Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

bass_ackwards
Remington Steele

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja bass_ackwards »

Pääsikö Evo Steven taas banaanisaarille kilahtelunsa takia kun piti kaivaa Bronson naftaliinista, vai hävettääkö oma surkeus niin paljon, ettei enää kehtaa ko. nikillä itkeä täällä?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

bass_ackwards kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:28 pm Pääsikö Evo Steven taas banaanisaarille kilahtelunsa takia kun piti kaivaa Bronson naftaliinista, vai hävettääkö oma surkeus niin paljon, ettei enää kehtaa ko. nikillä itkeä täällä?
Kappas vaan, Bronson painaa Ukraina-ketjussa.

Onko sulle muuten koskaan auennut se, että miksi tämä kyseinen sankari saa mellastaa täällä ainakin kahdella eri nimimerkillä? Ja kaiken lisäksi vielä on ainakin kahden nimimerkkinsä kanssa ottanut banaania foorumilta.

Mä kun olen ymmärtänyt, että tuplanikkejä ei täällä hyväksyttäisi. Onko sulla hajua, että mikä juttu?
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

bass_ackwards kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:28 pm Pääsikö Evo Steven taas banaanisaarille kilahtelunsa takia kun piti kaivaa Bronson naftaliinista, vai hävettääkö oma surkeus niin paljon, ettei enää kehtaa ko. nikillä itkeä täällä?
Näinhän siinä pääsi taas käymään.
it's my car !
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Hank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:39 pm
Kappas vaan, Bronson painaa Ukraina-ketjussa.

Onko sulle muuten koskaan auennut se, että miksi tämä kyseinen sankari saa mellastaa täällä ainakin kahdella eri nimimerkillä? Ja kaiken lisäksi vielä on ainakin kahden nimimerkkinsä kanssa ottanut banaania foorumilta.

Mä kun olen ymmärtänyt, että tuplanikkejä ei täällä hyväksyttäisi. Onko sulla hajua, että mikä juttu?
Nimimerkkejä minulla on noin kymmenkunta.
Tuplanikkeily(kymmennikkeily) on sallittua puuhaa, kunhan vain sopii siitä ylläpidon kanssa.
it's my car !
Hank Voight

En mä usko että sulla kymmentä on, ainoastaan kaksi. Ellei sitten George Orwell ole varalla odottamassa.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Hank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:53 pm En mä usko että sulla kymmentä on, ainoastaan kaksi. Ellei sitten George Orwell ole varalla odottamassa.
No olihan mulla sikakoira, sirpa, annanna, jne.
it's my car !
Hank Voight

Puhuin preesensissä. Äläkä yritä ottaa kunniaa ainakaan possun tai tuplan horinoista.
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Hank Voight kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 12:08 am Äläkä yritä ottaa kunniaa ainakaan possun tai tuplan horinoista.
No johan on kumma, että kun rehellisesti tunnustaa, niin sitten ei uskota.
Osaan vaihtaa kirjoitus- ja aihetyyliä jokaiselle nickille.
it's my car !
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 10:30 pm Siinä olen kyllä samaa mieltä, että täällä Minfossa mennään turhan herkästi henkilökohtaisuuksiin ihan vain siksi, että ollaan asioista eri mieltä. Eikä se niin saisi olla. Kyllä eri näkökulmista ja mielipiteistä pitää pystyä keskustelemaan ilman vittuilua.

Ei ole tapana arvostella ketään pelkästään mielipiteiden takia, sikäli mikäli ne vaan esitetään asiallisesti. Ei vaikka näkemykset olisi hurjiakin. Mutta kun mielipiteet esitetään aina itseriittoisen ylimielisesti ja muille vittuillen, kuten Erkki on aina tehnyt, niin sellaista ei tarvitse kenenkään sietää.
Kiitos asiallisesta viestistäsi. Toivotaan, että jokainen miettii niitä keinoja, joilla saa hyvää keskustelua aikaiseksi ja joilla ei tarkoitushakuisesti loukata ketään henkilökohtaisuuksiin menemällä. Itse arvostan suuresti niitä henkilöitä, jotka osaavat perustella näkemyksensä mahdollisimman pitkälti faktapohjalta.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CharlesBronson kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 12:03 am
Hank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 11:53 pm En mä usko että sulla kymmentä on, ainoastaan kaksi. Ellei sitten George Orwell ole varalla odottamassa.
No olihan mulla sikakoira, sirpa, annanna, jne.
Jos totta puhutaan, niin Sirpaa olen kyllä kaivannut. Hän oli omalla tavallaan piristävä tapaus täällä murhainfossa.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Hank Voight

Possuko se siellä?
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Hank Voight kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 1:44 pm Possuko se siellä?
No sehän se taas.. Taas trollaamassa Ukraina -ketjussa tuttuun tapaan.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

SK1 kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 3:29 pm Ja ei en ole sikakoira
Olet sikakoira nimimerkin takana kirjoittava sama vitun kaalin ja vodkan hajuinen vatnik. :D

Sama älytön jankkaus, samat peppulordin twiitit, sama tyyli. Kukaan ei taas tunnista missään nimessä. :lol: :lol: :lol:
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

SK1 kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 3:45 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 3:33 pm
SK1 kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 3:29 pm Ja ei en ole sikakoira
Olet sikakoira nimimerkin takana kirjoittava sama vitun kaalin ja vodkan hajuinen vatnik. :D

Sama älytön jankkaus, samat peppulordin twiitit, sama tyyli. Kukaan ei taas tunnista missään nimessä. :lol: :lol: :lol:
Sinä olet näitä palstan pahimpia trolleja jonka takia palstasta on tulossa lukukelvoton. Kuulostatkin kaksoisveljeltäsi Hank Voightilta yllättävän paljon. Oletteko sukua :lol:
Mikähän vittu siinä on että sinä ja blörö luulette että minä jaksaisin täällä kirjoitella samaan aikaan usealla eri nimimerkillä. En todellakaan jaksaisi sellaista vaivaa nähdä. Sinä kyllä olet osoittanut uskomatonta viitseliäisyyttä kun taitaa kohta mennä sinulla 20 uutta nimimerkkiä rikki sikakoiran ikibännien jälkeen.

Ja eeeet ole sikis, mutta kerrot kyllä "aivan uutena käyttäjänä" että minä olen palstan pahin trolli ja palstasta on tulossa minun takiani lukukelvoton. :mrgreen:
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

SK1 kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 4:18 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 3:55 pm
SK1 kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 3:45 pm

Sinä olet näitä palstan pahimpia trolleja jonka takia palstasta on tulossa lukukelvoton. Kuulostatkin kaksoisveljeltäsi Hank Voightilta yllättävän paljon. Oletteko sukua :lol:
Mikähän vittu siinä on että sinä ja blörö luulette että minä jaksaisin täällä kirjoitella samaan aikaan usealla eri nimimerkillä. En todellakaan jaksaisi sellaista vaivaa nähdä. Sinä kyllä olet osoittanut uskomatonta viitseliäisyyttä kun taitaa kohta mennä sinulla 20 uutta nimimerkkiä rikki sikakoiran ikibännien jälkeen.

Ja eeeet ole sikis, mutta kerrot kyllä "aivan uutena käyttäjänä" että minä olen palstan pahin trolli ja palstasta on tulossa minun takiani lukukelvoton. :mrgreen:
Pitääkö kaivaa esiin ne UkraineWarReport nimimerkkisi viestit ajalta kun olit kuukauden bannilla öyhötyksestä palstalla. :mrgreen:

Olen seurannut tuota kirjoitteluanne jo vuosia.
Edelleenkin, en jaksaisi mitään multinikkeilyä jossa kirjoittaisin eri nimimerkeillä samaan aikaan palstalle niin kuin sinä ja blörö luulette.
Ei ole Minfo minulle sen arvoinen että sellaiseen jaksaisin alkaa. Yhdellä nimimerkillä kirjoittaminen riittää minulle oman mielipiteeni sanomiseksi.
Vastaa Viestiin