sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Nyt se reppana jo turvapaikkaa minfosta rukoilee ja huutaa hädissään asylumia 
"kertauksen vuoksi" ja suomalaisittain erikoiset sanajärjestykset jälleen kerran 
Ei eräillä ole kyllä vaikea huomata tuota tuttua kieliasua. 
Menisi rintamalle niin olisi kerrankin hyödyllinen. Lannoitteena. 
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Jännä nähdä kuinka kauan sikiksen ASYLUM malttaa pysyä poissa Ukraina-ketjusta.
Tosi kova hämäys.
Tosi kova hämäys.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Juu ei kukaan tunnista sua sikis.ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:06 pm Toistan edelleen että turha sotkea minua teidän ongelmiinne![]()
-
Suontakanen
- Hetty Wainthropp
Älä huoli kyllä se sinne pian tuleeOnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:03 pm Jännä nähdä kuinka kauan sikiksen ASYLUM malttaa pysyä poissa Ukraina-ketjusta.
Tosi kova hämäys.![]()
Taktik sano ryssä kun Hersonista lähti
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Itse asiassa minä olen sikis.OnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:08 pmJuu ei kukaan tunnista sua sikis.ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:06 pm Toistan edelleen että turha sotkea minua teidän ongelmiinne![]()
![]()
it's my car !
-
bass_ackwards
- Remington Steele
Taitaa olla aika vääjäämätöntä ainakin se, mitä sinulle tulee tapahtumaan.ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 9:00 pm Kova on kaipuu joillain sikakoira nimimerkkiä kohtaan. Itse kyllä tiedän kuinka Ukrainassa tulee käymään ja kuten eilen saimme lukea niin ei se ole enää epäselvää edes Pekka Toverille
Turha sotkea siis minua teidän ongelmiinne.
-
Hank Voight
Onpas taas hupaisaa hassuttelua. Yrittäisit olla Bronsonilla edes hiukan nöyrempi, niin ei heti kaikki tunnistaisi. Enkä mä tarkoita, että erityisen nöyrä pitäisi olla, siihen kun et pysty. Mutta edes sen verran nöyryyttä, ettet ykkösnimimerkkisi tapaan toisi jatkuvasti esille miten äkykäs meihin kaikkiin muihin verrattuna olet.CharlesBronson kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 9:11 pmItse asiassa minä olen sikis.OnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:08 pmJuu ei kukaan tunnista sua sikis.ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:06 pm Toistan edelleen että turha sotkea minua teidän ongelmiinne![]()
![]()
Possun touhu alkaa olla jo noloakin, kaikessa säälittävyydessään.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Noniin,se oli siinä. Njet ASYLUM.bass_ackwards kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 9:47 pmTaitaa olla aika vääjäämätöntä ainakin se, mitä sinulle tulee tapahtumaan.ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 9:00 pm Kova on kaipuu joillain sikakoira nimimerkkiä kohtaan. Itse kyllä tiedän kuinka Ukrainassa tulee käymään ja kuten eilen saimme lukea niin ei se ole enää epäselvää edes Pekka Toverille
Turha sotkea siis minua teidän ongelmiinne.
![]()
![]()
![]()
Hyvä sikis, olikos jo kuudes bännätty yritys sikakoiran jälkeen, hyvin menee.
Lukeekohan sikiksellä sopparissa että Minfossa on pakko trollata ryssäpaskaa tai ei tule kaalia ja vodkaa, vai mikä ihme siinä on että pitää patologisesti vaan yrittää vaikka aina tulee nopeasti kenkää.
Tässä viimeisessä inkarnaatiossa sentään päästiin vähän eteenpäin: erikoismeriporsas kiersi Ukraina-ketjua huolellisesti ja postaili muualle. Ei silti malttanut olla pistämättä Ukraina-viittauksia esim. Trump-ketjuun. Koville näemmä ottaa, kun ei pääse toteuttamaan elämäntehtäväänsä.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Melkeinhän sitä käy sääliksi, kaivelee netin pimeimmistä sopukoista jos jonkinlaista kivaa höpinää postaillakseen niitä tänne, ja parin päivän sisällä kovalla työllä laaditut postaukset katoaa bittiavaruuteen 
Katsotaan nyt kuinka paljon vaivaa kerkeää tuon uusimman stratkomiikkansa kanssa näkemään...
Katsotaan nyt kuinka paljon vaivaa kerkeää tuon uusimman stratkomiikkansa kanssa näkemään...
Et ole, sinä olet pelkkä halpa ja surkea kopio joka trollailee huvikseen, et jaksa edes etsiä mitään sikiksen agendaan sopivaa postattavaa vaikka kova faninsa oletkin ihan vaan siksi että sinä saat tyydytystä kaikesta mikä ärsyttää muita palstalaisia.CharlesBronson kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 9:11 pmItse asiassa minä olen sikis.OnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:08 pmJuu ei kukaan tunnista sua sikis.ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 8:06 pm Toistan edelleen että turha sotkea minua teidän ongelmiinne![]()
![]()
Epätoivoiselta kyllä vaikuttaa tuo pakkomielle päästä postaamaan samaa sikakoiramaista paskaa aina vaan uudella nimimerkillä, vaikka kaikki postaukset sitten kuitenkin poistetaan sen jälkeen kun niille on hetki keretty palstalla naureskelemaanSTRATCOM kirjoitti: Ma Joulu 18, 2023 12:58 pmEpätoivo paistaa palstan hybridiosaston toiminnassa kun haaveet kaatuvat ryminällä.damfin kirjoitti: Ma Joulu 18, 2023 12:55 pm Melkeinhän sitä käy sääliksi, kaivelee netin pimeimmistä sopukoista jos jonkinlaista kivaa höpinää postaillakseen niitä tänne, ja parin päivän sisällä kovalla työllä laaditut postaukset katoaa bittiavaruuteen
Katsotaan nyt kuinka paljon vaivaa kerkeää tuon uusimman stratkomiikkansa kanssa näkemään...![]()
Onhan tämä jo melko naurettavaa touhua näiden sankareiden toiminta.