Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Lukemattomia. En ole kovin varovainen saunaa lämmittäessäni.
Pahus, Loka kerkesi. Pannaan menemään.
Pistetään Bleddynin kyssäri uudelleen: Mihin vastasit viimeksi myöntävästi?
Pahus, Loka kerkesi. Pannaan menemään.
Pistetään Bleddynin kyssäri uudelleen: Mihin vastasit viimeksi myöntävästi?
Viimeksi muokannut Kylli, Ti Syys 09, 2008 10:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
minä olen aina halunnut toimittajaksi, mutta minusta tuli sairaanhoitaja.. ehkä minä sit mummuskana opiskelen uuden ammatin..Sakara kirjoitti:Lähdenkö perjantaina kavereiden kaa ulos syömään.
Jos oletetaan, että sinulla olisi täydet mahdollisuudet ja lahjat ruveta ihan mihin tahansa ammattiin (esim. pianistiksi, vaikka et osaisikaan soittaa pianoa oikeasti) mitä haluaisit tehdä?
sama eteenpäin, tää on kiva
Toi pianisti olisi kyllä ehdottomasti yksi vaihtoehto. Mutta kyllä mä Tenniksenpelajaksi kaikista mieluiten ryhtyisin.mareritt kirjoitti:minä olen aina halunnut toimittajaksi, mutta minusta tuli sairaanhoitaja.. ehkä minä sit mummuskana opiskelen uuden ammatin..Sakara kirjoitti:Lähdenkö perjantaina kavereiden kaa ulos syömään.
Jos oletetaan, että sinulla olisi täydet mahdollisuudet ja lahjat ruveta ihan mihin tahansa ammattiin (esim. pianistiksi, vaikka et osaisikaan soittaa pianoa oikeasti) mitä haluaisit tehdä?
sama eteenpäin, tää on kiva
Mikä on sinulle vastenmielisin ammatti?