisit olla todella hyvä? (Siis puhuttaessa jostain taidosta, esim. jonkin soittimen soitto tms.)
Missä asiassa haluaisit olla todella hyvä? (Siis puhuttaessa jostain taidosta, esim. jonkin soittimen soitto tms.)
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
Haluaisin olla todella hyvä puhuja. En mikään stand up -koomikko tai poliitikkko, mutta asiantuntija-puhuja, jota "kaikki" haluaisivat kuunnella, eräänlainen alani guru siis.Sakara kirjoitti:Missä asiassa haluaisit olla todella hyvä? (Siis puhuttaessa jostain taidosta, esim. jonkin soittimen soitto tms.)
Mitä ovat liituri ja tikutaku? Jos tiedät, ovatko ne mielestäsi hyviä termejä?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi