United Brotherhood

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Ja "RL". Mistä tunnet nämä kolme mainitsemaasi ihmistä, Soldier, Kukkis ja Massa ? Mitä oikeasti tiedät heistä, muuta kun lehtijuttuja? Oma valistunut arvaukseni on, että et niin yhtään mitään, tuskin nähnytkään koskaan. Voit tietysti todistaa minun olevan väärässä, mutta mitään median paskajuttuja ei tarvitse kirjoittaa. Epäilen että ohitat tämänkin kysymyksen, jossa itse heität nimiä, vaan tyyliin "vittujako se sulle kuuluu" tms.., koska se helpoin tapa, kun ei osaa vastata, tai edes tiedä ihmisiä, joista kirjoittaa nimellä.
Mutta kuten sanoin, ainahan voit todistaa, ettet ole täysi paskanjauhaja, millaisena sinua pidän. Pitäisi olla helppoa, kun oli helppoa heittää nimet ja tappelutaidotkin. Itse olet varmaan joku "Sensei", käsittääkseni vain yksi em. ukoista kilpaillut kamppailulajissa, osaatko sanoa kuka ja missä? Eli eivät elätä itseään millään hiekalla ottelemalla, kuten ei kukaan muukaan Suomalainen..
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Ei kai kukaan elämän syrjässä kiinni oleva täysipäinen ihminen halua tuntea edes tuollaisia paatuneita konnia. Heidän profiilinsa kyllä ymmärtää lukemalla uutisia heidän tuomioista. Niiden perusteella kyseessä on hyvin vaikeita yhteiskunnan kelkasta pudonneita tapauksia. Pitäisikö näistä kelmeistä löytää jotain hyvää siis.
Ainut mitä hyvää näistä rosvoista voi löytää on se, että he toimivat varoittavina esimerkkeinä.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Carl Adenauer kirjoitti: La Joulu 23, 2023 6:29 pm "Tonnin miehen" käsitys rikosmaailmasta on muutenkin poliisin puhetta.
Palataanpas vielä kuunteluoppilaan sönkötykseen kun kerran mainitsit poliisitkin. Voin kertoa että olen itsekin ex rikollinen, toisin kuin sinä, minä oikeasti häpeän niitä touhuja enkä todellakaan ikinä egoilisi rehellisille kansalaisille kuinka eivät tiedä rikollismaailmasta mitään, sehän on helvetin hyvä juttu että ei tiedä. Ne on carl kovempia miehiä ja naisia kun sinä ja minä, juuri siksi että eivät tiedä.

Palataanpa poliisiin, ub hyviin ystäviin siis. Myin aikoinaan ihan merkittävän määrän, thc tuotteita (kovia en ikinä suostunut myymään), maamme mittakaavassa. Lopetin liivipellejen kanssa työskentelyn kokonaan sen jälkeen kun olin käyttänyt noin vuoden verran ub kontaktia yhtenä "tukkuna". Nämä idiootit jäivät tietenkin kiinni eikä mennyt kauaa kun sai lukea lehdistä asti kuinka ympäri Suomen näitä idiootteja kärysi samasta keissistä. Itse olin harvoja jotka ei kärynnyt. No miksi nämä kotimaan toivot kärysi? Kaikki tietää että liivimiehet on seurannassa, olisivat varmaan muutenkin kärynnyt mutta helpottivat poliisia ja syyttäjää käyttämällä kärjistetysti kaikessa puhelinta. Siis ammatti vitun rikolliset joiden kuunteluoppilaana sinäkin olet, hölöttävät ja viestittelevät huumekauppansa puhelimeen ja aivan vitun tyhmillä koodinimillä. 10v Lissukin tajuaisi etteivät puhu töistä vaan huumeista ja vitun lapsellisilla kiertoilmauksilla. Syy että minä en palanut oli juuri tuossa. En suostunut ikinä pitämään mitään yhteyttä puhelimella. Sovin aina kasvotusten seuraavat rahojen ja huumeiden vaihdot. Kyllä täällä foorumilla carl on niitä jotka jotain tietävät. Se että kaikki eivät ole asioista yhtä ylpeitä kuin sinä, ei tarkoita ettei tietäjiä ole. Kaikilla ei vain ole tarvetta paukutella henkseleitä.

Mites kun olit kuunteluoppilaana, osasivatko opettaa ettei puhelinta kannata käyttää hämärähommissa?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Mistäs sinä Carl tunnet Tepan? Oletan että tunnet, miks sua muuten liikuttaa että mistä RL hänet tuntee.
Ja nyt faktaa pöytään, täällä ei kuulopuheille ole mitään sijaa!!! Kyllä tietäjät tietää ja sun kirjoitusten perusteella Carl oot true tietäjä. No sori sori kunhan kiusasin 8)

P.s Ite en tunne Jimmy Immosta, mut haluisin olla kärpäsenä katossa näkemässä sen kaverin reaktiot kun lukee nää Carlin höpinät täällä heidän treenikaveruudesta jne :D :D :D


Carl Adenauer kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 3:32 pm Ja "RL". Mistä tunnet nämä kolme mainitsemaasi ihmistä, Soldier, Kukkis ja Massa ? Mitä oikeasti tiedät heistä, muuta kun lehtijuttuja? Oma valistunut arvaukseni on, että et niin yhtään mitään, tuskin nähnytkään koskaan. Voit tietysti todistaa minun olevan väärässä, mutta mitään median paskajuttuja ei tarvitse kirjoittaa. Epäilen että ohitat tämänkin kysymyksen, jossa itse heität nimiä, vaan tyyliin "vittujako se sulle kuuluu" tms.., koska se helpoin tapa, kun ei osaa vastata, tai edes tiedä ihmisiä, joista kirjoittaa nimellä.
Mutta kuten sanoin, ainahan voit todistaa, ettet ole täysi paskanjauhaja, millaisena sinua pidän. Pitäisi olla helppoa, kun oli helppoa heittää nimet ja tappelutaidotkin. Itse olet varmaan joku "Sensei", käsittääkseni vain yksi em. ukoista kilpaillut kamppailulajissa, osaatko sanoa kuka ja missä? Eli eivät elätä itseään millään hiekalla ottelemalla, kuten ei kukaan muukaan Suomalainen..
Excriminal
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Elo 24, 2021 9:45 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Excriminal »

1lpolta ja altavastaajalts ihan asiallisia pointteja ja tekstiä muutenkin. Niinkun jo aiemmin olen kirjoittanutkin, niin myötähäpeän määrä on aika tapissaan, kun lukee näitä Carlin tekstejä. Mäkin olen entinen rikollinen ja todellakin häpeilen entisyyttäni, vaikka olenkin sen kanssa oppinut elämään ja kääntänyt kokemukseni hyödyksi itselleni ja muille. Ei tulis mieleenkään puolustella ja larpata ketään entistä tai nykyistä rikollista samaan malliin kun tää kuunteluoppilas tekee. Oman kokemukseni mukaan tyhmimpiä, epäluotettavimpia ja eniten kamaan meneviä jannuja on just nää nahkoihin pukeutuvat pullistelijat, enkä sen vuoksi rikollisen urani aikana ollut heidän kanssaan tekemisissä kuin joskus juhliessani ja silloinkin mahdollisimman vähän. Missä liivit, siellä ongelmat. Sivusta saanu seurata mitä nää Carlin eliittirikollisina pitämät kaverit puuhailee, miten kusetetaan kaveria ja kustaan koko lähipiirin elämä. Egoilllaan varsinkin porukassa, keksitään huutovelkoja, hakataan naisia, uhkaillaan perheitä ja kuollaan nuorena sekakäyttäjänä😅 Ja, kyllä.tunnen ja tiedän monestakin bändistä ihmisiä ja samaa paskaa väreistä riippumatta..
8) 8) 8)
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

1lpo kirjoitti: Ti Joulu 26, 2023 11:27 am Voin kertoa että olen itsekin ex rikollinen, toisin kuin sinä, minä oikeasti häpeän niitä touhuja enkä todellakaan ikinä egoilisi rehellisille kansalaisille kuinka eivät tiedä rikollismaailmasta mitään, sehän on helvetin hyvä juttu että ei tiedä. Ne on carl kovempia miehiä ja naisia kun sinä ja minä, juuri siksi että eivät tiedä.
Olipa hienosti laitettu. Kättä lippaan!
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

^^^
^^
^
Näitä ulostuloja aloin jo vähän odottaa. kiitos näistä.
Tottakai tätä seuraa muutkin rikolliset ja ex-rikolliset poliisien ja fanittajien ja kiinnostuneiden lisäksi. Isoimmat rikolliset tuskin kommentoi täällä mitään.

Mutta mitenkään tällä kertaa ketään dissaamatta, niin tunnen minäkin sellaisen kaverin jolla on ollut tosi isot pullat uunissa ja hänelle jäi rikollisen uran jälkeen jopa iso omaisuus, jotka henkilö on laittanut kasvamaan vielä korkoakin.
Hän ei ole saanut ikinä tuomiota ja ehkä sen takia, kun ei tehnyt ikinä kauppaa liivimiesten kanssa ja toinen että
lopetti on ajoissa. Epäilen, että puoliksi pakottamalla koska liivimiehet saapuivat kaupunkiin.

Mutta näköjään tällainen ”rikastuminen” on mahdollista vastoin Kentsun todennäköisyyksiä ja varoituksia vastaan, että tarpeeksi kun jatkaa ja rikastuu niin jää väistämättä kiinni.

Pitää osata lopettaa ajoissa eikä hölistä luureihin. Kirjoitetaan sopimukset paikan päällä lapuille, jotka revitään, poltetaan - joo varmaan naurattaa jotakuta - kuten elokuvissa :)

Itsekään en arvosta rikollisuutta, enkä rikollisia, vaikka muutamia tunnenkin ja vaikka tänne kirjoittelenkin. Joku näissä tarinoissa kuitenkin kiinnostaa.

En ole myöskään omista aikoinaan tapahtuneista ”hölmöilyistä” millään tavalla ylpeä ja vituttaa saatanasti kaikki mitä on tullu tehtyä lain väärällä puolella. No ehkä joistain jäi hyviä muistoja, muutama frendi jäi, jotka onneksi nekin lopettanu noi paskat.

Nyt alkaa Tapaninpäivän tanssit.
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

Sen verran vielä, että mua ei teidän keskinäiset nokittelut haittaa. Onhan se omanlaista viihdettä sekin ja vaikka Carlilla on nyt menny hermot, niin sulla Carl on ollut paljon mielenkiintoista tietoa mille on paikkansa täällä.

Jatkakaa!

Nyt sinne tansseille
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Mitä ite ollut aikanaan tekemisissä kyseisen lafkan tyyppien kanssa.

Ei ole ollut kyseessä huumeisiin liittyvät asiat,(Joskus Pepsi) eikä ole ollut kyseiset herrat hampaattomia nistejä.
Toki ilo kuulla muitten kokemuksia kyseisestä kerhosta.
Ja kuinka joillakin mennyt asiat päin vittua heidän kanssaan.

Mutta kai se on paljon kiinni siitä, minkälaisessa kaveri porukassa pyörii.
Oletko töissä vai et jne...
Asiat on sujunut täysin ilman ongelmia, kun en ole käyttänyt mitään anomia, enkä luottanut puhelimeen.

Joskus oli sky ecc, mutta siitäkään en lähetellyt muuta viestiä, kun mulukun kuvia ja millon olisin tulossa haisteleen muiden prätkä ukkojen satulaa.

Elekää sekaantukoo huumeisiin, jos ne vie teitä, kuten liivit miestä.

Hyvää Joulua kaikille, väitelkää te ketä on kovin jätkä ja mitkä parhaat värit !
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
ahtialanparoni
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Elo 07, 2023 11:52 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja ahtialanparoni »

Pula-ahoko kirjoitti: Ke Touko 04, 2022 6:42 pm Koippa lahesta, nykyään subunisti.
tämä koippahan on kans seksimiehiä, sais joku laittaa napin otsaan
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

1 Ipo. Mitä sä satuilet? Olet ollut merkittävä kukkakauppias, ja kilpimiehesi myynyt näille??! Sinä tietenkään et jäänyt kiinni, muutenhan olisi jotain näyttöä että puhut totta. En edes viitsi lähteä sille linjalle, että oliko välit kunnossa sikoihin?, koska koko juttu on niin järjetön.
Kyllä kuule näillä porukoilla on varmasti paremmat luukut kun sulla : Virossa, Hollannissa, Espanjassa, jne.. Ei taida olla edes sitä käsitystä, että maahantuonti hoituu näiltä kaikilta itse, ei kai keneltäkään nobodylta tarvitse ostaa!! Pari esimerkkiä : Aarnio & Vilhunen co. toi aivan riittävästi varmasti pilveä tämän porukan tarkoituksiin. Toinen : Anom tutkinnan mukaan Espanjasta itse hoidettu varmasti riittävästi tavaraa, ainakin poliisiuutisten mukaan.Onko tämä kuvio mennyt sulta kokonaan ohi, ja mitä siinä väitetään tapahtuneen Espanjasta lähtien, päättyen arvioon tekijöiden potentiaalista aineiden hankintaan. Kolmas : Eräs tästä naapuri kylästä lusi yli 8 vuoden tuomiota ( joka meni käräjillä nurin), Kroatialaisen rekan piri ja pilvi lastista. Nyt syytteessä anom tutkinnassa, että linnasta olisi myynyt siviiliin ilmeisen reippaasti tavaraa. Tämä siis poliisin väite, koska näyttöjä ei kuulusteluissa saada, on ne tehtävä jollain keinolla, puhelimelle löytyy omistaja, kun etukäteen näin päätetään.
Ainoa potentiaalisesti hyväksikäytetty on rikas poika Ranta-aho, joka kuulista poispotkittujen kanssa keksi alkaa päälliköksi. Ainoa huono puoli sille, että harva maksoi, (tuntemattomat Järvenpäästä osti 200 t € kamaa, ei maksua, ei edes tietoa kenelle myi).. Porukassa yhtä lukuunottamatta kaikki rikkaanpojan kaverit vasikoi, ammattilaiset voi hyödyntää, koska eihän tolle tarvinnut maksaa. Markkinoille tulo kun ei mene kuin elokuvissa!!!
Ja sikojen kanssa kun kaivaa n. 750 tonnin pirit itse, olettaen että täysin putsia 12 -13 / kilo, niin ilmaiseksi siatkin sai aineet.
Eli et tiedä yhtään miten homma menee, silloin satutarinat on tuota tasoa.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Carl Adenauer kirjoitti: Ma Tammi 01, 2024 8:34 am 1 Ipo. Mitä sä satuilet? Olet ollut merkittävä kukkakauppias, ja kilpimiehesi myynyt näille??! Sinä tietenkään et jäänyt kiinni, muutenhan olisi jotain näyttöä että puhut totta. En edes viitsi lähteä sille linjalle, että oliko välit kunnossa sikoihin?, koska koko juttu on niin järjetön.
Kyllä kuule näillä porukoilla on varmasti paremmat luukut kun sulla : Virossa, Hollannissa, Espanjassa, jne.. Ei taida olla edes sitä käsitystä, että maahantuonti hoituu näiltä kaikilta itse, ei kai keneltäkään nobodylta tarvitse ostaa!! Pari esimerkkiä : Aarnio & Vilhunen co. toi aivan riittävästi varmasti pilveä tämän porukan tarkoituksiin. Toinen : Anom tutkinnan mukaan Espanjasta itse hoidettu varmasti riittävästi tavaraa, ainakin poliisiuutisten mukaan.Onko tämä kuvio mennyt sulta kokonaan ohi, ja mitä siinä väitetään tapahtuneen Espanjasta lähtien, päättyen arvioon tekijöiden potentiaalista aineiden hankintaan. Kolmas : Eräs tästä naapuri kylästä lusi yli 8 vuoden tuomiota ( joka meni käräjillä nurin), Kroatialaisen rekan piri ja pilvi lastista. Nyt syytteessä anom tutkinnassa, että linnasta olisi myynyt siviiliin ilmeisen reippaasti tavaraa. Tämä siis poliisin väite, koska näyttöjä ei kuulusteluissa saada, on ne tehtävä jollain keinolla, puhelimelle löytyy omistaja, kun etukäteen näin päätetään.
Ainoa potentiaalisesti hyväksikäytetty on rikas poika Ranta-aho, joka kuulista poispotkittujen kanssa keksi alkaa päälliköksi. Ainoa huono puoli sille, että harva maksoi, (tuntemattomat Järvenpäästä osti 200 t € kamaa, ei maksua, ei edes tietoa kenelle myi).. Porukassa yhtä lukuunottamatta kaikki rikkaanpojan kaverit vasikoi, ammattilaiset voi hyödyntää, koska eihän tolle tarvinnut maksaa. Markkinoille tulo kun ei mene kuin elokuvissa!!!
Ja sikojen kanssa kun kaivaa n. 750 tonnin pirit itse, olettaen että täysin putsia 12 -13 / kilo, niin ilmaiseksi siatkin sai aineet.
Eli et tiedä yhtään miten homma menee, silloin satutarinat on tuota tasoa.
Sinä olet tyhmä kuin saapas. Taas egoilet kuinka sinä tiedät ja muut ei.
1. En ole väittänyt että minulla olisi paremmat luukut mutta silti pullistelet asiasta, ootko ihan pölvästi?
2. En ole väittänyt että minä olisin hoitanut heille pilveä. Silti taas pullistelet ja egoilet (sitä se piri tekee). Ootko ihan pölvästi?
3. Mistä vitun kilpimiehestä puhut kun minä en ole semmoisesta maininnut? Ootko ihan pölvästi?
4. Välit on kunnossa sikoihin koska en ole ikinä tuomiolle joutunut. Epäiltynä kyllä, ilman vasikointia. Syytettä ei tullut koska eivät saaneet todisteita enkä puhunut. Joten miksi minulla pitäisi olla huonot suhteet poliisien kanssa jotka tekevät vaan työtään? Siksikö että olisin kova jätkä niin kuin sinä?
5. Miksi vitussa mun pitäs todistella sulle että en ole jäänyt kiinni? Millä semmoisen edes todistaisin ja miksi? Ootko ihan pölvästi?
6. En ihmettele että tunnet tuomion saaneita huumekauppiaita. Itse hoidin asiat ilman tuomioita ja mieluiten asioin semmoisten kanssa joilla ei ole tuomioita. Se on carl fiksumpaa kun ei ota niitä eikä tee töitä semmoisten kanssa. Ootko ihan pölvästi?

Muuhun sun egoilu paskaan en nyt jaksa vastata. Mutta voin hivellä itsetuntoasi. Sinä olet foorumin kovin jätkä ja tietäjä, se on tullut selväksi.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

^
Syytettä ei tullut koska eivät saaneet todisteita enkä puhunut. Joten miksi minulla pitäisi olla huonot suhteet poliisien kanssa jotka tekevät vaan työtään?
Selvästi tosi juttu 😆
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 01, 2024 1:55 pm ^
Syytettä ei tullut koska eivät saaneet todisteita enkä puhunut. Joten miksi minulla pitäisi olla huonot suhteet poliisien kanssa jotka tekevät vaan työtään?
Selvästi tosi juttu 😆
Se on ihan totta, jos ei ole riittävästi todisteita niin syytteitä ei nosteta. Sakot sain.

Edit. Tai sitten tässäkin on suuri salaliitto taustalla :wink:
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

1lpo kirjoitti: Ma Tammi 01, 2024 2:08 pm
Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 01, 2024 1:55 pm ^
Syytettä ei tullut koska eivät saaneet todisteita enkä puhunut. Joten miksi minulla pitäisi olla huonot suhteet poliisien kanssa jotka tekevät vaan työtään?
Selvästi tosi juttu 😆
Se on ihan totta, jos ei ole riittävästi todisteita niin syytteitä ei nosteta. Sakot sain.

Edit. Tai sitten tässäkin on suuri salaliitto taustalla :wink:
Tuskin poliisi on missään väleissä jos tietää sun tehneen. Paskapuhe tässäkin on taustalla.

Edit. Taisit vasikoida.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin