Maanpetturilla on asiaa. Ano siteeraa nähtävästi venäjänkielistä artikkelia ja kertoo meille mitä merkki Z todella tarkoittaa. Osa seuraajista kerroo jo saaneensa aikaismmin aiheesta tietoa 'Johan Bäkmanin Z-studiosta'.
@elisa-kirstiniemi2289: - Joo, minä tiesin mitä se tarkoittaa. Johan Bäkman Z- studiossa noin parivuotta sitten kertoi tuon tarkoituksen....
Minna-vaimo vielä ihan pokkana filmaa tätä paskaa. Mielipuolia kyllä molemmat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Z_(military_symbol)
Onko teillä käsitystä mitä se Z tarkoittaa jota venäläiset käyttää siellä Ukrainan erikoisoperaatiossa?
Mulla ei ainakaan ollut aikaisemmin tietoa. Jotku on kuvitellut että se tarkottas Venäjää. Ei se tarkota sitä. Katotaanpas tuosta, tää on kielikoneella käännetty. Luen mitä tarkoittaa Z-kirjain:
“Se on yksi niistä kirkaimista jotka meiltä otettiin. Merkki Z on muinainen slaavilainen kirjain, se on pimeyden ponnisteluilla heitetty pois venäläisistä aakkosista. Tämä kirja on kaikkien slaavien tärkein suojamerkki. Eikö olekin mielenkiintoista. Suojamerkki".
Eikö olekin mielenkiintoista?
"Kirjain sisältää suojan pimeän voimien tunkeutumiselta. Tämä kirjain on lainausmerkeissä maa eli venäjäksi Zemlya. Maa itse universaalina rakenteena. Kaiken jumalan luoman elämän muotona. Ylempi viiva tarkoittaa taivasta ja alaviiva maata. Väliviiva merkkaa taivaan ja maan välisen tilan tukkien pimeän voiman sisäänkäynnin. Se on Jumalan itsensä antama symboli Venäjän maiden yhdistämisestä."
Aika mielenkiintoinen juttu.
Olen keskustellut Venäjän valtiojohdon kanssa. Ne navigoi hengessä. Nimenomaan pyhässä hengessä. Ne ei oo pahalla asialla.
Jos joku vähänkin pystyy laskemaan asioita 1+1=2 tajuaa että kaikki ei ole ollutkaan silleen kuten valtamedia on kertonut.
Ymmärrän kyllä että on niitä jotka ei ole alkuun uskonut sitä mutta nyt niinkun pitäs alkaa laskutaidolla jo… Ekana piti Ukrainan voittaa ja suomalaisten kaikkien piti lähtee sinne mukaan. Venäjäkin on niin kuin ihan onneton.
Heillä oli erikoisoperaatio siellä, rauhanturvatehtävissä.
Mä tiedän että suomalaiset sotaherrat selittelee eduskunnassa oleville höperöille tälläkin hetkellä sellaisia juttuja että Ukrainaa kannattaa tukea.
Samalla syötetään propagandaa niinkuin ikäänkuin höperöt alkais sisäistään että se sota tarviraan myös Suomeen: “Mitä kauemmin Ukrainassa soditaan sitä kauempana sota on meiltä”.
Tämmöstä paskaa ne jauhaa siellä, saavat meidän päätöksentekijät lappamaan meidän viimeisetkin rahat sinne. Täys puhallus on menossa. Ne jotka tällaista puhuu saa touhustaan lisää bonusta ja palkkiota. Ne on niin korruptoitunu kaikki.
Joo, tää oli mielenkiintoinen tieto tämä.