Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Tontta82
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Elo 10, 2023 5:09 pm

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

Mites romaanit ja varusmiespalvelus??.
Minämies
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmi 25, 2020 3:15 pm

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Minämies »

Mannet on alinta paskaa, mitä tämä maa päällään kantaa. Tänään juurikin juttelin työni takia erään +80v yksin asuvan miehen kanssa kenen kotiin tuli puukoilla ryöstämään kolme em. ryhmähän edustamaa kyrpää. Kunnon urpoja koko porukka, ketä ei osaa tehdä edes lämmintä paskaa.
Paikalla
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1609
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Pössiperk kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 7:27 pm
Millavaan kirjoitti: Su Tammi 07, 2024 12:41 pm Taas mua lupasi jeesiä mustalainen kun ovat niin avuliaita. Tarvin kyytiä. Olis kyllä jeesinyt valkoinenkin mutta mielummin meen mustalaisen kyydillä.
Saitko hyvän kyydin?
Joo. Pyyteetöntä apuaan tarjoaa tässä maassa vaan romanit.
claw
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja claw »

Millavaan kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 8:59 pm
Pössiperk kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 7:27 pm
Millavaan kirjoitti: Su Tammi 07, 2024 12:41 pm Taas mua lupasi jeesiä mustalainen kun ovat niin avuliaita. Tarvin kyytiä. Olis kyllä jeesinyt valkoinenkin mutta mielummin meen mustalaisen kyydillä.
Saitko hyvän kyydin?
Joo. Pyyteetöntä apuaan tarjoaa tässä maassa vaan romanit.
Häivy pois jo palstalta, kuten lupasit!
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1792
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Tontta82 kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 10:08 pm Mites romaanit ja varusmiespalvelus??.
Eivätköhän nuoret eläkeläiset siitä hanki vapautuksen samalla perusteella kuin millä eläkkeensäkin saavat.
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Tontta82 kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 10:08 pm Mites romaanit ja varusmiespalvelus??.
Mennessäni varusmiespalvelukseen huuteli meille tuvan ikkunasta mustalaispoika ja passin saatuani tämä sama heppu oli edelleen kasarmilla. Minä sentään palvelin 11 kuukautta. Aktiivisia taitavat olla?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Taro
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Kesä 18, 2021 7:51 pm

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Taro »

Yks aikoinaan tuntemani manne rehvasteli sillä että menee armeijaan kuten miehen kuuluu, meni ja vajaan viikon päästä tuli pois. Kysyin miksi, vastas että: häntä ei määräillä.
Eskobar
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Ti Marras 07, 2023 9:44 pm

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Eskobar »

viivahattu kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 11:12 pm
Tontta82 kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 10:08 pm Mites romaanit ja varusmiespalvelus??.
Eivätköhän nuoret eläkeläiset siitä hanki vapautuksen samalla perusteella kuin millä eläkkeensäkin saavat.
Intissä oli samaan aikaan mustalainen! Sanoi alikessulle muutaman päivän jälkeen et mun mieli ei kestä juosta!! :D sen jälkeen hävisi rivistä
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

^
Kansa taisteli lehdessä oli veteraanin kertomana, että heidän komppaniassa oli yksi romaanikin, mutta huomasivat taistelutilaneessa että se ampui omiansa selkään. Se piti siirtää sivuun, ettei tappiot käy liian suureksi.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Pössiperk kirjoitti: To Tammi 11, 2024 1:44 am Kansa taisteli lehdessä oli veteraanin kertomana, että heidän komppaniassa oli yksi romaanikin, mutta huomasivat taistelutilaneessa että se ampui omiansa selkään. Se piti siirtää sivuun, ettei tappiot käy liian suureksi.
Perus manne, tähtäsi varmaan ryssiä.

Ei vaan luoti päähän niin kuin olisi jos jos piti paikkansa, en kyl usko, että piti.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Tammi 11, 2024 1:47 am
Pössiperk kirjoitti: To Tammi 11, 2024 1:44 am Kansa taisteli lehdessä oli veteraanin kertomana, että heidän komppaniassa oli yksi romaanikin, mutta huomasivat taistelutilaneessa että se ampui omiansa selkään. Se piti siirtää sivuun, ettei tappiot käy liian suureksi.
Perus manne, tähtäsi varmaan ryssiä.

Ei vaan luoti päähän niin kuin olisi jos jos piti paikkansa, en kyl usko, että piti.
Minä uskon, tuskin noi veteraanit paskaa tuollasesta puhu, varmaan palstatilalle löytyis mielummi omakehu-juttujakin kuin rasistipaskaa. Pahimmat kohteet näillä kuitenkin ryssät.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5295
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Millavaan kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 8:59 pmPyyteetöntä apuaan tarjoaa tässä maassa vaan romanit.
Kyllä vaan, järjestävät vaikka yllättäen ja pyytämättä opetuksen miten mannemersua pitää väistää suojatiellä:
Mieskolmikko pahoinpiteli koiranulkoiluttajan henkihieveriin joulupäivänä Soppeenmäessä – Silmitön väkivalta tallentui videolle

Tutkitaan pahoinpitelynä.

Mies oli jo Murtomäentiellä matkalla kotiin, kunnes suojatien kohdalla hän ja koira meinasivat joutua kovaa vauhtia ajaneen auton töytäisemäksi.

Läheltä piti -tilanteen jälkeen ajoneuvo pysähtyi ja sen kuljettaja tuli ulos autosta. Pahoittelujen sijaan kuljettaja kävi koiraa ulkoiluttaneen miehen kimppuun täysin yllättäen, ja aloitti väkivallan lyömällä miestä.

Paikalle riensi myös kaksi muuta kuskin tuttua miestä. Miehet eivät kuitenkaan keskeyttäneet väkivaltaa, vaan ryhtyivät pieksemään puolustuskyvytöntä uhria
https://ylojarvenuutiset.fi/2024/01/08/ ... la-paalle/

On ne hienoa väkeä, ja kovin ystävällisiä sekä avuliaita.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2357
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Pössiperk kirjoitti: To Tammi 11, 2024 1:44 am
Kansa taisteli lehdessä oli veteraanin kertomana, että heidän komppaniassa oli yksi romaanikin, mutta huomasivat taistelutilaneessa että se ampui omiansa selkään. Se piti siirtää sivuun, ettei tappiot käy liian suureksi.
Korttipelissä jäi velkaa ja hoiti sen mannetyyliin.
Paikalla
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1609
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

On tää nyt kumma kun jouduin jo facesakin yhdessä ryhmässä esitarkastukseen kun tää sama mielipide aiheutti niin paljon riitaa. No, mua nyt ainakin on romanit ihan oikeasti tässä kahteen otteeseen lyhyellä aikaa auttaneet pyyteettömästi. Toinen tosin sanoi olevansa sukua mun lapselle. Ja Tampereen kaupungin joukkoliikenteen kaikkein paras kuljettaja on romani. Muakin hän niin teititteli ja rouvitteli mutta nyt ei onneks viimeksi enää. Mutta rouvan turkki on kyllä huono että siitä iso miinus koska turkiksiksia ei saa missään nimessä käyttää. Yks pahimpia eläinrääkläyksen muotoja.
Paikalla
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1609
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Mutta noi perhesuhteet on käsittämättömiä. Olin vaan miettinyt että miks joku ei saa olla jonkun kanssa tekemisissä niin ei siihen oo mitään syytä, sitä vaan ei hyväksytä. En käsitä kun kyllä mun omassa maailmassa mutta ikävä kyllä ei näköjään mun lapsen maailmassa, jokainen itse päättää kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei. Tai siis tottakai hän vapaasti tapaa kerä haluaa hän on valkoinen nuori mutta on sukulaisia keitä ei voi tavata. Ei hän kyllä haluakaan mutta se johtuu vaan siitä että hänet on opetettu uskomaan niin. Tää oli tosi mielenkiintoista.
Vastaa Viestiin