Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bambinos kirjoitti:Miten toi Marko on yhtäkkiä pompannu suosikiksi? Mulla oli mielikuva siitä vähän kuivakkana tyyppinä.. Tosin en ole katsonu ohjelmaa viikkoon.. :roll:
No ei se mikään kovin värikäs persoona olekaan. Omasta mielestä ystävällinen ja empaattisen oloinen ihminen. Pitää vähän kuria ja järjestystä talossa.l
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

*hykertelee riemusta, kun Risto lähti talosta juuri ja Minna luulee saavansa jäädä taloon* MUAHHAHAHHAHA. Ja laulaa vielä "I'm still standing strong" ... xDDD Hahhaa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Minnalla ja Ristolla oli vähän itsekritiikin puutetta. Outoa nähdä, että jollain on noin väärä kuva itsestään, mutta ehkä hekin jossain vaiheessa tajuavat kun katsovat nauhalta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

hei joku 24/7 kyttääjä.. Voisiko saada luettelon asukkaiden toivebiiseistä joita ne toivo siihen päivätehtävään? Ne kolme mitä näytettiin oli kyllä NIIN ilmeisiä.. Mia oli vähä pettymys: "en mä ees tiiä kuka sen biisin on tehny mut mä rakastan sitä.." Voisi nyt muusikon alku ottaa asiasta selvää, hyvänen aika.....
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:*hykertelee riemusta, kun Risto lähti talosta juuri ja Minna luulee saavansa jäädä taloon* MUAHHAHAHHAHA. Ja laulaa vielä "I'm still standing strong" ... xDDD Hahhaa.
Samat fiilikset oli täällä eilen.

Mua ärsytti suunnattomasti Minnan käytös Vapun haastattelussa. "Se on mulle ihan se ja sama mitä nuo aattelee.." Ensin itketään suurissa tunnekuohuissa sitä, että joudutaan lähtemään ja sitten ollaankin niin kovaa tyttöä. Repesin myös Minnan vastaukselle siihen aikooko hän jäädä julkisuuteen. Totta h*lvetissä aikoo jäädä, kun tähänkin asti on pyrkinyt kaikkien mahdollisten juttujen kautta julkisuuteen. Voivoi.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ja kaiken lisäksi se itse niittasi kohtalonsa jo silloin avausjaksossa!!!
:shock:

Että mitä perkelettä sitä itkemään, jos hyppii pulleilla tisseillään sellaisessa kondiksessa, että äitikin löisi 'kiitokseksi' pesepallomailalla????

Noilla avuilla ei julkisuudessa pysytä edes kynsin ja hampain, ellei sitten järjestele jotain 'tukiainen' -juttuja.

Edelleen jaksan ihmetellä mikä saa ihmisiä haluamaan ns. turhaksi julkkikseksi???? :?: :?: :?:
loneliness
Jessica Fletcher

MissHolmes kirjoitti:
Noilla avuilla ei julkisuudessa pysytä edes kynsin ja hampain, ellei sitten järjestele jotain 'tukiainen' -juttuja.
Edelleen jaksan ihmetellä mikä saa ihmisiä haluamaan ns. turhaksi julkkikseksi???? :?: :?: :?:
Loppujen lopuksi julkisuudessa pysyminen ei ole niin vaikeaa. Kyllä niitä silikoninaisia pörräilee juorulehdissä tasaisin väliajoin esittelemässä omia avujaan. "Suomen suurimmat silikonit" yms...

Ihmiset (tässä tapauksessa naiset) ovat huomionhakuisia ja tekee joidenkin itsetunnolle hyvää nähdä itsensä lehdessä. Lisäksi jotkut saavat rintaleikkauksensa tai rasvaimunsa maksettua, kun saavat ne muutamat jututkin läpi ja poseeraavat parissa juorulehdessä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

loneliness kirjoitti:Ihmiset (tässä tapauksessa naiset) ovat huomionhakuisia ja tekee joidenkin itsetunnolle hyvää nähdä itsensä lehdessä. Lisäksi jotkut saavat rintaleikkauksensa tai rasvaimunsa maksettua, kun saavat ne muutamat jututkin läpi ja poseeraavat parissa juorulehdessä.
Hah, tuo "tässä tapauksessa naiset" oli ihan turha, voin antaa monta esimerkkiä huomionhakuisista ja itsetuntoaan lehden sivuille päästessään kasvattavista miehistä! Muah.

Mutta, itse asiaan, chatissä jo valitinkin eilen Minnan lähdön jälkeen: PETTYMYS. Luulin, että saisi itkupotkuraivarin, mutta ei, ensin HYMYILI ja sitten halaili kaikkia ja sitten vasta alkoi itkeä. Ja sitten selittää Vapun haastattelussa ettei kiinnosta muiden mielipiteet jne. jne. Pöh, olisi nyt repäissyt vielä kerran niin olisin saanut nauraa kippurassa, mutta eiiih.
loneliness
Jessica Fletcher

Howler kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Ihmiset (tässä tapauksessa naiset) ovat huomionhakuisia ja tekee joidenkin itsetunnolle hyvää nähdä itsensä lehdessä. Lisäksi jotkut saavat rintaleikkauksensa tai rasvaimunsa maksettua, kun saavat ne muutamat jututkin läpi ja poseeraavat parissa juorulehdessä.
Hah, tuo "tässä tapauksessa naiset" oli ihan turha, voin antaa monta esimerkkiä huomionhakuisista ja itsetuntoaan lehden sivuille päästessään kasvattavista miehistä! Muah.
Niin voisit tietenkin antaa. Laitoinkin siihen tässä tapauksessa naiset (tai nainen) hakevat huomiota. Mietin kuitenkin tässä tapauksessa Minnan kantilta tätä asiaa. Käsitit nyt vähän radikaalisti tuon edellisen kirjoituksen.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully

loneliness kirjoitti:
Howler kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Ihmiset (tässä tapauksessa naiset) ovat huomionhakuisia ja tekee joidenkin itsetunnolle hyvää nähdä itsensä lehdessä.
Niin voisit tietenkin antaa. Laitoinkin siihen tässä tapauksessa naiset (tai nainen) hakevat huomiota. Mietin kuitenkin tässä tapauksessa Minnan kantilta tätä asiaa. Käsitit nyt vähän radikaalisti tuon edellisen kirjoituksen.
Yksi hyvä esimerkki on RISTO. Kuvitelkaa Risto naiseksi, ja sitten miettikää hänen tekemisiään (poseerasin seiskassa kalsarit päällä, oon mister tampere ja tuleva mister universum, jne.). Aika moni olis pyöritelly silmiään että "voi jee mikä attention whore", mutta kun kyseessä on mies, se ei jostain syystä tunnu niin.. räikeältä?
loneliness
Jessica Fletcher

Bambinos kirjoitti: Yksi hyvä esimerkki on RISTO. Kuvitelkaa Risto naiseksi, ja sitten miettikää hänen tekemisiään (poseerasin seiskassa kalsarit päällä, oon mister tampere ja tuleva mister universum, jne.). Aika moni olis pyöritelly silmiään että "voi jee mikä attention whore", mutta kun kyseessä on mies, se ei jostain syystä tunnu niin.. räikeältä?
Joo todellakin on aika attention whore. En oikeen diggaa tyypistä, on sen verran kova ego kaverilla, mutta näki kyllä, että vähän pisti miestä maahan, kun tippui, eikä ollutkaan kansan suosikki. Toisaalta nyt on sitten bilesekoilua vähemmän, kun Minnakin tippui. Joku varmasti kuitenkin ottaa sen ykköspaikan, kun se rooli on nyt vapaana :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully

loneliness kirjoitti: Joo todellakin on aika attention whore.
Kopioin tämän bbplaza.netin foorumilta, johon keskustelijat on koonnu sitaatteja tältä kaudelta:
Risto Cheryllille yläkerrassa:

"Tehdäänkö diili, että näistä ei puhuta tuolla ulkopuolella"

"Mä en ole koskaan hakenut taloon, mut on löydetty facebookista"

"Mä olen hallitseva Mr Tampere, Mr Style, ollut mukana myös Mr Finland-kiertueella"

"Mä olen tavallaan se julkkisasukas talossa ja sen tietää kaikki muut paitsi talon asukkaat"
Tuo viimeinen on paras.. se oikeesti kuvitteli olevansa tämän kauden julkkisasukas.. :lol:
loneliness
Jessica Fletcher

Bambinos kirjoitti:
Risto Cheryllille yläkerrassa:

"Tehdäänkö diili, että näistä ei puhuta tuolla ulkopuolella"

"Mä en ole koskaan hakenut taloon, mut on löydetty facebookista"

"Mä olen hallitseva Mr Tampere, Mr Style, ollut mukana myös Mr Finland-kiertueella"

"Mä olen tavallaan se julkkisasukas talossa ja sen tietää kaikki muut paitsi talon asukkaat"
Tuo viimeinen on paras.. se oikeesti kuvitteli olevansa tämän kauden julkkisasukas.. :lol:
Ohhoh. Vähän on mennyt ohi nuo Riston läpät. Vetää kyllä jo Minnan ohi noilla heitoilla. Vappu heitti kyllä hyvin haastattelussa eilen kun kysyi "mistä mun pitäisi Risto sut tietää?"

En oikein usko noihin heittoihin. Kuulostaa vain siltä, että mies on kovan luokan narsisti ja yrittää esittää vähän kovempaa jätkää heikolla menestyksellä.

Sinällään on kyllä ihan formaatin mukaista valintaa käytetty Ristossa, että taloon otetaan hyvän, mahdollisesti vääristyneen itsetunnon omaavia henkilöitä, jotka toisilleen korostavat omaa hyvyyttään ja komeuttaan kaikilla elämänaloilla, jolloin konflikteilta ei voida välttyä.

"Hakijalla pitää olla sitä jotain. Sen näkee ensimmäisen puolen minuutin aikana, kun hakija istuu tuoliin." Noin sanoi Räisänen vai mikä sen tuottajan tms. nimi oli ennen BB:n alkua. Se jokin lienee omahyväinen virne ja kehu. Kyky vakuuttaa tuotantotiimi, että pystyy spontaanisti mihin vaan talossa eikä omaa normaalia itsekontrollia teeveessä. Kyky nähdä omat heikkoudet on huono piirre Big Brotherissa, koska kuka jaksaisi katsoa ns. kunniallista ja hyvinkäyttäytyvää ihmistä talossa, koska sikailu, seksi ja kova dokailu saa enemmän katsojia ruutuun. Veikkaan, että sarjan jälkeen on moni katsonut itseään teeveestä ja nähnyt oman itsensä julmalla tavalla, mitä ei ole ennen nähnyt. Niistä ei paljon kerrota, koska veikkaan median hyväveliverkoston salaavan tyyppien masis- ja skitso-ongelmat sarjan jälkeen.
Paavo Arhinmäki on äijä!
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^luulen kans et monilla aiempien kausien kilpailijoilla on suu loksahtanu auki ku jälkeenpäin näkevät omia sekoilujaan videolla. näkevät miltä se oikeesti näyttää ulkopuolisen silmin. useempi viikko kun kuluu ni sitä varmasti turtuu eikä ees ajattele kameroita enää. mitä veikkaatte, montako viikkoa kestää että markon kulissit sortuu? :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
loneliness
Jessica Fletcher

esmes- kirjoitti: mitä veikkaatte, montako viikkoa kestää että markon kulissit sortuu? :wink:
Heh. Sun skeptisyys ei meinaa sitten hälvetä millään :lol: En usko, että edes sortuu, kännissä tai selvänä. Rauhallinen tyyppi kertakaikkiaan.

Marianne on nyt sitten Terosta kiinnostunut, mutta Tero meinaa pitää selibaattinsa. Katsotaan.

Nikolla oli osuva paita tämän palstan ajankohtaista ketjuun. "Kill your tv." Niko voi hajota totaalisesti jossain vaiheessa, kun vaikuttaa sen verran tunteelliselta kaverilta. Oli aika tylsä jakso taas tänään. Milloinkohan kauden teema "kuka oikeasti olet?" alkaa näkyä...en ole vielä oikein päässyt perille, miten tähän mennessä teemaan on keskitytty, mitä nyt palomiehiä vähän leikittiin. Luulin, että tällä kaudella testataan enemmänkin asukkaiden persoonia ja paineensietokykyä. Enemmän tehtäviä ja yllätyksiä, joissa testattaisiin asukkaiden paineensietokykyä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin