Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

esmes- kirjoitti:mitä veikkaatte, montako viikkoa kestää että markon kulissit sortuu? :wink:
Luultavasti siinä vaiheessa kun joutuu/pääsee talosta ulos. Tiputettuna tai voittajana.
Ei oo sen oloinen jannu, joka murtuis tilittämään/hermoomaan silkasta vitutuksesta, jos homman pointtina on pysyä mahdollisimman kylmäpäisenä ja fiksun oloisena.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Voi meitä ilkeitä ihmisiä:

http://crap.teurasporsaat.org/?i=6610
Keep the city clean, keep the trash in jail.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mike Manner kirjoitti:
esmes- kirjoitti:mitä veikkaatte, montako viikkoa kestää että markon kulissit sortuu? :wink:
Luultavasti siinä vaiheessa kun joutuu/pääsee talosta ulos. Tiputettuna tai voittajana.
Ei oo sen oloinen jannu, joka murtuis tilittämään/hermoomaan silkasta vitutuksesta, jos homman pointtina on pysyä mahdollisimman kylmäpäisenä ja fiksun oloisena.
Markohan tippui jo kerran ja oli todella pettynyt tapahtuneeseen, mutta sai uuden mahdollisuuden. Lasittunut katse oli silmissä ja herkkä olo, mutta mihinkään loanheittoon hän ei lähtenyt. Prototyyppi vähän herkkistyypistä, joka ei ole räjähtelevä persoona. Varmasti henkivartijana, joka hän myös käsittääkseni on ollut, pysyy myös viilipyttynä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Lennox kirjoitti:Voi meitä ilkeitä ihmisiä:

http://crap.teurasporsaat.org/?i=6610
:lol:
Tuo kuva löytyi myös noilta sivuilta, mitkä linkitin tänne jokin aika sitten. Laitetaan nyt vielä uudestaan:
http://subject.sub.fi/forum/big-brother ... -2-marjaa/ Tuosta kun lähtee liikkeelle.. Pari ensimmäistä sivua oli melko tylsiä, mutta sitten alkoikin jo naurattaa.

Mä en kestä Cherylliä enää yhtään. Eilinen jakso laittoi sappeni kiehumaan. Manta pieraisi, Cheryll häipyi Harrin vierestä Mian viereen ja se koko häslinki. Voi jumalauta mikä ämmä :evil: Odotan innolla tämän päiväistä jaksoa, kun Cheryll loistaa taas älyllään ja alkaa aukomaan päätänsä Mialle. Huhhuh. Uskonpa, että neiti saa aika reippaasti pisteitä nimeämisissä.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ristoa haastatellaan seksin harrastamisesta cheryllin kanssa:
- En laske sitä seksiksi, koska siinä ei ollut tunnetta pelissä, eikä ihastumista - ainakaan minun osaltani. Sen takia se oli minulle merkitsemätön asia eli siinä ei tapahtunut mitään.
aijaa!! että jos ei oo ihastunu ni sit sitä ei lasketa.. pitääpä päivittää pari listaa pöytälaatikosta..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

:D Risto kuulostaa ihan "hyvältä" tyypiltä... En uskoisi, että tuollainen yksilö on selviytynyt aikuisikään saakka, jos en olisi häntä telkkarissa elävänä nähnyt.

"-Mä oon tälläinen yksinäinen ratsastaja..."
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

En kertakaikkiaan tajua miten tuo Minna kehtaa jauhaa tuosta Playboyhin menosta. 1) Pitäis varmaan laihtua hiukan 2) Riippurinnoille pitäisi tehdä jotain 3) Playboyhin ei tietääkseni ihan helposti pääse ja 4) Mitä hienoa siinä edes on? :roll:
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Aariel kirjoitti:En kertakaikkiaan tajua miten tuo Minna kehtaa jauhaa tuosta Playboyhin menosta. 1) Pitäis varmaan laihtua hiukan 2) Riippurinnoille pitäisi tehdä jotain 3) Playboyhin ei tietääkseni ihan helposti pääse ja 4) Mitä hienoa siinä edes on? :roll:
Onhan se arvostettu taidejulkaisu... Mutta aika kaukaiselta ajatukselta tuntuu että Minna siihen lehteen koskaan pääsisi.
"Yöperho on koteloitunut"
H.P.
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja H.P. »

Onhan se arvostettu taidejulkaisu...
että Minna siihen lehteen koskaan pääsisi.
Eikö tuon pitäisi olla, "Onhan se LIIAN arvostettu taidejulkaisu.. että Minna siihen lehteen koskaan pääsisi. :lol:
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Aariel kirjoitti:En kertakaikkiaan tajua miten tuo Minna kehtaa jauhaa tuosta Playboyhin menosta. 1) Pitäis varmaan laihtua hiukan 2) Riippurinnoille pitäisi tehdä jotain 3) Playboyhin ei tietääkseni ihan helposti pääse ja 4) Mitä hienoa siinä edes on? :roll:
Tässä kuva eräästä Playboyn playmate (Syyskuu 2007) -tytöstä, enemmän tuolla "roikkuu" kuin Minnalla:

Kuva
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Noni... arvasin että tätä topiccia kannattaa seurata :lol: :P
"Yöperho on koteloitunut"
H.P.
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja H.P. »

^^No ei todellakaan tuolla roiku yhtä pahasti kun ne Minnan utareet! Muutenki aika namusen näkönen 8)
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

H.P. kirjoitti:^^No ei todellakaan tuolla roiku yhtä pahasti kun ne Minnan utareet! Muutenki aika namusen näkönen 8)
No todellakin lepäävät yhtä paljon vatsaa vasten! :)

http://img253.imageshack.us/my.php?imag ... asair6.png
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että Minna on aikonutkin laihduttaa, eikä pidä itseään tällä hetkellä minään playboy-tyttönä. Rintaleikkauksestakin on talossa puhunut, mikä mielestäni on kyllä älytöntä pinnallisuutta. Ei kai se elämä nyt siitä ole kiinni.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Tengu
Harjunpää
Viestit: 343
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 1:23 pm
Paikkakunta: Rikosnimike

Viesti Kirjoittaja Tengu »

No oha noi patalaput...

Ku vertaa tyttöö ´04 Riot on! Tunnariin

Yhtä kaukana on Playboysta ku Tukiainen. Saa nähä mitä tuleman pitää.
Torture is best at bedtime.
Vastaa Viestiin