Free banned members
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
combat18
- Martin Beck
Totta^
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
Harriet Makepeace
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Nuo viikon-parin jäähyt ovat hyvä tapa ilmaista kirjoittajalle että omassa tyylissä on parantamisen varaa. Moderointi on asiallista ja itse sain Raidilta asiallisen YV:n koskien NYT-liitteen jutussa olevien henkilöiden nimimerkkien arvuuttelua. Peli on kovaa mutta rehellistä.
Päivän naurut:
Markja: "Minä osaan ajatella ja olla kriittinen."
Markja: "3/4 kodittomien poikien hyväksikäyttäjistä naisia"
Markja: "Kyseessä on käsittääkseni gradu."
Markja: "munsta" "sunsta"

Päivän naurut:
Markja: "Minä osaan ajatella ja olla kriittinen."
Markja: "3/4 kodittomien poikien hyväksikäyttäjistä naisia"
Markja: "Kyseessä on käsittääkseni gradu."
Markja: "munsta" "sunsta"
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Ihraponnari
- Frank Drebin
Setä kirjoitti:En oo ikinä edes huomannut markjan viestejä?!! Mutta kyllä, joillakin tällä palstalla tuntuu olevan vapaus vittuilla niin paljon kun sielu sietää, mutta samalla toinen ottaa bannit ekasta "haista vitusta".
Mielestäni hyvä käytäntö ja saisi olla vieläkin tiukempana.*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viesteistä ilmenee, että
käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, tai että hän
rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Jokaisella palstalla on olemassa yksi tai useampi idiootti, jotka eivät saa banneja, vaikka rikkovat sääntöjä jatkuvasti. Luulen tietäväni siihen syyn. Jotkut tapaukset ovat vain sellaisia, että naurattavat moderaattoreitakin.rimma kirjoitti: Tämä kyseinen herra on jo tottunut siihen että saa trollata, haukkua ja häiriköidä ilman että siitä tulee mitään seuraamuksia ja tulee jatkamaan samaa linjaa edelleen.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Ehkä niillä ei ole sitä "kirjaudu ulos" -toimintoa?Ihraponnari kirjoitti:Joka palstalla sama juttu. Samat itkijät aina valittavat ja arvostelevat ja aina on kaikki ihan mälsää.
Asiallinen nettipalsta? Ei niitä ole. Jo news-groupeissa yli kymmenen vuotta sitten oli sotia, mitä selviteltiin ihan oikeudessa asti. Ihmiset lyövät netissä överiksi, anonyymiyskö sitä tekee?
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Tarkoitan ihan sitä, että ihminen kokee olevansa "anonyymi" kun kirjoittaa nettiin. Vaikka omalla nimelläänkin. Ylilyöntejä tulee helpommin, kun toisten reaktioita ei pääse näkemään. Jos sanot netissä toista pedofiiliksi, niin seurauksia ei ole (nimimerkin kunniaa ei voi loukata, eri asia on sellaiset sivustot missä ihmiset kirjoittavat omalla oikealla nimellään), jos sanot IRL toista pedofiiliksi, saat turpaan.Howler kirjoitti:Ei aina anonyymiyskään, meillähän on täällä palstalla ikioma esimerkki...Nylonköysi kirjoitti:Asiallinen nettipalsta? Ei niitä ole. Jo news-groupeissa yli kymmenen vuotta sitten oli sotia, mitä selviteltiin ihan oikeudessa asti. Ihmiset lyövät netissä överiksi, anonyymiyskö sitä tekee?