Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sinä Marski taas vääntämällä väännät riitaa.
En viitsi edes jatkaa.
Ilmaisin oman näkemykseni siitä, että pidän myös tapaturmaista kuolemaa ja sen peittelyä mahdollisena. Minä pidän sitä mahdollisena.
Minua kiinnostaa helvetin vähän pidätkö sinä sitä mahdollisena.
Ja haluaisin mieluummin uskoa siihen, kuin siihen, että vanhemmat olisivat väkivallalla aiheuttaneet tytön kuoleman.
Minua kiinnostaa yleensäkin sinun sanomiset helvetin vähän, koska sinulla ei ole mitään sanottavaa tai mielipiteitä tai näkemyksiä mistään.
En viitsi edes jatkaa.
Ilmaisin oman näkemykseni siitä, että pidän myös tapaturmaista kuolemaa ja sen peittelyä mahdollisena. Minä pidän sitä mahdollisena.
Minua kiinnostaa helvetin vähän pidätkö sinä sitä mahdollisena.
Ja haluaisin mieluummin uskoa siihen, kuin siihen, että vanhemmat olisivat väkivallalla aiheuttaneet tytön kuoleman.
Minua kiinnostaa yleensäkin sinun sanomiset helvetin vähän, koska sinulla ei ole mitään sanottavaa tai mielipiteitä tai näkemyksiä mistään.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minusta olisi mukava NÄHDÄ sinua.
Inhoan provosoitumista, mutta tänään on päivä jolloin kaikki ärsyttää.
Siksi päätinkin purkaa sen sinuun, koska sinusta se alkoikin.
Tuossa kun päätäni pyöritellen luin viestejäsi, jäin tuijottamaan Markjaan liittyviä alalainauksiasi.
Ja ärsyynnyin niistäkin. Miksi korostat toisen kirjoitusvirheitä?
Miksi olet ilkeä ja v-mäinen shitti?
Oletko Sinä Marsalkka pieni ja hento?
Onko sinulla 'tyttömäinen' siro vartalo ja ehkä hieman kihartuvat hiukset?
Pitääkö vaimosi sinua hellan ja lasten sängyn välissä?
Onko sinulla pyöreät silmälasit?
Käytätkö ecco-kenkiä? Onko teillä pieni kokoinen koira tai ehkäpä papukaija?
Onko urakehityksesi tyssännyt? Saako vaimosi suurempaa palkkaa kuin sinä? Tuntuuko, että olet kotona tiellä ja omassa elämässäsi sivusta seuraaja? Ikäänkuin katsomossa?
Inhoan provosoitumista, mutta tänään on päivä jolloin kaikki ärsyttää.
Siksi päätinkin purkaa sen sinuun, koska sinusta se alkoikin.
Tuossa kun päätäni pyöritellen luin viestejäsi, jäin tuijottamaan Markjaan liittyviä alalainauksiasi.
Miksi olet ilkeä ja v-mäinen shitti?
Oletko Sinä Marsalkka pieni ja hento?
Onko sinulla 'tyttömäinen' siro vartalo ja ehkä hieman kihartuvat hiukset?
Pitääkö vaimosi sinua hellan ja lasten sängyn välissä?
Onko sinulla pyöreät silmälasit?
Käytätkö ecco-kenkiä? Onko teillä pieni kokoinen koira tai ehkäpä papukaija?
Onko urakehityksesi tyssännyt? Saako vaimosi suurempaa palkkaa kuin sinä? Tuntuuko, että olet kotona tiellä ja omassa elämässäsi sivusta seuraaja? Ikäänkuin katsomossa?
Onko noissa lainauksissa kirjoitusvirheitä? Enpä ole kiinnittänyt niihin huomiota.MissHolmes kirjoitti:Minusta olisi mukava NÄHDÄ sinua.
Mielestäni en ole.Miksi olet ilkeä ja v-mäinen shitti?
En. Hieman keskipituista miestä pidempi ja atleettinen.Oletko Sinä Marsalkka pieni ja hento?
Atleettinen vartalo, lainehtivat hiukset.Onko sinulla 'tyttömäinen' siro vartalo ja ehkä hieman kihartuvat hiukset?
Ei. Tuo ei olisi käsitykseni sellaisesta parisuhteesta, jossa haluaisin elää.Pitääkö vaimosi sinua hellan ja lasten sängyn välissä?
Ei.Onko sinulla pyöreät silmälasit?
En.Käytätkö ecco-kenkiä?
Ei.Onko teillä pieni kokoinen koira tai ehkäpä papukaija?
Ei.Onko urakehityksesi tyssännyt?
Ei.Saako vaimosi suurempaa palkkaa kuin sinä?
Ei tunnu.Tuntuuko, että olet kotona tiellä ja omassa elämässäsi sivusta seuraaja? Ikäänkuin katsomossa?
Mukavaa että olet kiinnostunut elämästäni ja vierailet tässä ketjussani!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
joey kirjoitti:Olenkin aina epäillyt Marskin olevan oikeasti Mattiesko HytönenMarsalkka kirjoitti:Atleettinen vartalo, lainehtivat hiukset.Onko sinulla 'tyttömäinen' siro vartalo ja ehkä hieman kihartuvat hiukset?![]()
Ei täsmää.Hieman keskipituista miestä pidempi ja atleettinen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Pykälä 10: Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.joey kirjoitti:Olenkin aina epäillyt Marskin olevan oikeasti Mattiesko Hytönen
Taitaa joey saada menolipun Bannoniaan?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Nylonköysi kirjoitti:Joo, joskus olen jostain lukenut, että 170 cm suurinpiirtein. Nuorilla enemmän, joku 176 cm.joey kirjoitti:Eikös suomalaismiesten keskipituus ole itseasiassa aika vähän?
16v serkkutyttöni on pidempi, kun keskiverto suomalainen nuorimies. Hävetkää!
"Suomalaisten keskipituus on noussut viimeisten sadan vuoden aikana pari senttiä vuosikymmenessä. Suomalaisten miesten keskipituus on tällä hetkellä noin 180 senttiä ja naisten noin 166 senttiä. Normaalimittaa pidempiä suomalaisia on arviolta jopa kymmenen prosenttia väestöstä. "
http://www.yle.fi/a2/juttu.php?tunnus=1906
Mukavaa että ketjuni on lähtenyt uuteen nousukiitoon!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka kirjoitti:Minkä entisen siirtomaan?MissHolmes kirjoitti:Onko mahdollista, että entisen siirtomaan johdolle ja kansalle ei tohdittu antaa ''ylhäisistä'' raadollista ja raakaa kuvaa, vaan homma hoidettiin mieluummin ylemmällä tasolla villaisella????
Ihmettelin pitkään kysymystäsi, kunnes huomasin lukea oman tekstini...
''...että, entisen siirtomaamahdin johdolle (se kuningatar ja sen eronnut poika + muut) ja kansalle (perusbritti, esim. Karen Matthews ja Craig Meehan) ei tohdittu antaa ''ylhäisistä'' (Kate ja Gerry McCann, ylempää keskiluokkaa, lääkäreitä /korkeasti koulutettuja eli kansakunnan kermaa).....''
anteeksi 'pätkäilyni'. Myönnän: Olin eilen huonolla tuulella, ärsyyntynyt kaikesta ja äkkipikainen. Ja hyökkääväkin vielä.
Se ei ole normaalia minua ja aiheuttaa lukki- sekä sähköhäiriöitä!
ja ps. hyvä että et ole vikisevä hiiri, vaikka välillä siltä vaikutatkin!
Nuotio & Äreät Tiput