Kenet haluaisit tavata?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

On niiiiin monta kenet haluaisin treffata. Osan ihan sen puolesta, että vaikuttavat hyviltä tyypeiltä ja sitten taas se toinen osa.. Uteliaisuudesta siitä, että ovatko he todellakin olemassa :D
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

joey kirjoitti:edit: ja VoDKa-murusen 8)
Haist ny.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ah niin! Aariel! Mentäis Tervasoihtuun kahville, kaljalle, ihmeteltäis etteikai tuolta voi veteen pudota. Vai voiko? No on ne jotkut. Joo.
Aariel.
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

sorsake kirjoitti:
raippa kirjoitti:-sorsake

Mahdollisesti akateemisesti koulutettu ja ihan nättikin nainen. On itseni tavoin kiinnostunut sarjamurhaajista, mutta luultavasti eri syistä kuin mä. Luultavasti pelästyisi mun barbaarisimpia piirteitäni, heh.
Haa, olen täysin yllättynyt, että joku mainitsee minut. Nätti... noh, siitä olisi parempi saada jonkun muun lausunto. En kyllä pelästy kovinkaan helposti, tai ainakaan sellaisia juttuja mitä useimmat tällaiset "akateemisesti koulutetut" naiset kammoksuvat... Ei tarvitse holhota, hehheh. Niin mitä ne sun barbaariset piirteet ovatkaan?
Näinkin näköjään saman tien tuon kirjoitettuani viime yönä unta, jossa raipan mainitsema albaanisissi ja raippa itse esiintyivät. Niillä hahmoilla ei kyllä tainnut olla paljon tekemistä todellisuuden kanssa (toivottavasti ei...), mun alitajunta taas jyllää...

Joskus on tullut kyllä mieleen, että täällä on varmaan muutama "keksitty" hahmo. Jos olisin aloitteleva kirjailija tai vetäisin luovan kirjoittamisen kurssia yrittäisin harjoitella tai kehottaa oppilaita harjoittelemaan keksimällä erikoislaatuisen henkilön, jona kirjoittelisin keskustelupalstoille ja katsoa kauanko se menee läpi... Huonot trollithan tunnistaa siitä, että ne ovat liian ilmiselviä tai tarkoitushakuisia.

Mutta joka tapauksessa, haluaisin tavata monta tyyppiä täältä.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Heheh, joey, mieslistaasi en ota kantaa, mutta leidien joukkoon voisin lisätä ainakin seuraavat mielenkiintoiset persoonat:

Aariel
cicero
inka03
joey
Primavera
rimma
Tampereen tyttö
Tirskis



:wink: 8) :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

sorsake kirjoitti:
sorsake kirjoitti:
raippa kirjoitti:-sorsake

Mahdollisesti akateemisesti koulutettu ja ihan nättikin nainen. On itseni tavoin kiinnostunut sarjamurhaajista, mutta luultavasti eri syistä kuin mä. Luultavasti pelästyisi mun barbaarisimpia piirteitäni, heh.
Niin mitä ne sun barbaariset piirteet ovatkaan?
Tämä käynee tyhjentävästä vastauksesta:

http://www.youtube.com/watch?v=V30tyaXv6EI
sorsake kirjoitti: Näinkin näköjään saman tien tuon kirjoitettuani viime yönä unta, jossa raipan mainitsema albaanisissi ja raippa itse esiintyivät. Niillä hahmoilla ei kyllä tainnut olla paljon tekemistä todellisuuden kanssa (toivottavasti ei...), mun alitajunta taas jyllää...
Mielelläni kuulisin millaista unta meikäläisestä on taas nähty. Jos uni sisälsi julkiseen käsittelyyn arkaluontoisia tapahtumia, niin voi pistää yv:tä tulemaan.

Unista tuli mieleen, että vuosia sitten oli yhden elokuvadivarin puheliaan myyjän kanssa tapana jutustella tosi rikos-aiheista (etenkin sarjamurhaajista) aina siellä asioidessani. Kerran tyyppi sitten viittoi mua tiskin luokse ja alkoi hiiskumaan, että hän oli nähnyt musta viime yönä sellaista unta, että olin sarjamurhaaja, josta oli joka tuutissa kirkuvia otsikoita, heh.
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^^Kiitos Turjukka, tunne on molemminpuolinen. :lol:

Eipä ole tullut täällä pyörittyä, vai tällaisia listoja täällä rukataan... :roll:
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Saiskohan Primikseltä kootterikyydin miittiin? :wink: *kour*
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

rapier kirjoitti:Ah niin! Aariel! Mentäis Tervasoihtuun kahville, kaljalle, ihmeteltäis etteikai tuolta voi veteen pudota. Vai voiko? No on ne jotkut. Joo.
Aariel.
Noh, minähän jo hieman loukkaannuin, kun et minua ollut muistanut. *Niisk* :wink:

Kunhan ehdin, niin teen kamalan pitkän listan kaikista teistä. Varmaan saan kerättyä sivun pituisen. Ainaskin. :lol:
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

En ole paljon ehtinyt viimeaikoina käväisemään kuin tuolla Ulvilan tapauksen puolella joten tapaisin oikein mielelläni varsinkin sitä porukkaa joka jaksaa enemmän tai vähemmän aktiivisesti jauhaa loputtomiin em. juttua. Samaa vanhaa uudestaan ja uudestaan :lol:
En viitsi pistää mitään nimilistaa kun on noloa, jos joku nimi kuitenkin unohtuu.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

joey kirjoitti:En tiedä uskaltaisinko ketään lopulta tavata, mutta palstan miehistä mielelläni tapaisin AINAKIN (aakkosjärjestyksessä):

Bombayn
Doctor Lecterin
EuroJR:n
Jack the Ripperin
Katajan
Matulan
Marsalkan
Mike Mannerin
markjan (halaisin ja sanoisin, ettei ole mitään hätää)
rapierin
synkemmän hautajaisvieraan

Arvon leideistä puolestaan AINAKIN:

ABC:n
Bambinosin
Howlerin
Kalessinin
Katsan
Kyllin
Kyllikki S:n
Lokan
maija turjukan
Mariellan
Mata Harin
Maybrickin
Paula Drewn
Samarinan
serialistin
Spiderin
Tiinan

edit: ja VoDKa-murusen 8)
Perskeles, listalta unohtui naikkosten puolelta ainakin Aariel, mareritt, Mariacka, kotipeikko, Primavera ja rimma. Ihan hävettää näin jälkeenpäin :oops: Olisi tosiaan ehkä ollut viisaampaa jättää listat sikseen :lol:

No sanottakoon sitten ihan lyhyesti että kaikkiin hieman aktiivisempiin kirjoittajiin/mielenkiintoisimpiin persooniin olisi kiva törmätä :)
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

joey kirjoitti:
joey kirjoitti:En tiedä uskaltaisinko ketään lopulta tavata, mutta palstan miehistä mielelläni tapaisin AINAKIN (aakkosjärjestyksessä):

Bombayn
Doctor Lecterin
EuroJR:n
Jack the Ripperin
Katajan
Matulan
Marsalkan
Mike Mannerin
markjan (halaisin ja sanoisin, ettei ole mitään hätää)
rapierin
synkemmän hautajaisvieraan

Arvon leideistä puolestaan AINAKIN:

ABC:n
Bambinosin
Howlerin
Kalessinin
Katsan
Kyllin
Kyllikki S:n
Lokan
maija turjukan
Mariellan
Mata Harin
Maybrickin
Paula Drewn
Samarinan
serialistin
Spiderin
Tiinan

edit: ja VoDKa-murusen 8)
Perskeles, listalta unohtui naikkosten puolelta ainakin Aariel, mareritt, Mariacka, kotipeikko, Primavera ja rimma. Ihan hävettää näin jälkeenpäin :oops: Olisi tosiaan ehkä ollut viisaampaa jättää listat sikseen :lol:

No sanottakoon sitten ihan lyhyesti että kaikkiin hieman aktiivisempiin kirjoittajiin/mielenkiintoisimpiin persooniin olisi kiva törmätä :)
Ööh.. Jospa minäkin jätän sitten sen listan tekemättä, ettei tule sanomista :D
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

rimma!
Voitais vetästä sparria, mun nenä on muutenki jo vinossa. :D
Paskanen tukka
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

maija turjukka kirjoitti:Heheh, joey, mieslistaasi en ota kantaa, mutta leidien joukkoon voisin lisätä ainakin seuraavat mielenkiintoiset persoonat:

Aariel
cicero
inka03
joey
Primavera
rimma
Tampereen tyttö
Tirskis



:wink: 8) :lol:

Kiitos Sinulle, mäkin halusin tavatta.
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Miksi tavata uusia ihmisiä,
kun entisistäkin sietää korkeintaan puolet?

(J. Leskinen)
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
Vastaa Viestiin