Cotton kirjoitti:
Susannen löytymiseen liittyvistä seikoista Torsten Lindholm kertoo muuten seuraavalla tavalla:
"Kyllä murhaaja on ollut selvinpäin. Teon jälkikin on niin siistitty. Murhaaja on asettanut ilmeisesti Susannen harteilla olleen Finnairin vihreän jakun siististi ruumiin päälle ja asettanut vielä avaimenkin takin taskuun." (Seura 12.11.1976)
Sitten kun olen aina ajoittain sanoihin takertuja niin mitä kummaa Komisario Latikka ajoi takaa heittämällä, että "tekijä voi olla vaikka seurapiireistä"? Onko kyseessä ns. tahallinen lipsahdus, jolla nostettiin painetta epäiltyä kohtaan? Kuka oli muutaman vuoden takainen epäilty?
Vihreä jakku esiintyy nyt ensimmäisen kerran, aiemmin on mainittu vain mustaharmaaraidallinen kietaisumekko ja vaalea pusero.
Mistä ne on saanut selville että avaimet on laitettu teon jälkeen jakun taskuun ? Onhan uhri voinut itse laittaa avaimet taskuunsa, jos kellariin on syystä tai toisesta menty vapaaehtoisesti. Tai eihän näitä avaimia ole välttämättä edes käytetty, jos sisään on menty tekijän avaimilla. Tekninen tutkinta on voinut tietysti antaa merkkejä, että avaimia on kosketeltu vielä teon jälkeen.
Minä käsitin tuon seurapiiri-sanan vain siten, että se on vastakohta tavallaan rikolliselle, jolla on aiemmin vakavia seksuaali- tai väkivaltarikoksia. Tälläiseen tekoon voi siis syyllistyä sosiaalisesta asemasta riippumatta komisarion mukaan.