Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä 15.1.2024

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Paikalla
Oikeus ennen kaikkea
Sherlock John Holmes
Viestit: 8228
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä 15.1.2024

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Itse teosta kiinni jäänyt myymälävaras on pahoinpidellyt henkilökuntaa ja rikkonut paikkoja Reimarlan K-marketissa Helsingin Pitäjänmäessä.
Tapahtumat saivat alkunsa eilen maanantaina iltayhdeksältä, kun Reimarlan K-marketiin oli tullut nuorehko aikuinen mies aikeissa varastaa kaupasta tavaraa, juomaa tai ruokaa.
Rikoskomisario Jari Korkalainen Helsingin poliisista kertoo, että teräaseella näpistyskeikkaan varustautunut mies oli suivaantunut siitä, kun myymälän henkilökunta oli puuttunut tilanteeseen ja ryhtynyt riehumaan
Hän oli myös käynyt käsiksi paikalle tulleisiin kahteen kaupan työntekijään. Mies oli myös rikkonut paikkoja kaupassa.
Työntekijät olivat saanut tilanteessa vammoja. Ne olivat Korkalaisen mukaan kuitenkin lieviä.
Teräasetta mies ei ollut käyttänyt.

Poliisi tavoitti riehujan kaupan kulmilta
Kun K-marketin henkilökunta oli hälyttänyt poliisin paikalle, mies oli lähtenyt karkuun.
Poliisit saivat miehen kiinni kaupan lähistöltä. Tämä oli Korkalaisen mukaan antautunut poliisille mukisematta eikä ollut väkivaltainen enää poliisia kohtaan.
Mies on tällä hetkellä poliisin hallussa.
Miestä epäillään törkeän pahoinpitelyn yrityksestä, näpistyksen yrityksestä, laittomasta uhkauksesta, kahdesta pahoinpitelystä ja vahingonteosta.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/myy ... #gs.3p7bcj

Lisätty selkkauksen pvm
-NILS-
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3280
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Pitäisi välittömästi sallia kauppojen ja kioskien henkilökunnalle oikeus ampua nuo ryöstelijät riittävän täyteen reikiä. Siinä ei menetettäisi kansantaloudellisesti yhtään mitään vaan sillähän olisi päinvastainen vaikutus: loiset poistuu, hinnat laskee kun hävikki pienenee jne.
Knobster:
Äläs nyt sössötä. Tässäkihän äiti on kai siis näitä seonneita "persuuntuneeita" hörhöpuolueissa pyöriviä kristallihippejä. Ja tämä ilmiöhän on Persujen siittämää sekasikiötä. En tosin tiedä paljonko tämä vaikutti itse kuolemaan.
Kalapaliikki
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: La Joulu 12, 2020 8:05 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Kalapaliikki »

Kummisetä kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 7:37 pm Pitäisi välittömästi sallia kauppojen ja kioskien henkilökunnalle oikeus ampua nuo ryöstelijät riittävän täyteen reikiä. Siinä ei menetettäisi kansantaloudellisesti yhtään mitään vaan sillähän olisi päinvastainen vaikutus: loiset poistuu, hinnat laskee kun hävikki pienenee jne.
Erittäin kannatettava idea. Mustalaisista päästäisiin lopullisesti eroon kun se on kauppareissu/rahtihame ja se loppuisi aina siihen.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3315
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

mies oli suivaantunut siitä, kun myymälän henkilökunta oli puuttunut tilanteeseen ja ryhtynyt riehumaan
Kyllä minäkin suivaantuisin siitä, jos myymälän henkilökunta alkaa riehumaan.
jaaniiei
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Loka 04, 2023 4:30 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja jaaniiei »

Kummisetä kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 7:37 pm Pitäisi välittömästi sallia kauppojen ja kioskien henkilökunnalle oikeus ampua nuo ryöstelijät riittävän täyteen reikiä. Siinä ei menetettäisi kansantaloudellisesti yhtään mitään vaan sillähän olisi päinvastainen vaikutus: loiset poistuu, hinnat laskee kun hävikki pienenee jne.
Ja vaarallisen työn lisä kaikille niille jotka etenkin yksin näissä K-Marketeissa, Saleissa, Alepoissa tai R-Kioskeissa työskentelevät, sillä nähdäkseni nämä riskialtiimpia kohteita pienen kokonsa vuoksi. Ei hirveän usein taida kukaan S-Markettia tai Prismaa ryöstää yrittää? Tosin näissä mestoissa jäisivät heti kättelyssä kiinni, mutta harvemmin pikkukauppojenkaan ryöstöissä kaupan pihamaata tai välitöntä läheisyyttä pidemmälle pääse..
Rotteni
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Su Joulu 17, 2023 11:25 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Rotteni »

Ja just joku järjenjättiläine naine vasta kertonut, et myymälävarkaus ois hyvä juttu, tarpeeseensa varastaa :mrgreen:
Näit, nii et oikeesti nähny!

Jos ei oo rahaa, sit sitää syyään ja varsinkin juodaan vähä vähemmän.

Edit

Amanda Palo

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 10&t=40731
Muistan eilisen, kuin eilis päivän!
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Käsittääkseni safkaa saa myös fattasta tai joistain kirkoista jos oikeasti on nälkä. Ei täällä kukaan nälkään kuole jos pystyy liikkumaan.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
aavikkoralli
Harjunpää
Viestit: 326
Liittynyt: Su Maalis 14, 2021 2:07 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja aavikkoralli »

Tuomitaanko K-kauppiaat samalla ryöstöstä "inflaationsa" kanssa :mrgreen:
Kyllähän siinä joku voi hermostua kun kauppias yrittää silmänkääntö temppuja köyhille, ja nälissään olevan viimeinen euro menee siihen että maksat tuotteesta 1 euron liikaa, koska kauppias laittoi tahallaan tuotteen hinnoittelun väärin tai siirsi samannäköisen ja kalliimman tuotteen sen normaalihintaisen paikalle :| sitten tämä kauppias tulee Hesariin itkemään, kuinka siltä varastetaan. Kukaan ei saa itkeä lehdestä siitä, kun koronarajoituksilla vietiin yritykset ja työt ja nämä samat vapaamuurarit osti ne liikkeet joihin meni lappu luukulle, eivätkä ole menettäneet rahaa missään vaiheessa. Pahoittelut henkilökunnalle kaupassa mutta K-kaupan paskominen ei ole enää väärin.
jasso
Martin Riggs
Viestit: 611
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja jasso »

jaaniiei kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 2:33 am
Ja vaarallisen työn lisä kaikille niille jotka etenkin yksin näissä K-Marketeissa, Saleissa, Alepoissa tai R-Kioskeissa työskentelevät, sillä nähdäkseni nämä riskialtiimpia kohteita pienen kokonsa vuoksi.
Onhan nuo hiljaiset, pienet k-marketit aika kuumottavia paikkoja käydäkin iltamyöhään, että mitä mahtaa myyjä miettiä
jos yksin on jossain korvessa pitämässä kyläkauppaa pystyssä.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Myymälävaras jäi kiinni itse teosta K-marketissa Helsingissä 15.1.2024

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

jasso kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 4:17 pm
jaaniiei kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 2:33 am
Ja vaarallisen työn lisä kaikille niille jotka etenkin yksin näissä K-Marketeissa, Saleissa, Alepoissa tai R-Kioskeissa työskentelevät, sillä nähdäkseni nämä riskialtiimpia kohteita pienen kokonsa vuoksi.
Onhan nuo hiljaiset, pienet k-marketit aika kuumottavia paikkoja käydäkin iltamyöhään, että mitä mahtaa myyjä miettiä
jos yksin on jossain korvessa pitämässä kyläkauppaa pystyssä.
No mitäpä tuo miettisi? Antaa kassasta sen 200€ ja jatkaa elämää.
Vastaa Viestiin